Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor joop de vriend van mijn zus

na 14 jaar heb je eindelijk weer contact met je dochter van 26 jaar oud en nu.....ligt ze in het ziekenhuis met een hersentumor ik hoop dat ze er vogende week achter komen dat het wel operabel is en dat alles goed afloopt.

Branca en petr@

Bij allebei een kaars ernaast!! Het is gewoon zo verdrietig allemaal, dit soort dingen (

Branca voor je zoon

een mooie kaars!
En voor jullie omdat jullie zulke nare ervaringen hebben moeten doormaken.

Petr@

Petr@

25-04-2012 om 13:49

Kaars

Een kaars vol kracht voor het gezin van een moeder die gisteren in ons ziekenhuis overleden is...

Dank je wel geerke

ook een grote krachtige kaars voor jou omdat ik mijn zoon gelukkig iedere dag nog in mijn armen kan sluiten en dat bij ons de lege plek maar .. voor een poes is en voor jou iets dat veel dierbaarder is.

Lief

Wat lief Branca. Maar weet je, gemis is gewoon erg. Ook de poes.

Petr@

Petr@

27-04-2012 om 16:33

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

04-05-2012 om 18:17

Anna

Op deze koude vrijdag een warm kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Fiorucci

Fiorucci

06-05-2012 om 18:21

Schoonzusje

Een kaars voor H. Nog een paar weken, dan wordt je oma, maar je bent er niet meer. Ik had het je zo gegund dit mee te maken. En ik had je as kleinkind graag zo'n lieve oma gegund....

buzz

buzz

07-05-2012 om 12:31

Voor mijn lieve mama

een kaarsje voor mijn mama die zo hard gevochten heeft tegen de kanker in haar lichaam. Zo hard gevochten, ze was echt vanplan met hard en ziel er overheen te stappen. Ze was er nog niet klaar mee, ze heeft gevochten tot haar laatste dag, maar toen toch verloren. Dat was woensdag een week geleden.
Oh mama wat was ik bedroefd om de pijn die ik bij je zag, de onmacht die ik bij je zag, de hoop die steeds verder wegzakte, wat voelde ik me met lege handen staan, heel wat tranen heb ik er om gelaten.
En nu, nu ben je er niet meer, en nu huil ik omdat ik je zo mis, omdat we je allemaal zo missen, het is zo moeilijk zo, ik kan niet meer bij je op bezoek, ik kan je niet meer bellen, 20 jaar lang dagelijks je gezien of aan de telefoon gehad.och mama wat moet ik er aan wennen dat je er niet meer bent, wat mis ik je, wat is het leeg vanbinnen.
Maar ik ben zo trots op je, je doorzettingsvermogen, je liefde je gezelligheid, je eerlijkheid, je kracht, je behulpzaamheid. Ik ben er trots op dat jij mijn mama was, en ik hoop dat het me lukt net zo een goed mens te zijn als jij. Je bent mijn voorbeeld, elke dag denk ik aan je, elke dag.

Aïda

Aïda

07-05-2012 om 14:36

Buzz

Ik zzet er een kaarsje naast voor jou!

buzz

buzz

07-05-2012 om 14:58

Dank je aida

we kunnen alle steun gebruiken, met dit verlies, wat is dit moeilijk zeg.

Voor buzz en haar moeder

Kaarsje voor jou Buzz, wat een verdriet. Sterkte!

Buzz

Een kaarsje erbij van mij. Wat een verdriet!

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

07-05-2012 om 23:28

Nieuwe kaars

Deze kaars heeft al bijna 1300 keer gebrand, wie ontsteekt een nieuwe kaars?

Forumbeheer Ouders Online

Er staat een nieuwe

Ik vind het toch een mooi idee, zo'n soort eeuwig vuur. Daarom heb ik de nieuwe draad gestart.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.