Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Restjes middageten, wie krijgt voorrang om ze 's avonds op te eten ?


Kaaskopje

Kaaskopje

01-02-2015 om 18:46

Barvaux

Misschien niet zo'n goede eigenschap van mij, maar zo'n afspraak spreekt me echt niet aan. Als het nu directe buren zouden zijn, waar je redelijk vriendschappelijk mee omgaat ja, dat zou kunnen werken. Maar niet met mensen die ik totaal niet ken. Ik vrees dat ik liever gratis uitdeel dan dat ik mij afhankelijk opstel van wat een ander doet om het zo voor mezelf goedkoper te maken.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-02-2015 om 18:58

Bij de buren

Amk, als ik zo met mijn buren om kon gaan zou ik het zeker doen. Ik heb vroeger een poging gedaan met een eerdere buurvrouw. Ze vond het volgens zeggen leuk, maar het heeft niet echt een vervolg gekregen. De huidige buren houden al jaren de boot af. Geen idee nog steeds waarom. We gaan nu weer normaal met elkaar om, maar innig is het nog steeds niet.

Bij dit soort dingen draait het naar mijn idee ook een beetje om wat voor verstandhouding je met mensen hebt. Zomaar van alles uitwisselen met 'vreemden' zou voor mij niet werken. Buren waarmee je een goed contact hebt is anders denk ik.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-02-2015 om 01:15

Exit HF

Nadat mijn man weer met stoom uit zijn oren rondliep omdat het recept niet logisch was voor hem en omdat we voor de tweede keer binnen twee weken couscous aten (wat door de frustratie over het recept een nog groter bezwaar leek te zijn geworden) heb ik vanavond HF opgezegd. Het was interessant, maar niet geschikt voor onze situatie blijkbaar. Dus voor de mensen die mij maar raar vonden met mijn HF boxen... het gewone leven begint na deze week weer

Kaaskopje

"Dus voor de mensen die mij maar raar vonden met mijn HF boxen... het gewone leven begint na deze week weer

Het forum kan weer opgelucht ademhalen ;0) En je kan natuurlijk 13 euro voor een maaltijd mét afgepaste ingrediënten, mét thuisbezorgen en mét recepten en handleiding best een prima prijs vinden voor een leuke luxe. Da's wat anders dan zeg gen dat je echt niet onder de 13 euro een avondprakje kan samenstellen (wat je dus ook niet deed).

Ik hoop dat je aan je expiriment een paar lekkere recepten hebt overgehouden die je nu zonder HF-box kan maken.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.