Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

22-02-2012 om 18:22

Aïda

Kaarsjes branden hier voor jullie...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-02-2012 om 11:14

Aïda

Moet veel aan je denken, kaarsjes blijven branden voor jullie...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-02-2012 om 11:15

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-02-2012 om 11:16

Peggy

Een dikke kaars vol hoop op een wondertje dit jaar voor jou en je gezin...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-02-2012 om 12:18

Prins friso

Net de persconferentie gekeken en slechter had het nieuws niet kunnen zijn. Daarom een dikke kaars vol kracht voor zijn gezin en familie...

Ely

Ely

24-02-2012 om 12:28

Kaars ernaast

Voor prins Friso en zijn familie.
Zit met kippevel, wat een verdriet.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

24-02-2012 om 12:46

Ach...

Wat een onzekerheid en verdriet voor de familie van Friso.

sinas

sinas

24-02-2012 om 12:53

Ach...

wat erg, het ergste nieuws. Vind het voor Beatrix en Mabel en de kindjes zo vreselijk erg! En natuurlijk voor de rest van de familie. Ook hier een dikke kaars.

Een kaars

voor prins friso, wie weet gebeurt er nog een klein wonder en komt hij bij.
Wat een verdriet.

Een kaars

is niet genoeg..wat een verdriet.. ik hoop van harte dat Friso overlijdt, zoveel hersenschade, dat is geen leven.... Een definitief afscheid lijkt me beter te dragen dan het machteloos toe moeten blijven kijken hoe de man die eens was een kasplantje is geworden, zonder hoop op herstel..

Mijn hart gaat uit naar zijn moeder, vrouw en kinderen en iedereen die van hem houdt..

Ook een kaars

voor prins Friso, Mabel, Beatrix, zijn dochtertjes, iedereen die hem lief heeft. Wat ontzettend erg is dit

Kaars

Heb niet zo veel met het Koninklijk huis, maar de berichtgevingen rondom het ongeluk en de toestand van Prins Friso raken me.
Afschuwelijk, wat er gebeurd is en wat de prognose is. Maar ook verschrikkelijk hoe de pers zich gedraagt ramptoeristen, onwaarheden schrijft en speculeert. Het zal je gebeuren dat je op de IC bij je geliefde, papa, zoon, broer of ander familielid zit; hopelijk lukt het hen om te blijven focussen om wat belangrijk is! Kaarsen voor hen.

Kaarsen

Voor al die andere mensen die ook rondom het bed van hun geliefde, vader, zoon, broer of zus of andere dierbare zitten, ook voor hen een zee van kaarsjes!

Tijgeroog

Tijgeroog

24-02-2012 om 23:19

Enzo* en geerke

Kaarsje voor jullie. Dikke knuffel

Aïda

Aïda

25-02-2012 om 15:03

Petr@

Dank je wel!!

Ik zet er ook weer een kaars naast, hij gaat steeds meer pijn krijgen.
Morgen is hij jarig, en hij kijkt er naar uit dat we dan als gezin bij elkaar zijn.
Volgende week is mijn moeder jarig en ik hoop dat hij daarna de strijd gaat opgeven (liever al eerder) Het is zo erg hem zo te zien, met pijn en je kan niets voor hem doen, we laten hem zelf bepalen wanneer hij morfine wil. En dat wilt hij nog niet te vaak.
Dus een grote kaars in de hoop dat het voor hem allemaal wat dragelijker word..

Aïda

Wat een verdriet en wat een pijn. Wat mooi dat hij morgen zijn dierbaren nog om hem heen heeft...
Een kaarsje voor jullie; voor diezelfde hoop en voor verzachting en kracht.

Egoïstisch

brand ik hier toch ook een kaarsje voor onszelf. Ik doe het bijna niet meer, maar toch...
Jongste werd afgelopen week ouder dan zijn grote broer en het doet me zo veel meer dan ik verwacht had. De afgelopen weken waren raar met een soort van aftellen naar die dag.
En nu... hij gaat verder, wordt ouder. Godzijdank! Maar gelijkertijd ook zo verdrietig om wat niet is...

Tijgeroog

Tijgeroog

25-02-2012 om 17:10

Heli

Ik zet er een kaarsje voor jullie naast.

Rafelkap

Rafelkap

25-02-2012 om 18:48

Aïda, asje, heli en geerke

Een kaarsje met sterke vlam voor Aïda en voor Heli. En ook voor Asje hieronder, om alle herinneringen.
En ook speciaal een mooi kaarsje voor Geerke en haar lieve Enzo, juist nu iedereen het over coma heeft en het weer bijna lente is, weer een jaar voorbij.

Fiorucci

Fiorucci

25-02-2012 om 21:05

Voor.....

Een meisje van 15, vermoord, gevonden in Den Haag....

Voor die egoïstische heli

neeeeeeeeeeeee, joh, dat is helemaal niet egoïstisch, al herken ik die gedachte maar al te goed..

ik moest de afgelopen week ook vaak aan jullie denken, maar dan vooral naar aanleiding van Friso.. me niet beseffend dat jongste deze week verjaart en dus ouder wordt, blijdschap vermengd met verdriet en weemoed, om wat zo anders had moeten/kunnen zijn, maar niet zo is..

Heel, heel veel sterkte en liefs!

Dank jullie

Lief, dank voor jullie kaarsjes! Doet als vanouds, goed.
En weet het wel, maar toch; ik brand graag voor anderen een kaars (schrijf ik meestal niet hier) soms voor onszelf ook, maar dat benoemen dat voelt toch anders.
Jongste was afgelopen week niet jarig, dat was 2wk geleden, de 9e. Ons mannetje was ook van de 9e en dus liepen de data gelijk op omdat 13dgn na zijn verjaardag overleed. Het was dus een soort van aftellen naar de 22e... (zie blog)
En ja, ik moet zeggen dat het ongeluk van prins Friso en dat wat er allemaal aan info naar buiten komt via de pers bepaalde herinneringen wel weer extra aan de oppervlakte laat komen. Dat is altijd al wel aanwezig, maar nu extra. Vermoed dat dat voor Geerke ook zo geldt en voor anderen bij wie bij familie coma en hersenletsel geconstateerd werd ook zo geldt. (En wat ben ik blij dat wij niet bekend zijn èn in Nederland waren!)

Nogmaals dank!

Petr@

Petr@

26-02-2012 om 21:18

Aïda

Gefeliciteerd met jouw vader, hopelijk had hij een goede dag en heeft hij nog kunnen genieten van z'n gezin.
Ik zet er een grote kaars vol hoop naast voor een "goed" (= pijnvrij) einde...

liefs,
Petr@

Mag het voor mezelf?

Ze zijn nu allemaal overleden, mijn moeder, mijn broer en nu mijn vader. Wat ik nooit had verwacht gebeurde: mijn vader werd ziek en overleed al na 3 weken, afgelopen dinsdag. Ben nu alleen overgebleven..lieve pap, mam en B..mis jullie zo.

#inge#

Kaarsje voor jou....ben je nu als enige overgebleven van het gezin? Dat lijkt me een heel eenzaam gevoel. Sterkte!

Sancy

Sancy

27-02-2012 om 11:35

#inge#

Ach meisje toch... een dikke kaars voor kracht. Je bent in mijn gedachten.

Ely

Ely

27-02-2012 om 13:30

#inge#

Nog een kaars erbij, vol kracht en warmte

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

27-02-2012 om 16:01

Wat naar inge

Ik wens je alle warmte toe en veel goeds.

Inge

Wat verdrietig! Een kaars voor kracht en veel lieve mensen om je heen!

sinas

sinas

27-02-2012 om 21:00

Kaarsje erbij voor inge

inderdaad, je lijn met je kindertijd weggesneden, hoewel bij mij nog niet helemaal, wel deels. Vader overleden, moeder zwaar dement, heb nog wel 2 zussen, maar geen innig contact, ik voel met je mee! Virtuele knuf!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.