Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aïda

Aïda

07-03-2012 om 08:13

Wilma

Ik had gezien dat we redelijk tegelijk schreven, dus je kon het ok niet weten.
Ik vond het al heel lief dat je eraan dacht!!

Even voor mezelf

Heb een hele moeilijke, ingrijpende, maar goede beslissing genomen. Nu nog vrede er mee krijgen.
Sanneke*

En voor mijn schoonmoeder

Volgende week dinsdag wordt haar borst geamputeerd en gelijk gereconstrueerd. Daarna pas wordt duidelijk of ze weer chemo moet. Ze ziet er huizenhoog tegenop en is zo bang dat ze weer door de chemo heen moet. Kaarsje vol hoop en kracht voor haar.
Sanneke*

Voor enzo*

Geerke, moet ineens aan jullie denken. Het is bijna 21 maart, kaarsje voor jullie in deze aanlooptijd naar Enzo's geboortedag.
Sanneke*

fryskdumke

fryskdumke

09-03-2012 om 09:50

Voor ons

omdat het even nodig is....

fryskdumke

fryskdumke

09-03-2012 om 09:50

Sanneke*

voor jou een hele mooie krachtige kaars.

jess

jess

09-03-2012 om 10:58

Mama's

die hun kinderen moeten missen.

Las net over zwangerschap met 19 weken afbreken. Wat een geregel, maar ook een verdriet. Mijn eigen pijn komt weer naar boven. Jeetje, 13 november 1998 was het. Nu alweer zo lang geleden, maar ook nog zo kort.

Denk ook veel aan andere kinderen hier. Kleintje in kinderstoel.dat heeft mij destijds ook zo geraakt. nu met mijn eigen kleine in kinderstoel. kan dit niet loslaten.

verdriet blijft, neemt misschien andere vorm aan, maar gemist worden deze kinderen altijd.
Mijn eigen lieve Angel* ook.
Zou mijn oudste zijn. nou meerdere gezonde kinderen blijft toch die pijn.

Dus hierbij een regenboogkaars voor alle mama's die hun kleintje moeten missen!

Petr@

Petr@

09-03-2012 om 17:42

Fryskdumke

Ik zet er een kaarsje naast...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

09-03-2012 om 17:43

Angel*

Een kaars voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

09-03-2012 om 17:43

Sanneke*

Kaarsje voor jou en een voor jouw schoonmoeder...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

09-03-2012 om 17:44

Anna

Een felgeel vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Lief!

Dank jullie fryskcumke en petr@ voor de kaarsjes. Mijn eigen beslissing voelt steeds beter, ik krijg er gelukkig steeds meer vrede mee.
Mijn schoonmoeder ziet ontzettend tegen dinsdag op, daarom voor haar nog een mooi kaarsjes voor kracht.
Sanneke*

Fryskdumke

Een kaarsje voor kracht & troost voor jullie!
Sanneke*

judiths mama

judiths mama

10-03-2012 om 19:22

Voor mijn oma

een kaarsje. Vannacht overleden, 96 geworden en het is goed zo. We hadden vandaag nog even afscheid willen nemen, maar het heeft niet meer zo kunnen zijn.

Saskia

krin

krin

11-03-2012 om 09:23

Voor madelief

die vandaag een meisje van dertien had moeten worden. Dat de zon maar stevig mag blijven schijnen op deze dag met een gat voor haar ouders en zusje.

mirreke

mirreke

13-03-2012 om 18:14

Voor angel*

Klopt het Jess, dat jij hier ook geschreven hebt? Als dat zo is ken ik het verhaal van Angel*. Kaarsje voor jullie.

mirreke

mirreke

13-03-2012 om 18:15

Enzo*

Enzo heeft voor altijd een plaatsje in mijn hart.
Kaarsjes hier voor jou. De lente is aan het beginnnen...

mirreke

mirreke

13-03-2012 om 18:17

Iedereen

Dat vind ik altijd zo lastig, als ik hier post. Alsof anderen niet belangrijk zijn. Wel dus.
Voor iedereen die iemand mist, die verdriet heeft, die het even niet ziet zitten...
volgens mij was die zonnevlam speciaal voor jullie.
Ook bij mij branden er kaarsjes...

Jess, heel erg ot

Jess, april 2004-mama?
Dat is lang geleden! Maar wat lees ik nu? Een kleine in de kinderstoel, dat is vast niet je april-2004-meisje.
Mail me even als je zin hebt dan praten we even bij.
Liefs Marjan ( jorrejan@hotmail-punt-com)

ishtar

ishtar

13-03-2012 om 22:22

Hee jorrejan! (ook ot)

moet jij je niet eens ergens anders ook weer melden! Je wordt gemist! (ishtar, ook april 2004 )

Busongeluk

héél véél kaarsjes voor alle slachtoffers, doden, gewonden, familie, klasgenoten en betrokkenen bij dat verschrikkelijke busongeluk in Zwitserland

ilsepilse

ilsepilse

14-03-2012 om 18:43

Busongeluk, motards omver gereden gisteren

heel veel dikke kaarsjes voor de familie, vrienden, schoolmaatjes, iedereen die bij het busongeluk betrokken is, verschrikkelijk...en dan nog alle gewonden in het ziekenhuis, hoorde net nog op de radio 3 in coma...

ook een kaarsje voor de 8 motards die gisteren bij het koninklijk paleis in Belgie door een suicider omver werden gereden, familie in onzekerheid...

zoveel onzekerheid voor deze mensen een tijd van afscheid, van verdriet van ellende ...

sinas

sinas

14-03-2012 om 23:05

Busongeluk

wat een drama, een grote kaars voor het verlies van al deze jonge levens en de volwassenen die zijn omgekomen. Sterkte voor de families.

Fiorucci

Fiorucci

15-03-2012 om 07:11

Voor een puber

Daar zit je dan, in een opvanghuis. Het ging thuis niet meer, je sloeg steeds de boel kort en klein en was een gevaar voor de anderen in huis. Een schreeuw om hulp, dat weet iedereen. Ik hoop dat je vanaf vandaag hulp krijgt en accepteert. Een nieuwe start voor jullie allemaal. Zet 'm op!

Petr@

Petr@

15-03-2012 om 18:53

Ook heel veel kaarsjes

voor iedereen die betrokken is bij het verschrikkelijke ongeluk... Wat een verdriet in meervoud...

Petr@

Petr@

15-03-2012 om 18:54

Sanneke*

Hoe is het dinsdag gegaan met jouw schoonmoeder?

Een verdrietige tante

Een verdrietige tante

15-03-2012 om 21:29

Voor mijn neefje of nichtje..

Die maar 10 weekjes mocht groeien onder zijn moeders hart omdat hij/zij komende dinsdag weggehaald wordt dmv een abortus...

Mijn schoonmoeder

Petra wat lief dat je het vraagt! Operatie dinsdag is goed gegaan, ze heeft wel heel veel pijn, met name van de reconstructie. Nu nog wel steeds spannend omdat er nog uitslagen moeten volgen of alles weg is gehaald en duimen dat er geen chemo hoeft te volgen.
Sanneke*

Busongeluk

Ook hier een heleboel kaarsjes voor iedereen die betrokken is bij dit verschrikkelijke ongeluk. Ik zag net op facebook een groepsfoto van de groep die in Zwitserland is gemaakt in de sneeuw. Die kwam wel binnen....
Sanneke*

sinas

sinas

15-03-2012 om 22:46

Busongeluk

nogmaals. Ook ik zag die foto op facebook. En lees dat het wellicht door het wisselen van een DVD komt. Ik hoop toch echt dat dat het niet is...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.