Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tijgeroog

Lief!! Dank je wel. Bijzondere tijden weer; Jongste wordt volgende week, de 9e, zeven jaar. Joram werd niet ouder dan zeven. Was ook van de 9e, de 20e kreeg hij het ongeluk, de 22e overleed hij. Met andere woorden; ik zal blij zijn als het maart is. Maar tegelijkertijd wordt Jongste dan dus echt ouder dan Joram. Bizar en pijnlijk...

Koentje

Nee... Dat zou niet mogen. Kaars voor hen!

Mats

Wat een fijn nieuws Polly! Kaarsje blijft branden.

Voor michael

Een zee van kaarsjes voor Michael en iedereen die van hem houdt!
Het raakt me. De angst en onzekerheid lijkt me gekmakend...

Even anders....

Even anders....

05-02-2012 om 15:10

Mats

Ik kijk hier eigenlijk nooit, zet nooit een kaarsje, maar vandaag blikte ik even langs dit draadje. En meteen springen de tranen in mijn ogen. Mats, wat een lieve, stoere naam. Mijn oudste zoon, mijn spring in het veld, mijn kanjer, mijn kleine doorzetter, mijn superlieffie, heet ook Mats. Ik ga bidden voor je kleine Mats, dat jij net zo'n grote, lieve vent mag worden als grote Mats!

heli

heli

05-02-2012 om 22:31

Michael is gevonden

lees ik net... Nu wel zekerheid, maar wat een dramatische afloop...

Heel veel kaarsjes voor zijn dierbaren, vriendjes, klasgenootjes en iedereen die hem kent.

Nog een voor mijn schoonmoeder

Uitslag niet goed, borstkanker weer terug. Borst moet er af, morgen longfoto, woensdag bodyscan om te kijken of er uitzaaiingen zijn en dan volgende week weer verder. Bah!

Fianna

Fianna

06-02-2012 om 16:42

De broertjes van 7 en 8

die gisteren door een vreselijk auto ongeluk om het leven zijn gekomen. 2 oud-klasgenootjes van mijn kinderen, van hun vorige school. En voor hun ouders die het ongeluk overleefd hebben.

Fiorucci

Fiorucci

06-02-2012 om 18:29

Ja,voor de broertjes van 7 en 8....

Voor de broertjes van 7 en 8, de zoontjes van onze groenteman...en ook voor hem en zijn vrouw, ze liggen in coma...

Fianna

Fianna

06-02-2012 om 19:29

Oh fio

Ja klopt ze hebben die groentewinkel bij jouw winkelcentrum. Ik ben er al de hele dag door van slag. Ik heb wel begrepen dat de vader bij kennis is.
Oh wat afschuwelijk dit.

Petr@

Petr@

06-02-2012 om 20:59

Michael*

Voor de ouders en familie van Michael* een dikke kaars vol kracht...

Petr@

Petr@

06-02-2012 om 21:00

Sanneke*

Inderdaad bah! Ik had gehoopt op een betere uitslag...
Een dikke kaars vol kracht voor jouw schoonmoeder en voor jullie... En een kaars vol hoop dat er geen uitzaaiingen zijn...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

06-02-2012 om 21:01

Fio en fianna

Ik zet er een dikke kaars vol kracht naast... wat een verschrikkelijk nieuws...

liefs,
Petr@

Polly Shearman

Polly Shearman

07-02-2012 om 21:00

Geluk delen

Vandaag is Mats thuis gekomen! nog wel met sondevoeding, en met een dijkje medicatie, Maar hij is thuis!!! Samen met zijn zus in de box, samen in het tweeling wiegje, waar zuslief al zo lang alleen in heeft moeten liggen.
We zijn allemaal zoooo blij...
Ik zit aan de champagne! proost op het leven!

Liefs polly

Aagje Helderder

Aagje Helderder

07-02-2012 om 21:07

Polly

Wat een geluk: inderdaad: LaChajim: op het leven! Van Mats, zijn moeders en zijn zus!
Aagje

Fiorucci

Fiorucci

08-02-2012 om 07:26

Mooi

Dat is fijn om te horen, dat mats thuis is!

Fiorucci

Fiorucci

08-02-2012 om 09:32

Ach nee...

Ook de vrouw en oudste dochter van de groenteman zijn alsnog overleden.....een kaarsje voor hen allemaal.

Puck

Puck

08-02-2012 om 10:11

Bah fio

Wat akelig, een kaarsje erbij voor de nabestaanden, in het bijzonder voor je groenteman, die in één klap zijn gezin kwijt is. Hoe is het met hem overigens.
Verder een kaarsje van geluk voor kanjer Mats, zo snel al weer uit het ziekenhuis. Geweldig nieuws.
En een kaarsje van dankbaarheid voor een collega die verontrustend nieuws hoorde over haar zwangerschap, maar waarbij na grondige controles alles toch goed met het kindje blijkt te zijn.

Fianna

Fianna

08-02-2012 om 10:52

Fio

Ik las het. Verschrikkelijk. Hoe kun je na zoiets nog verder leven.

Fiorucci

Fiorucci

08-02-2012 om 11:26

Puck

Ik weet niet hoe het met hem is, ik bedacht net dat hij al die publiciteit er ook nog bovenop krijgt, dat lijkt me ook niet fijn. In het winkelcentrum bij zijn zaak liggen bloemen en een condoleanceregister. Ik hoop maar dat hij een fine familie heeft, hij zal hen hard nodig hebben.

Fianna

Fianna

08-02-2012 om 13:06

De vader komt vanmiddag thuis

Ik heb gehoord van een goede kennis van hem dat hij vanmiddag thuis komt . In een leeg huis. Ik moet er niet aan denken.

Jessica O

Jessica O

08-02-2012 om 14:57

En ook een kaarsje

voor de familie van die vader en dochter die bij het ongeluk van zondag zijn omgekomen. Vandaag stond er een rouwadvertentie in de krant...

Ely

Ely

08-02-2012 om 14:58

Kaarsjes van kracht

Voor de groenteman, alle kracht van de wereld om dit immense verdriet

Voor Mats en zijn familie voor een verder voorspoedig herstel

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Polly Shearman

Polly Shearman

08-02-2012 om 20:49

Kaarsjes

voor alle nabestaande van het gruwelijke ongeluk, ongelooflijk. Zoveel verlies.. dat kom je nooit meer te boven...dan wil je dat toch ook niet meer? ik kan er niet over uit.. zoooo veel verdriet!

amk

amk

09-02-2012 om 13:24

Een warm lichtje voor t haar nichtje

Vanmorgen van mijn ex gehoord dat het dochtertje van zijn broer (net 1,5 maand oud) een zeldzame vorm van kanker heeft en slechts 1% kans op overleven.

En natuurlijk ook een dikke kaars voor iedereen die dat nodig heeft.

ishtar

ishtar

09-02-2012 om 19:07

Kaarsje ernaast amk

dat zij bij die ene % hoort. Bah wat een nieuws!

ilsepilse

ilsepilse

10-02-2012 om 10:36

Niet normaal

... je hele familie weggerukt in een keer, onbegrijpelijk, hoe moet hij nog verder...

Matsje jongen, je bent een kanjer xxx

voor de ouders van Micheal die hun enige kind kwijt zijn,

zoveel kaarsjesxxx

Petr@

Petr@

10-02-2012 om 16:46

Amk

Een felroze kaars vol hoop voor nichtje...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

10-02-2012 om 16:47

Anna

Op deze koude dag een warm vrijdagkaarsje...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

10-02-2012 om 16:51

En heel veel kaarsjes

Want wat een verdriet weer de afgelopen week... voor de ouders van Michael* en Friso* die allebei een kind kwijtraakten, voor de groenteman van Fio die in een klap z'n hele gezin kwijt is, voor het andere gezin dat vader en dochter missen moet...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.