Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

27-02-2012 om 21:15

Inge en anderen

gecondoleerd met je verlies, vreselijk moet dat voor je zijn, zo hard.

Ook de anderen die het nodig hebben en dit wel of niet hier opschrijven; een kaarsje voor iedereen die dat nodig heeft.

Rafelkap

Rafelkap

28-02-2012 om 10:57

Voor heli

Nu pas je hele verhaal gelezen (andere rubriek). Of natuurlijk is het altijd alleen maar een klein stukje.
Voor jou een warme kaars.

Aïda

Aïda

28-02-2012 om 14:27

Papa

een kaars voor mijn vader..
Afgelopen zondagavond is hij op zijn verjaardag overleden.
Hij heeft maar 63 jaar mogen worden.

Dag lieve papa

Aïda

Aïda

28-02-2012 om 14:28

Petr@

Dank je wel dat je zondag aan mij en mijn vader dacht, toen ik dit zondag las, op die moeilijke dag, deed mij dit echt goed..

Dank je wel!!!

Aïda

Aïda

28-02-2012 om 14:30

Inge

een grote kaars voor jou..

Wilma

Wilma

28-02-2012 om 14:37

Heli

Van mij nog een, zij het verlate, knuffel. Ik begrijp helaas ook al te goed wat je schreef. Ook dat soort van aftellen naar die datum. En dan daarna een soort van opluchting-gemist-met-pijn-van-wat-nooit-zal-zijn. Ofzoiets.

In elk geval een knuffel !

Wilma

Wilma

28-02-2012 om 14:38

#inge#

Een kaarsje voor jou. Wat een eenzaam gevoel lijkt me dat, als laatste overblijven. Sterkte !

Wilma

Wilma

28-02-2012 om 14:40

Aida

Wat 'fijn' dat je vader zijn verjaardag nog heeft gevierd met alle dierbaren om hem heen. Ik hoop dat hij niet al te erg moet lijden en dat hij je moeders verjaardag ook nog kan meemaken. Maar alleen als het enigszins te doen is voor 'm, kan me zo goed voorstellen dat je eigenlijk het onwenselijke voor hem wenst ...

Sterkte!

mix

mix

28-02-2012 om 17:02

Gecondoleerd aida

met het verlies van je vader dat zo snel is gekomen. Een datum waarop hij verjaarde en overleden is. Ik wens je kracht toe.

Petr@

Petr@

28-02-2012 om 17:31

Aïda

Kaarsjes branden voor jullie...

liefs,
Petr@

Fiorucci

Fiorucci

29-02-2012 om 09:03

Aida

Veel sterkte, inderdaad veel te jong...

Bedankt

voor jullie kaarsjes, ik warm me er aan.

Aida

Wat bijzonder dat jouw vader op zijn verjaardag is overleden, was je erbij? Toen ik zondag tegen mijn vader zei dat ik dinsdag weer zou komen, zei hij: dat hoeft niet, dan ben ik er niet meer.
Ik wens jou ook heel veel sterkte en kracht toe.

Tijgeroog

Tijgeroog

29-02-2012 om 12:03

Voor het klasgenootje

Voor het klasgenootje van m'n zoontje. Dat vanochtend uit de klas werd gehaald om naar z'n heel zieke vader te gaan.
En voor z'n broers en zussen, z'n moeder en natuurlijk z'n vader.
:`-(

kien

kien

29-02-2012 om 22:11

Heli

Lees net pas jouw reacties over Friso en krijg tranen in mijn ogen bij je zin over het zo graag willen ruiken, voelen, knuffelen etc. Dat gevoel is zó herkenbaar! Een grote kaars en een dikke knuffel voor jou.

Kien

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Coco

Coco

01-03-2012 om 00:59

Voor ximena en haar familie

Ik ken haar niet persoonlijk, maar in de "kleine sportwereld" van mijn zoons heerst een verslagen sfeer. Verschrikkelijk hoe een gestoord iemand je zomaar je vijftienjarige dochter kan ontnemen.

Wilma

Wilma

01-03-2012 om 11:35

Aida

Gecondoleerd.

Ik was aan 't schrijven, toen jij typte dat je vader was overleden. Daardoor komt mijn berichtje na het overlijden. Ik bedoelde het uiteraard goed, maar het staat nu zo stom. Sorry daarvoor !

Sterkte !

mirreke

mirreke

02-03-2012 om 09:55

Inge

knuffel voor jou. Ik ben ook als enige uit ons gezin overgebleven. Maar jij had ook nog een broer die ook al dood is...
Iemand schreef het al, eenzaam als er niemand meer over is, als je met niemand meer over je eigen jeugd en gezin kunt praten...
ik hoop dat je fijne en lieve mensen om je heen hebt.

Petr@

Petr@

02-03-2012 om 14:09

Aïda

Dikke kaars vol kracht voor jou...
Er wordt aan je gedacht!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-03-2012 om 14:09

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Aïda

Aïda

03-03-2012 om 14:27

Dag papa

De uitvaart is gegaan zoals jij dat wilde, je zou trots op je kleinkinderen en ons allemaal wezen.

Dag lieve papa we branden een kaars voor je.

Aïda

Aïda

03-03-2012 om 14:30

Voor mijn broer

Een kaars omdat je vandaag jarig bent..

Dorien

Dorien

04-03-2012 om 00:17

Vader

Voor mijn vader.
Al 6 jaar ben je niet meer bij ons. Ons leven gaat door. Zoveel mooie, fijne momenten. Daar had je bij moeten zijn. Je had ervan genoten. Ik heb haast geen tijd gehad om om je te rouwen. Het lijkt wel of het nu steeds weer 'binnen'komt.
Ik mis je papa. Ik had geen lievere vader kunnen wensen.Bedankt voor de mooie start van mijn leven!

Puck

Puck

05-03-2012 om 10:51

Nog een voor de buurman

Begin december een herseninfarct en nog volop aan het revalideren. Gisteren weer een infarct er overheen met ernstigere verschijnselen dan de vorige keer. Hopelijk kun je je nu ook weer terugvechten, het ging zo goed. Op je 44e hoor je nog een half leven voor je te hebben.

Puck

Puck

05-03-2012 om 10:52

Voor amk

Een mooie knalblauwe kaars in de kleur van je meeting-pumps omdat je op dit moment wel erg veel op je bordje krijgt.

Kaarsje

Voor C, een tia met een herseninfarct er overheen... Ik brand een kaars dat er nog een vorm van herstel mogelijk blijkt. En nog een extra kaars voor je man, kinderen en kleinkinderen. Voor dat afgrijselijke afwachten.

Petr@

Petr@

06-03-2012 om 19:52

Aïda

Een kaarsje voor jou voor het grote gemis...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

06-03-2012 om 19:52

Genista

Ik zet er een dikke kaars vol hoop naast...

Petr@

Petr@

06-03-2012 om 19:52

Puck

Ook voor de buurman een dikke kaars vol hoop...

Aïda

Aïda

07-03-2012 om 08:12

Een kaars voor mijn moeder

voor mijn moeder die gisteren 60 werd.. Wat een vrolijke, feestelijke dag had moeten worden, werd een rare, emotionele en beladen dag.

Een kaarsje omdat ze zich staande hield!!

En dat we na het overlijden van mijn vader al zo snel 2 dagen zouden krijgen waarin zijn gemis extra merkbaar was...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.