Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Claudine

Claudine

29-10-2018 om 23:03

Verschrikkelijk feest van 17 jarige

Utrechtse

Utrechtse

05-11-2018 om 23:12

schuld

Eens met mama.

Maar ik denk dat in deze draad veel mensen zich er 'schuldig' aan maken.

Ik denk dat dat ook wel te verklaren is. Een feestje dat zo uit de hand loopt is natuurlijk de nachtmerrie van iedere ouder. Voor onze eigen gemoedsrust is het daarom prettig als we een aantal dingen kunnen benoemen dat wij natúúrlijk anders zouden hebben gedaan. Het is gewoon prettig als we ons zelf kunnen laten geloven dat ons dit niet kan overkomen.

Ik veroordeel dat overigens niet, het is namelijk gewoon hoe het menselijk brein werkt.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-11-2018 om 01:13

Tienie

Ik vermoed dat wij, man en ik, sámen enorm zouden balen, dat we de vakantie moeten afbreken, balen mag, maar dan naar huis.

Mijn vertrouwen zou hier toch wel zo'n deuk van opgelopen hebben, dat ik minstens een jaar genezen zou zijn van vakantie zonder kinderen en de kinderen alleen thuis.

mijk

mijk

06-11-2018 om 07:21

ja zo werkt dat hier niet Mama

Dat iets je mening is dat mag iknhopen als je hem hier post. Maar daar mogen anderen hier dus ook een mening over hebben... Doe je niks aan...

Mijk

rutiel

rutiel

06-11-2018 om 12:31

Pennestreek

Ik waardeer je bijdrage enorm, omdat dit het perspectief geeft vanuit het kind dat opgezadeld is met teveel verantwoordelijkheid.
Ik denk oprecht dat alle ouders het goed willen doen in de opvoeding. Of dit lukt, weet je helaas meestal pas achteraf. Blijven communiceren is dan (wat mij betreft) een must. Zo te horen moet jij dat missen. Dat lijkt me heel erg.

Nogmaals, in mijn optiek hebben Claudine en haar man een inschattingsfout gemaakt. Niets meer en niets minder. En ik hoop dat iedereen de kreukels weer wat kan gaan gladstrijken in dat gezin.

juf Ank

juf Ank

06-11-2018 om 18:14

mama

Jij bent lekker: jij mag wel even je mening geven, maar niemand mag daar commentaar op hebben... hahahahahahah
Zo werkt het niet op een forum hoor.

Mama

Mama

06-11-2018 om 22:35

Juf ank

Uhhhh jaaa
Maar jou zie ik echt overal verschijnen haha (met je commentaar natuurlijk )

mijk

mijk

07-11-2018 om 09:56

ja èn

daar is het een forum voor.

Mijk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.