Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

10-02-2012 om 16:59

Ely

Ik weet niet of de behandelingen al gestart zijn, maar ik steek toch even een kaarsje voor je aan..

liefs,
Petr@

Ely

Ely

11-02-2012 om 13:44

Dank je wel petr@

Nog geen actie op dat gebied. Denk dat het bestralen binnenkort wel gaat beginnen. Dank voor je lieve kaars...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

12-02-2012 om 18:35

Kaarsje...

Kaarsje voor mijn lieve vriendin, wiens dochter voorlopig doordeweeks intern naar een revalidatieoord moet, het lukt thuis niet...je hart breekt, maar het kan niet anders....een kaarsje voor jou.

Beau Ter Ham

Beau Ter Ham

12-02-2012 om 21:14

Voor de 16-jarige lotte

omgekomen bij een auto ongeluk.

Voor mijn schoonmoeder

Vandaag de uitslag gekregen van de longfoto en bodyscan en goed nieuws, geen uitzaaiingen!! Nu nog naar de chirurg om een afspraak te maken om de borst te laten verwijderen, pas daarna is duidelijk of er nog chemo moet volgen. Maar geen uitzaaiingen is heel goed nieuws. Kaarsje van dankbaarheid en hoop.
Sanneke*

Aïda

Aïda

13-02-2012 om 09:54

Voor mijn vader

Kanker met uitzaaiingen, dat weten we al een tijd, ook dat er niets meer aan gedaan kan worden. Dus dat we je gaan verliezen dat is niet nieuw.
Wel dat we je nou gaan verliezen door de beroertes die elkaar opvolgen.
Je ga thuis komen met therminale zorg, het kan een dag duren het kan 4 weken duren, Maar jouw verliezen komt eerder en sneller dan verwacht..
Een kaars voor jou, als je straks thuis de moed maar heb om het te doen zoals jij dat voor ogen had!!

Aïda

Aïda

13-02-2012 om 09:56

Voor petr@

Een kaarsje voor jou!!
Ik kom hier alleen als ikzelf een kaars wil branden, voor iemand van wie ik hou, maar altijd ben jij hier aanwezig om voor iedereen kaarsjes te branden..

Ongetwijveld heb jij je eigen verdriet.. En toch denk je altijd aan een ander.
Daarom een mega grote kaars voor jou!!!!!!!!!

Wilma

Wilma

14-02-2012 om 10:20

Een kaarsje voor mijn valentijn

Mijn valentijnsmeisje is vandaag jarig, acht jaar is ze geworden, een mooie leuke meid. De grote fiets staat midden in de kamer te pronken.

En blij en gelukkig, dankbaar en genietend, denk ik ook even aan mijn andere valentijntje .... 'daarboven' of waar dan ook. Lieve Martijntje, in mijn hart ben je erbij !!!!

Fiorucci

Fiorucci

14-02-2012 om 11:41

Wilma

Een kaarsje voor je valentijntjes!
xx

Petr@

Petr@

14-02-2012 om 13:10

Aïda

Wat ontzettend lief jouw kaarsje voor mij! Ik heb alleen wel net in "gezellug" gelezen dat jij dat kaarsje veel beter gebruiken kunt...
Daarom een dikke kaars voor jou en jouw ouders, voor kracht, voor hoop en voor een goede tijd om nog afscheid te kunnen nemen...
Ik moet nu weg, maar straks brand ik IRL ook nog een kaarsje voor jullie...
dikke knuffel,
Petr@

Petr@

Petr@

14-02-2012 om 13:12

Wilma

Twee rode kaarsjes voor jouw Valentijntjes... een verjaardagskaarsje en een omdat je Martijn* zo mist...

(En gefeliciteerd met jouw dochter!)

liefs,
Petr@

Voor p

Zo ben je een gezonde, van energie bruisende vader, zo lig je in het ziekenhuis en moeten ze er alles aan doen om je in leven te houden, het probleem te tackelen. Kaarsje voor jou en je gezin in deze zware weken.

Wilma

voor jouw speciale valentijntjes een kaars, een jarig de ander eigenlijk jarig moeten zijn..!

Voor mijn kind

Die het leven momenteel zo moeilijk vind dat hij alles bij elkaar liegt en ongelukkig is, maar dit niet met ons kan/delen.............
G

Roosje

Roosje

16-02-2012 om 12:50

Voor r.

omdat je nu zonder je man verder moet die bij zo'n naar ongeluk is omgekomen !

Petr@

Petr@

16-02-2012 om 17:32

Galaxias

Ach lieverd, ik herken jouw zorgen...
Een dikke kaars vol kracht voor jou en jouw gezin...
En het komt goed, echt waar! (Al lijkt het nu heel anders...)

liefs,
Petr@

Voor mijn dorpsgenoten

Hun man en vader van 47 omgekomen bij een ongeval in zijn molen, wat een verschrikkelijk drama. Kaarsje voor zijn vrouw en dochtertje voor kracht. Ook een kaarsje voor "zijn" koorleden die hun dirigent/gitarist moeten missen en enorm zijn aangeslagen. Wat een verdriet....
Sanneke*

Asa Torell

Asa Torell

17-02-2012 om 10:08

Galaxias

Wat akelig voor jullie en vooral voor hem. Ik zet er een grote kaars naast!

Aïda

Aïda

17-02-2012 om 12:26

Vader, schoonzus, broer

Een kaars voor mijn vader, hij is thuis!! Langzaam krijgt hij het besef, dat hij echt niet meer beter word, dat hij echt nooit meer zelf kan lopen.. De huisarts polste gisteren zijn ethenasiewens, maar hij antwoorden daar op dit moment helemaal geen tijd voor te hebben....
Vannacht de eerste nacht met een nachtzuster aan huis.

Een kaars voor mijn schoonzus, gisteren te horen gekregen wanneer de medicijnen niet aanslaan dat haar bijnieren dan heel snel stoppen met werken en dat haar leven dan ook over is...

Een mega grote kaars voor mijn broer, klap op klap, eerst alle berichten om onze vader en nu het bericht van zijn vrouw.. Hoeveel kan een mens dragen??

Ely

Ely

17-02-2012 om 14:42

Een kaars voor aida

En haar familie. Kind, wat een nare berichten. Heel veel sterkte.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Abel

Abel

17-02-2012 om 15:17

Anil ramdas

"Ik ben zo'n beetje overal geweest en ik voel me nergens thuis."

Ik hoop dat het ergens anders beter voor je is, een kaarsje voor jou.

Fiorucci

Fiorucci

17-02-2012 om 15:44

Anil ramdas, prins friso, zoveel anderen...

Kaarsje voor Anil Ramdas, prins Friso, de oma van mijn dochters vriendinnen, Aida, en alle anderen die zich even willen warmen....

Petr@

Petr@

17-02-2012 om 16:12

Aïda

Wat fijn dat je vader thuis is! Hopelijk mogen jullie hem nog lang in jullie midden hebben. Een kaars daarvoor steek ik zo aan.
En dan voor jouw broer en zijn vrouw 2 dikke kaarsen vol kracht en vol hoop dat de medicijnen hun werk doen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

17-02-2012 om 16:26

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor friso

Een kaarsje voor J.F. Dat hij het maar mag redden zodat die 2 kleine meisjes niet zonder vader hoeven op te groeien. 20 minuten zonder zuurstof is wel erg lang.

even zo

even zo

17-02-2012 om 21:19

Voor mijn nichtje en haar kindje

voor mijn nichtje die met haar baby van de trap is gevallen, nog maar 3 mnd oud en in het ziekenhuis met schedelbasisfractuur, hersenkneuzing en gebroken sleutelbeen. De evt hersenbloeding is tot nu toe uitgebleven. Een kaarsje voor jullie.

Petr@

Petr@

18-02-2012 om 21:43

Even zo

Een dikke kaars vol hoop... Hoe gaat het nu met nichtje en baby?

even zo

even zo

19-02-2012 om 20:11

Petr@

Net via de telefoon gehoord dat kindje uit het ziekenhuis is (het is 2 wkn terug gebeurd) en dat het naar omstandigheden goed gaat. Nu is het wachten of er restverschijnselen zijn ivm de gekneusde hersenen, maar voor nu is er blijdschap

Puck

Puck

20-02-2012 om 17:18

Amk

een mooie kaars voor AMK, ze kan wel wat warmte gebruiken. Behalve de zorgen voor haar nichtje nu zelf ook geen fijne tijd. Sterkte meis.

Aïda

Aïda

21-02-2012 om 14:16

Voor mijn vader

Vannacht heeft hij tegen de nachtzuster gezegt niet meer verder te willen, hij is moe, klaar met dit leven... Terwijl hij zaterdag nog zei zeker tot na de verjaardag van mijn moeder bij ons te willen blijven, over 2 weken...
Lieve pap, een kaarsje voor jou, zodat je de kracht vind om uit dit leven te stappen, op je eigen gekozen tijd!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.