Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Reacties op de gevonden broertjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pien

Pien

03-06-2013 om 20:11

Jammer

dat er een aantal verongelijkt zijn als je een andere mening hebt. Ik reageer gewoon netjes op andere reacties. Ik zeg er ook steeds bij dat het mijn mening is, en niet meer dan dat.

Fiorucci

Fiorucci

04-06-2013 om 07:07

Pien

Ik zal nooit hakken op de vader, noch op de moeder. Het is een vreselijk tragisch gebeuren, waar de schuldvraag gewoon niet past. De enigen die exact weten hoe en wat zijn zijzelf. En het gaat er helemaal niet om of een afwijkende mening hier gepast is, dat snap je toch zeker zelf ook wel??

Fiorucci

Fiorucci

04-06-2013 om 07:07

Ik bedoel: het gaat er helemaal niet om of een afwijkende mening welkom is...

Hombre

Hombre

04-06-2013 om 23:05

Hakken op de vader?

Mag je niet 'hakken' op de vader? Excusez moi.

De man heeft zijn kinderen vermoord. Daar is geen excuus voor. Als we dat al gaan vergoelijken.

Zijn vrouw vermoorden omdat zij hem (als dat al waar is) jarenlang getreiterd heeft, daar kan ik misschien nog een spatje begrip voor opbrengen. Maar je kinderen vermoorden? Nooit, onder geen enkele omstandigheid.

Van de moeder weten we te weinig om een oordeel te vellen.

Die vader was zeker een malicieuze psychopaat met de nadruk op malicieus. Ik zou niet weten wat er daar aan goed te praten valt.

Fiorucci

Fiorucci

05-06-2013 om 07:09

Hombre

En waar staat dat ik vind dat je het goed moet praten??
Dat staat nergens. En hakken op iemand zit niet in mijn aard. Ik weet alleen wat ik lees in de krant. En wat er werkelijk gebeurd is, het hoe, het waarom, weet nog niemand.

Pien

Pien

05-06-2013 om 14:03

Laatste keer

Hombre, het wordt niet vergoeilijkt, lees nou eens een keer goed.....maar ik kan het misschien wel snappen dat die man tot wanhoop gedreven was en echt gedacht heeft dat zijn kinderen dood beter af waren dan levend. Als hij alleen zichzelf van het leven had beroofd, waren ze nog bij moeder gebleven, en in zijn ogen was dit fout, net zoals moeder de kinderen van vader af wilde nemen op basis van HAAR opmerkingen want dit werd niet gestaafd, ja 1 van de 10 instanties...dat zegt ook wat of niet....alleen vader heeft het met een foute keuze "opgelost", dit had hij natuurlijk nooit zo mogen doen, van kinderen blijf je af.

Kort samengevat, ik kan begrijpen waarom hij het gedaan heeft, maar ik keur het absoluut niet goed....dus nogmaals...het wordt niet vergoeilijkt...

Pien

Pien, ik vind het echt - en dat schrijf ik niet snel - walgelijk wat je doet. Je hebt geen idee wat er speelde, je hebt geen idee of er ook maar iets van klopt wat de kranten schrijven en toch meen jij te kunnen weten waarom vader gedaan heeft wat hij gedaan heeft?

Pien

Pien

05-06-2013 om 15:44

Gerry d

Gerry D: "Wie zegt dat de vader wanhopig was?

Weten we niet.

Als ik kijk naar de manier van voorbereiding, hoe hij omgegaan is met de lichaampjes van de jongens en de tocht door Nederland, dan komt hij op mij niet over als iemand die wanhopig was. Maar inderdaad, iemand die bezig was met een wraakactie op zijn ex, met zijn kinderen als middel om haar te treffen. En da's eerder de actie van iemand die gekrenkt is in zijn eigenwaarde, of een psychopaat"

En dat zeg jij een paar dagen eerder, want jij weet wel dat dit zo is natuurlijk.............en jij mag dit wel zeggen want dat vind jij, dat ik het anders zie maakt mij walgelijk .....

jij hebt toch ook geen idee wat er speelde, dat heeft niemand van ons. Ik zeg ook iedere keer dat ik dat denk, dat wil zeggen dat het mijn gedachten zijn over de hele zaak. Het is niet de waarheid, maar dit wil je gewoon niet lezen, nee je blijft er in hangen over het feit dat ik kan begrijpen waar zijn haat misschien vandaan kwam... Alles in het voordeel van moeder (waar of niet waar, speculatie of niet) dat mag allemaal, want zij is zielig want haar kinderen zijn vermoord (en dat is ook verschrikkelijk) maar vader is een monster want hij heeft zijn eigen kinderen vermoord....terwijl ik denk dat hij het uit liefde heeft gedaan....dat jij en anderen dat niet zi zien dat mag, maar daarom hoef je mij nog niet walgelijk te vinden. Nergens op internet is te vinden dat het een verschrikkelijke vent is, en als je dat wel kan vinden is het alleen van haar kant, dus daar zet ik dan mijn vraagtekens bij, als school, huisarts en 9 instanties dit niet kan staven dan vraag ik me dus af wat er gebeurd is, ik geloof moeder nl niet op haar mooie blauwe ogen. Dat jij dat wel doet dat mag, daarom vind ik jou nog niet walgelijk. Ik vind je alleen kortzichtig dat je maar 1 kant belicht, meer niet, maar dat moet je zelf weten. Ik denk dat er ook een andere kant is, dat moet haast wel want niemand gaat zomaar zijn kinderen vermoorden....dan moet je echt gedacht hebben dat ze dood beter af waren dan levend.....let op...dit is wat ik denk he dat is niet perse de waarheid...maar ja dat kan ik volgens mij blijven zeggen.....

Stenna

Stenna

05-06-2013 om 17:56

Oproep emine

Zie paar berichtjes hierboven. Niet omdat Pien haar mening niet zou mogen geven of hebben. Maar omdat ze het gewoon niet begrijpt, wat wij steeds proberen uit te leggen. Het is een oneindige herhaling van zetten. En zeer pijnlijk.

Pien

Pien

05-06-2013 om 19:33

Stenna

Ik begrijp jullie wel, maar ik ben het er niet mee eens, maar dat snappen jullie dan weer niet (een aantal van jullie dan) Het is zeker pijnlijk, voor moeder, maar ook zeker voor overige familieleden waaronder de familie van vader !!!!!

Marja

Marja

05-06-2013 om 20:35

Heeft nou niemand gelezen...

hierboven dat de vader al eerder door de rechter veroordeeld was voor mishandeling van zijn vrouw? (en Pien: het spijt me maar jouw berichten lees ik niet meer)

Pien

Pien

05-06-2013 om 22:35

Staat nergens marja

waar zie jij dit nu weer staan dat hij veroordeeld was?

Ik snap werkelijk niet hoe dit hier zo opgeblazen wordt, laster, smakeloos, walgelijk...ik heb al van alles voorbij zien komen. Ik (en als je internet leest zijn er nog veel meer mensen, maar dit terzijde)denk er nu eenmaal anders over als een aantal van jullie, jullie doen precies hetzelfde maar dan vanaf een andere kant.

Feit:
Jongens zijn dood

Mening/speculaties:
Vader heeft het gedaan
Vader is een monster
Vader is een psychopaat
Moeder is een heks van een ex
Vader heeft moeder mishandeld
Vader heeft kinderen mishandeld

Ik zeg alleen dat al die speculaties over vader wel eens heel anders kunnen zijn....maar dat we dat niet kunnen weten want we zijn er niet bij geweest, ik ga er alleen niet zomaar van uit dat vader zomaar zijn kinderen gedood heeft, en al heeft hij dit niet zomaar gedaan, dan nog had hij dit nooit mogen doen natuurlijk. Jullie zeggen dat moeder het heeft aanzien komen omdat zij al jaren bij de instanties haar zorgen uitte, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat moeder al jaren vader aan het treiteren was om te zorgen dat hij de kinderen niet meer te zien kreeg, wie weet was ze al een tijdje valse beschuldigingen aan het uitten...weten wij veel.......waarom mag dit niet gezegd worden ??? ik zeg niet dat het zo is, ik zeg dat het zo zou kunnen..... en waarom mogen jullie wel dingen over vader zeggen...echt ik snap het niet....mag het niet omdat vader iets verschrikkelijks heeft gedaan, want dat heeft hij, daar kan ik ook met m'n verstand niet bij, maar wij hebben niet in zijn schoenen gestaan...je weet niet wat je zou doen als je alles wat je het liefste had wordt afgenomen....maar ik kan dit blijven herhalen, ik houd er nu ook mee op. want ik merk dat ik nu niet echt aardig meer kan blijven.

Anneke

Anneke

05-06-2013 om 23:11

Pien en alle anderen

Je kunt elkaar op een hoger niveau de hand schudden.
Twee kinderen zijn vermoord door vader. Daar zijn we het allemaal over eens.
Dat is in en intriest. Check, daar zijn we het ook met z'n allen overeens.
Vader had dat nooit mogen doen, dat hij het wel heeft gedaan is nooit goed te praten. Check.
Er speelden onderling dusdanige strubbelingen welke deze moord kan hebben getriggerd. Check?
We weten daar te weinig van. Check.
Speculeren heeft geen zin. Check.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Check

Pien

Pien

05-06-2013 om 23:39

Anneke,

Dit is echt mijn allerlaatste reactie:

Je hebt helemaal gelijk. Ik had misschien niet in herhalingen moeten vallen...voelde me toch enigszins aangevallen. Vandaar de drang om toch iedere keer uit te leggen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.