Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ely

Ely

16-03-2012 om 08:25

Busongeluk

Een heleboel kaarsjes voor alle betrokkenen, wat een nachtmerrie.

En extra kaarsje voor iedereen die zich wil warmen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Verdriet

Verdriet

16-03-2012 om 13:10

Voor neefje/nichtje van verdrietige tante

Jouw ouders zullen goede redenen hebben waarom ze deze keuze maken. Een mooi kaarsje voor jou, want je zal vast het verschil in hun leven maken. Je bent er en dat zal altijd blijven.

liefs Verdriet

Mamvantwee

Mamvantwee

16-03-2012 om 18:50

Voor mijn oma

Mijn oma, maar vooral de oma-oma van mijn kinderen. Ze is vanmorgen overleden.

Groet, Mamvantwee

Petr@

Petr@

16-03-2012 om 20:37

Anna

Een zonnig vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Een verdrietige tante

Een verdrietige tante

16-03-2012 om 22:48

Voor verdriet

Helaas is dit een beslissing die alleen de moeder heeft gemaakt op basis van voor ons niet aanvaardbare redenen en heeft de vader hierin een hele andere mening en staat hij ook niet achter de beslissing. Het is echter de moeder die in deze de beslissing neemt.. en die hebben anderen te accepteren.

Voor verdriet

Kaarsje voor jou... you know why.

Verdriet

Verdriet

17-03-2012 om 13:30

Voor verdrietige tante

lastig en moeilijk te verteren voor jullie, maar toch denk ik dat dat kleine wurmpie een verschil gaat maken. Ook in het leven van deze moeder. Hoe moeilijk dat nu voor te stellen is misschien.

knuffel van Verdriet

Verdriet

Verdriet

17-03-2012 om 13:31

Mickey -bedankt

knuffel, Verdriet

Petr@

Petr@

17-03-2012 om 16:52

Verdriet

Een kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Tineke

Tineke

18-03-2012 om 12:56

Voor fiorucci

Met een heel dikke knuffel!

Fiorucci

Fiorucci

18-03-2012 om 14:21

Kaatje

Dankje!
xx

Lieve mensen

Ik ben hier een poos niet geweest. Heb niet aflatende internetproblemen en druk op mijn werk, maar nu kan ik wel even komen en zie ineens Enzo's naam staan. En nog veeeele anderen....
Allemaal kaarsjes voor Sanneke, Heli, Verdriet, Fiorucci, en voor zoooovelen! Ook Dropke, je weet dat ik je niet vergeet!
Eerst het ongeluk met Friso en nu het busongeluk maken hier veel los. Heb enorm te doen met alle betrokkenen! Wat een groot drama.... wat veel verdriet.... ook zo met de school te doen die een (hele?) klas verliest en collega's. En nou ja, met iedereen die ermee te maken heeft. Onvoorstelbaar veel leed. Doet me pijn aan mijn hart.

7 jaar geleden alweer

Alweer 7 jaar geleden dat je overleed. Je was nog zo jong. Wij missen je nog steeds. Zoals een andere vriendin schreef: De pijn is iets minder scherp, het doet iets minder zeer. het missen word niet minder, maar steeds een beetje meer.
Lieverd, ik mis je. I'm loving Angels instead.......

Pinda

Een kaarsje ernaast....

nicht

nicht

20-03-2012 om 12:52

Tante

Een kaarsje voor mijn tante die vandaag begraven wordt en voor haar kinderen die nu alleen elkaar nog hebben. En een voor mijn paps die weer een zus weg moet brengen...

Daarnaast zet ik nog een kaarsje voor iedereen die het nodig heeft.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

21-03-2012 om 07:53

Enzo*

Een stoer blauw kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...
Geerke, er wordt aan jullie gedacht vandaag...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

21-03-2012 om 07:53

Schoonmoeder

Een kaarsje voor mijn schoonmoeder die vandaag onder het mes gaat. Pacemaker wordt vervangen, hopelijk gaat alles goed...

Enzo*

Een zonnebloemkaars voor Enzo*.......... Je wordt zo ontzettend gemist manneke.

Tijgeroog

Tijgeroog

21-03-2012 om 09:33

Enzo*

Lieve Enzo*. Op deze zonnige dag had je je 7e verjaardag moeten vieren, trakteren in de klas en vanmiddag met je vriendjes uitgelaten naar buiten moeten komen om je feestje te vieren...
Lieve Geerke, veel sterkte vandaag. Volgens mij schijnt de zon speciaal voor jullie.

Liefs, *Diana*

Rafelkap

Rafelkap

21-03-2012 om 10:45

Enzo* en geerke

Vandaag is een bijzondere dag, een dag om te vieren maar die ook doet denken aan al het verdriet na die vreselijke gebeurtenis, waarna niets meer hetzelfde voor jullie was.
Een kaarsje vol kracht voor jullie allemaal.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-03-2012 om 10:58

Enzo

Ook hier wordt vandaag aan jou en je familie gedacht. Een mooi kaarsje voor jullie.

Dendy

Puck

Puck

21-03-2012 om 11:08

Enzo*

7 jaar had je al moeten worden, een grote stoere kerel. Een mooie zonnebloemballon voor jou en een kaarsje voor degenen die je zo ontzettend missen.

Puck

Puck

21-03-2012 om 11:09

Petr@

Een kaarsje voor je schoonmoeder en jullie, hoop dat het goed gaat.

Fiorucci

Fiorucci

21-03-2012 om 12:10

Enzo*

Wat een prachtige dag vol zon, een kaarsje voor jou en je familie!

Enzo

een hele mooie stralende kaars voor jou vandaag!

Heli

Ook voor jullie een kaars omdat ik ook aan jullie mannetje moet denken.

Wilma

Wilma

21-03-2012 om 13:16

Enzo

Ook van mij een mooie kaars ernaast.

Geerke, 'fijn' he, dat enzo's naam hier zo veel staat !

Wilma

Wilma

21-03-2012 om 13:19

Voor iedereen

die door de herdenkingplechtigheid van het busongeluk, door het verdriet, door de liedjes, door woorden die er gezegd worden, door de muziek of door de te kleine kisten zelf weer even rauw geraakt wordt in eigen verdriet.

Enzo*

Aan het einde van deze prachtige lentedag denk ik terug aan Enzo*, die nu 7 zou zijn geworden.....mooie blauwe ballon voor jou vent, je hebt indruk gemaakt.

knevel

knevel

21-03-2012 om 21:10

Voor enzo*

En nog een kaarsje erbij voor Enzo*. Aan het eind van de dag bedacht ik me ineens dat het 21 maart is, jouw dag. Knuffel voor Geerke en haar mannen.

liefs knevel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.