Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Tihama

Tihama

24-10-2016 om 20:18

Meeting 14 januari 2017: aanmelddraadje


mirreke

mirreke

14-01-2017 om 17:19

Ik heb dit overduidelijk

niet goed voorbereid, teveel op het laatste nippertje. Autismezoon kan dit nu helemaal niet aan. Ik heb thuis net een toestand gehad en kom zo niet weg.

Ik wens jullie echt heel veel plezier. Ik vind het echt jammer, maar ik heb ook weer wat geleerd.

Veel plezier!

En tot een volgende keer

marinade

marinade

14-01-2017 om 23:09

Dank!

Organiserend committee, dank voor de goede organisatie en locatie! Het was voor mij uit mijn comfort zone maar ik heb een prima avond gehad en leuk met deze en gene gepraat. Voor herhaling vatbaar. Sally dacht aan om de drie maanden

Tonny / Bromvlieg

Tonny / Bromvlieg

14-01-2017 om 23:22

Bedankt allemaal!

Voor de gezelligheid - in het bijzonder de dames van de organisatie. In deze tijd van griep en gladheid iets organiseren geeft wat onzekerheid, maar het was mooi en het blijft voor herhaling vatbaar.
Jammer voor degenen die uiteindelijk toch moesten afzeggen. Volgende keer beter !!

Skik, het spijt me dat ik toch de trein nam, de tijd ging sneller dan gedacht wn ik zag mezelf ineens weer staan wachten op de streekbus due s avonds minder vaak rijdt dan overdag...jij was juist in plezierige gesprekken verwikkeld en ik vond het flauw die te verstoren met ' oma wil eigenlijk naar huis...' Hahaha. Zullen we als het voorjaar wordt een terrasje aan de Maas pakken om het goed te maken? Neem ik de waterbus die kant op.

Zo, en nu ga ik een nieuwe Nick verzinnen. Jullie hebben m toch zo door. Plezierige voortzetting van het weekend allemaal.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

14-01-2017 om 23:29

Thuis

Het was weer gezellig. En lekker gegeten, en wat een aardige mensen (van het restaurant maar natuurlijk ook 'de internetmoeders')!
Thuis was alles goed gegaan. De dames hadden niet eens gemerkt dat de cv-ketel was uitgevallen. Gelukkig heb ik hem weer aan de praat gekregen.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

14-01-2017 om 23:31

En

Ik heb in de auto terug mijn nieuwe nick verzonnen.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

14-01-2017 om 23:34

Marinade

En als het geen grotere groep is, en ieder neemt een stoeltje mee, dan kan het m8sschien bij mij thuis

Nou...

Vesper, was jij er toch? Ik heb je helemaal over het hoofd gezien, jammer. Tonny, leuk je een keer in het echt gezien te hebben. Het meerijdaanbod gold tot aan je voordeur hoor, niks streekbus. Volgende keer kom ik je gewoon ophalen. Drankje aan de Maas gaan we zeker een keer doen!

Een volgende keer ga ik wel wat eerder van huis dan vandaag ;0) Kwetsbare zoon wilde ineens naar de kapper, hij kon om 4 uur terecht. Nou ben ik al lang blij als hij überhaupt wat wil, dus deden we dat maar ondanks dat het niet zo handig uitkwam. En met haperende navigatie heb ik een kilometer of 4 door Utrecht gewandeld terwijl mijn auto toch maar op 600 meter van het restaurant stond ;0)

Ik vond het erg gezellig, voor herhaling vatbaar!

skik

Egel

Egel

15-01-2017 om 00:01

Nou en of!

Wat een gezellige avond!
Ook dank aan de organisatie en ik heb met bijna iedereen gepraat (minstens de helft) en vond dat altijd gezellig.
Sommige mensen voor de tweede keer, ook leuk.
Leuk restaurantje.
Mensen let op, Kenfan heeft een olifantengeheugen! Maar dat was ook wel grappig.
Tot volgende keer!
Groeten, Egel

Thursday Next

Thursday Next

15-01-2017 om 00:33

veilig thuisgekomen

door de sneeuw! Heen hagel en terug sneeuw (maar beide keren alleen een buitje aan het begin van de rit).
Het was erg gezellig, organisatie bedankt!
En ik blijf voorlopig gewoon Thursday Next, geen nickwissel.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-01-2017 om 00:48

Fijn dat het leuk was

maar ik krijg nu al hoofdpijn van de nickwisselingen die in de maak zijn.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

15-01-2017 om 00:56

ook weer thuis

Kenfan is niet de enige met een olifantengeheugen, er lopen er meer rond...!

En nee, ik doe geen nickwissel, deze is nog tamelijk vers (en heb ik aangenomen nadat het laatste jonkie het nest verliet ).

Ik heb helaas mensen niet gesproken die ik zo graag had willen spreken :/ Maar ook mensen gesproken waarvan ik hondsblij ben dat ik ze nu eindelijk wél heb gesproken..!

Lang verhaal kort, ik heb als een ontieglijk blij ei daar gezeten, inclusief zalig eten, lieve bediening, drinken in een picardie-glas, en er was zelfs ayran

marinade

marinade

15-01-2017 om 01:14

Cv-ketel

Was hier ook uitgevallen. De kou wel opgemerkt en jongste heeft zelf de reset gedaan. Hopelijk blijft het hierbij qua reset....
En zeker morgen geen uitval please want wij hebben een refo-loodgieter die zondag echt niets doet.

Allemaal bedankt

Ben blij te horen dat iedereen toch weer goed thuis is gekomen. Hoop dat het voor de fietsers ook nog te doen was. Het was een leuke avond, veel verschillende mensen gesproken met lekker eten erbij. Verwarming was hier thuis gewoon aan, maar de heren waren vergeten hoe de vaatwas ook al weer aanmoest (not!).
Dank voor de organisatie!

Taruh

Taruh

15-01-2017 om 14:02

nog een keer, nog een keer!!!

Ik sluit me er bij aan, het was weer erg gezellig en lekker.

Bij gebrek aan cv is het bij mij altijd koud als ik thuis kom tenzij ik vergeet de kachel uit te zetten. ☺

Vandaag dus maar een dagje bankhangen en peinzen over een nieuwe nick zoals ik aankondigde en heel rustig aan doen.

Tosti Hamkaas

Tosti Hamkaas

15-01-2017 om 14:31

Nieuwsgierig

Waarom moet iedereen een andere nick na een meeting?

Tosti Ananas

Tosti Ananas

15-01-2017 om 14:52

Misschien

Misschien omdat de meeting ggangers elkaar nu van gezicht kennen en wie weet met een Nick sticker hebben rondgelopen?

Dan kun je beter een tijdelijke meeting-nick verzinnen

Daarbij herken je iedereen vroeg of laat wel weer terug na een nickwissel en heb je er alsnog weer het meeting-gezicht bij met de bijbehorende oude nick.

Denk dat als het om privacy/herkenbaarheid op het forum gaat het weinig nut heeft.

Tosti Hamkaas

Tosti Hamkaas

15-01-2017 om 15:17

Maar (nog steeds nieuwsgierig)

als je elkaar niet wil kennen ga je toch niet naar een meeting? Waarom is het erg dat je weet welk gezicht er bij welke nick hoort?

Ik ben trouwens nog nooit eerder iemand tegengekomen die ook Tosti heet. Leuk!

Vesper Lynd

Vesper Lynd

15-01-2017 om 16:02

Wel

We hebben nu in het openbaar gezeten met onze nicksticker op. Dat hoeft nog geen probleem te zijn, maar ik vind het vooral prettig dat je niet heel lang terug mijn hele leven kunt nalezen aan de hand van een nick. De vaste forummers hebben een wisseling vaak wel door, maar de toevallige passant die mij herkent als Vesper weet niet dat ik ook nog onder andere namen ben terug te vinden.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

15-01-2017 om 16:19

Spijker op de kop, Vesper

Ik heb in het verleden een nickwissel gedaan omdat ik in een nieuwe levensfase terecht was gekomen. Achteraf vind ik het best wel slim dat ik dat heb gedaan. Ook Sally is gekomen door een nieuwe levensfase waarin ik een aantal deuren kon sluiten (of ze sloten vanzelf ). En Sally is ouder en wijzer (nou ja, soort van ) en staat toch anders in het leven dan de vrouw die zo'n 20 jaar geleden haar eerste letters schreef

Het is geen topgeheim welke nicks ik heb gehad, maar ik ben nu Sally en niet meer degene van de oude nicks.

Ja, zoiets is het...

Zoals Sally het beschrijft. En daarnaast de herkenbaarheid. Mijn kinderen weten van vroeger, toen we nog 1 (!) pc met internetaansluiting hadden, dat ik druk was op een forum onder de daam Tonny.
Ooit ben ik hier weggegaan, maar ik was zo gewend aan OO in mijn bestaan dat ik terugkwam. Mede als Bromvlieg en soms als Tonny. Welke naam ik koos, dat was gevoelsmatig.
In de tijd rond onze verhuizing waarin ik veelverbreide moest loslaten, voelde het comfortabel dat deze wereld hier in tact bleef.

Het is heel bijzonder mensen te ontmoeten die je hier geregeld 'ziet'. De allereerste keer was dat het spannendste. En het blijft heel leuk als forummers op gegeven moment de stap nemen eens naar een meeting te gaan.
Ik had me gisteren wat actiever kunnen opstellen, door de tegenslag onderweg - aansluiting gemist - en een hardnekkige kou die me al even opzadelt met een doof oor was ik wat minder ijverig. En ach ja, ik ben meer een schrijver dan een prater. Gelukkig zijn er anderen die de rol van gangmaker prima vervullen. OO is een veelkleurig gezelschap.al vinden sommigen van niet

Tihama

Tihama

15-01-2017 om 17:05

Nicks

Ik vind het dan wel weer knap dat mensen met een absolute gelegenheidsnick kritische vragen stellen over mensen die af en toe van vaste nick veranderen
Iets met splinters en balken.

Ik vond het trouwens gisteravond ook weer heel erg leuk en gezellig. Er waren aardig wat oudgedienden. Toch leuk dat je dan samen terug kunt kijken op bijna 20 jaar uitwisseling.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

15-01-2017 om 17:34

geheugen

En wat me vooral verbijsterde was het olifantengeheugen van sommigen! Echt details van jaren terug waarbij je denkt: jéé, dat was ik allang vergeten!

Ik vind dat knap...!

Tosti Hatseflats

Tosti Hatseflats

15-01-2017 om 17:38

Tihama

En ik vind het dan wel weer bijzonder dat jij daarop weer commentaar moet hebben. Iets met leven & laten leven.

Ik vond het ook erg gezellig gisteravond, volgende keer hoop ik iedereen te spreken.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

15-01-2017 om 17:44

dank voor de gezelligheid!

Dank allemaal voor de gezelligheid. Ik heb niet iedereen kunnen spreken, maar de meesten wel. Leuk en soms bijzonder verrassend. En nogmaals dank aan Tihama en Kenfan voor de organisatie. Prima plek!

Fransien

Fransien

15-01-2017 om 21:48

Het was inderdaad ontzettend gezellig

Ik heb een heel aantal kunnen spreken, nog niet iedereen maar dat komt de volgende meeting dan wel. Het was erg gezellig, leuke locatie, lekker eten, schappelijke prijs en goed bereikbaar.
Petje af (en heel veel dank) voor de organisatie!

Tosti Hamkaas

Tosti Hamkaas

15-01-2017 om 22:29

Kritische vragen

Waar haal je dat nou vandaan? Het was één, volledig oordeelloze vraag. Voel je vrij om hem niet te beantwoorden maar maak er niet meer van dan het is.

Tosti Hamkaas

Tosti Hamkaas

15-01-2017 om 22:37

de vraag was niet voor mensen die af en toe van nick veranderen maar voor mensen die na een meeting van nick veranderen. Wel goed lezen, hoor!

Smulrol

Smulrol

16-01-2017 om 11:52

Toppie! Toch nog!

Geen meeting geslaagd zonder relletje, en al is het een tikkie likkie mosterd na een hele geslaagde maaltijd, Tosti&Tosti bedankt voor de aanzet.

't Zou tof zijn als Vlammetje en Patatje Oorlog ook nog wat frituurolie op 't smeulende vuurtje komen gooien. Dan laat ik wel dat Josbrinkie aanrukken om 't brandje met zijn milde glimlach te sussen voordat de vlam finaal in de pan slaat.

Tosti Hamkaas

Tosti Hamkaas

16-01-2017 om 17:05

Rel?

Welnee. Iets met muggen en olifanten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.