Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Tihama

Tihama

24-10-2016 om 20:18

Meeting 14 januari 2017: aanmelddraadje


ijsvogeltje

ijsvogeltje

16-01-2017 om 17:10

en Egel...

Egel, mijn zoon heeft inderdaad les van x gehad. Hij was er erg enthousiast over. 'Als je iets echt niet kan onthouden voor je repetitie, dan schrijf je het maar op je hand', zou hij hebben gezegd. Kijk, dat willen pubers graag horen (ik dacht, dat vind je vast leuk om te horen)

Egel

Egel

16-01-2017 om 17:24

nogal ja!

Ja nogal, IJsvogeltje met je mooie nicknaam! En ik ga het straks ook zeker aan hem vertellen.
Op de 'nieuwe' school, je weet wel, de school waar x dit jaar lesgeeft,
begint hij het steeds leuker te vinden.
Gelukkig maar want hij doet het in principe omdat hij het zelf leuk vindt en omdat hij denkt dat hij iets extra's te geven heeft.

Taruh

Taruh

16-01-2017 om 19:14

Wat leuk

dat vind ik nou weer een leuk verhaal.
En dan blijkt oo toch weer tentakels in de 'echte' wereld te hebben die je niet verwacht.

Egel

Wat leuk om te horen voor jouw X . En trouwens leuk om jou ontmoet te hebben. En de rest natuurlijk.

Thursday Next

Thursday Next

16-01-2017 om 22:27

o ja

ik vroeg dochter naar X, die rolde met haar ogen zoals alleen pubers dat kunnen en zei: ik had dat vak toch niet vorig jaar!
Nouja, die kent hem dus niet...
Fijn dat hij het nou leuker heeft op de nieuwe school!

Mooi

Ok,stoppen met trollen dan maar mochten er nog twijfels zijn wie er achter Smulrol stak. Tosti's, ik ben de laatste die iets tegen kritische vragen heeft. Alleen, je had natuurlijk alle gelegenheid om die op de avond zelf te stellen.

En verder ben ik natuurlijk reuzeblij, dat iedereen het naar zo naar zijn zin heeft gehad zaterdag. Ergens sluimert toch altijd de vrees dat de locatie onooglijk is, de bediening onbeschoft, het bestek vettig, het eten ranzig en ik na afloop door ziedende forummers hun geld terugeisen terwijl ze me met beschimmelde gehaktballetjes bekogelen.

Dat olifantsgeheugen is geen zegen, dat is een vloek. En ik probeer me altijd aan de ongeschreven forumregel te houden dat je ook in verhitte discussies iemand niet onderuit haalt met voorkennis. Anything you say will never be held against you.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

17-01-2017 om 13:53

Kenfan, goed zo

Ik werd er al wat narrig van want ik heb geen idee wie de tosti's zijn en maak toevallig wel zelf uit of ik mijn naam verander of niet. Verder heb ik de goede gewoonte, al zeg ik het zelf, om kritische of scherpe opmerkingen altijd onder mijn vaste nick van dat moment te doen. Zooo kinderachtig om jezelf Pizzapunt oid te noemen en dan te gaan z**ken.

Tosti Ananas

Tosti Ananas

17-01-2017 om 14:30

Ho zeg

Het ging vanaf #143 mis, niets met de voorgaande tosti's te maken.
En er komen toch nieuwe nicks? Wat zou het dan dat een ander dat niet mag?

Mijn Ananas was slechts een variant met een knipoog naar de ham/kaas; ik ben namelijk gek op een tosti ananas. Er is door deze tosti's geen onvertogen woord gesproken. Gewoon een vraag en een antwoord. Zo ging het nl op de meeting waar ik ooit was ook, vandaar mijn verklaring.

Tosti hatseflats reageerde op het sneertje uit #143. Dus niet de tosti's te grazen nemen.

Tihama

Tihama

17-01-2017 om 21:02

Perceptie

Blijkbaar was het een oordeelloze vraag. Ik heb hem anders gelezen, namelijk als een kritische vraag aan mensen die na een meeting van nick veranderen. Mischien dat het woordje 'moet' hierbij ook triggerde.

En het feit dat de persoon schuilging onder een helemaal onbekende nick. Waarom dan niet die vraag gesteld met je gewone nick?

Maar ik begrijp dat ik dat verkeerd geïnterpreteerd heb, dus mijn excuses voor het onbedoeld veroorzaken van New Kids Nitro.

Tosti Hamkaas

Tosti Hamkaas

18-01-2017 om 22:36

self fulfilling prophecy

Als je van alles aanneemt en invult krijg je vanzelf een relletje. Ik was niet op de meeting, ik heb geen vaste nick, ik was gewoon nieuwsgierig. Meer niet. Ananas en Bromvlieg, bedankt voor jullie antwoord.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.