Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Tihama

Tihama

24-10-2016 om 20:18

Meeting 14 januari 2017: aanmelddraadje


Update

De deal is zo goed als rond. De stad is dezelfde als vorig jaar, wel een ander restaurant. Als we de mail met de details rondgaan sturen,zal ik het hier met chocoladeletters melden. Zodat het zeker is dat er niemand verstoken van de essentiele informatie blijft. Dat wordt na de kerst.

Volgens mijn gegevens staat de teller op 20 meetinglustigen. Sla hier alarm als je je naam mist, dan pas ik de lijst direct aan. Het restaurant biedt plaats voor maximaal 25. Er is dus nog plek.

Alkes
Allison
Amaterasu
Bromvlieg
Egel
Fransien
Jippox
Kenfan
Lusithania
Marinade
Pennestreek
Sally MacLennane
Silver
Sinilind
Skik
Taruh
Thursday Next
Tihama
Vesper Lynd
IJsvogel

eerdere nicks

Is het een idee om vooraf even eerdere nicks uit te wisselen.Dat ik niet in een gesprek een vileine opmerking ga maken over de bijdrages op OO van cobi en dat dan blijkt dat cobi onder nieuwe nick gewoon naast mij zit. Zoiets. Bij wijze van spreken dan he.

Alkes

Het is een ongeschreven meetingregel dat voormalige en andere afwezige forummers niet 'besproken' worden. Als dat je zwaar valt, dan is het zaak je alcoholinname te beperken tot twee wijntjes.

klopt, die ongeschreven regel

en daar houden we ons zeker aan!!
Lastig voor nieuwsgierigen, vergeetachtigen en mensen die slecht zijn in het herkennen van mensen als ze een nieuwe nick nemen - ik doorzie zelden iemand.

Zelf beken ik hier ook te opereren als Tonny. Tonny is ouder dan Bromvlieg.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

21-12-2016 om 16:29

oude nicknames van mij...

...worden op verzoek ter plekke verklapt

Er zit niks spannends achter. Ik heb in al die jaren een paar keer genickwisseld, één keer wegens uiterst irritant en herhaaldelijk op-de-vrouw-spelen door iemand, dat werd ik kotsbeu, voor de rest deed ik dat omdat ik een bepaalde periode in mijn leven had afgesloten en een volgende fase in ging. Een nieuwe fase, een nieuwe nick Zo werd Sally MacLennane uit de kast getrokken nadat laatste kind het nest verliet.

Overigens ben ik zelf ook een ramp qua nickwissels doorzien :/
Dat Tonny Bromvlieg is, is dan ook een eye-opener. Jaren geleden hield ik er een lijstje van bij, maar dan kwam er weer een nieuwe nickwisselgolf en was ik weer terug bij af.

fiets

Ik kom op de fiets denk ik, dus niet met de trein... Enne nickwissels?! mag dat dan?

Handhaving

Ik maak een ook een paar een rondje, he, om die regel te handhaven. Vorig jaar moest ik een paar keer discreet iemand op de schouder tikken. Nee, ik noem geen namen. Bij echt vuige roddel knijp ik.

(Om misverstanden te voorkomen: dit was humor om lachen)

Hahaha

Zit er hier smakelijk om te lachen. Kenfan in de bocht!

Dorry!!

Ik mis jouw naam nog op de lijst. Ah, toe. Het wordt vast weer net zo gezellig als vorig jaar/vorige keer. En neem een emmertje aardappelen mee. We hebben gesmuld.

Alison

Alison

22-12-2016 om 00:29

Dorry

Ik spreek even voor mijn beurt maar Dorry kan niet *huil*
Lieverd, het niet hetzelfde zijn zonder jou.

Ik ben altijd bang dat ik iets mis met mijn warhoofd. Moeten we al iets doen of betalen?

Allison

Geen zorgen, je mist nog niets. Echt, heusch. De locatie is rond en na de kerst ga ik er met een leeg hoofd eens goed voor zitten om de puntjes op de i te zetten en jullie daarover te informeren. Misschien ga ik jullie wel tot vervelens toe met mailtjes bestoken, want ik ben ook een chaoot en heb nog wel eens de neiging om over te compenseren als het echt moet.

Ik zal het hier ook even aankondigen als er mailtjes de deur uitgaan, als iemands mailbox onverhoopt toch niet gevuld wordt, kan degene hier aan de bel trekken en zal ik mijn verzuim goedmaken.

Hou je mailbox in de gaten

Morgen arriveren de details voor de meeting. Ik heb een plek geregeld waar plaats is voor 25 man. Onder staat de meest actuele lijst, er is dus nog plek

Tihama
Pennestreek
Vesper Lynd
Fransien
Allison
Bromvlieg
Thursday Next
Ijsvogel
Sally
Sini
Alkes
Lidwientje
Skik
Marinade
Taruh
Amaterasu
Egel
Kenfan

Verzonden

Als het goed is hebben jullie nu twee mails in je mailbox. Eentje zonder en eentje met een bijlage waar alle info staat

Alison

Alison

31-12-2016 om 20:28

Verkeerde datum?

In je mail staat 15 januari. Even checken, de meeting is toch zaterdag 14 januari?

Yeah!!

Ik heb hetzelfde gebrek en ben niet alleen check #75

Oeps...de juiste datum is 14 januari !!!

schaam schaam bloos. dank dames

Geen mail gezien....

Verkeerd mailadres??

Tihama

Tihama

01-01-2017 om 20:39

Bromvlieg

Zou je nog een keer willen mailen naar [email protected]?

Ik kan je naam namelijk niet terugvinden, dus voor de zekerheid checken we nog een keer.

Tihama

Ik had niet goed opgelet

Had een ander mailadres gebruikt. Dus jullie mail is wel ontvangen !

Tihama

Tihama

01-01-2017 om 20:46

Ah, mooi

klopt het gelukkig weer

Egel

Egel

07-01-2017 om 22:16

nog mail

Beste allen,
Ik heb net even gemaild, zodat ik ook nog informatie kan krijgen.
Tot later!
Groeten, Egel

Meeting Laatste ronde aanmelden + pecunia

Onze meetingpenningmeesteres zou heel graag zien dat het bedrag op 13 januari haar bankrekening al bereikt heeft. Vandaar ook een vriendelijk doch dringend verzoek om de kosten zsm doch uiterlijk voor donderdagmiddag 12 januari 12 uur precies over te maken. Maar niets let je om het nu gewoon meteen te doen.

Mijn goede voornemen voor 2017 is om mijn uitstelgedrag te lijf te gaan, mijn bankapp staat al op scherp.

Het goede nieuws is dat er nog plek is voor late beslissers. Je kunt je nog opgeven tot en met woensdag door een mail te sturen naar [email protected]

Alison

Alison

09-01-2017 om 17:23

Oeps,

vergeten Ga ik vanavond meteen doen. Is er nog iets bekend van de groepsretour?

Groepsretour

Er zijn tot nu toe vier liefhebbers voor het groepsretour van de NS, te weten Alkes,Alison,Taruh en ikzelve. Wij kunnen dus al voor 11 euro p.p uit en thuis zijn. Er kan nog meer bij. Hoe groter het aantal reizigers, hoe hoger de korting.

En nogmaals, het is doodeenvoudig:je krijgt een papieren voucher met een scancode waarmee je door de poortjes kan, je hebt geen ovchipkaart nodig, je hoeft niet samen te reizen noch gelijktijdig in de trein te zitten, het enige dat overeen moet stemmen is de stad van bestemming.

Liefhebbers kunnen zich nog melden tot en met morgen. Dan stel ik donderdag de treiners op de hoogte van de uiteindelijke kosten en kunnen de vouchers de deur uit.

Stuur een mailtje naar het bekende mailadres onder vermelding van groepsretour

sorry

Maar ik 'moet' mij helaas afmelden. Blijkt dat er iets georganiseerd is voor mijn verjaardag (ik ben vorige week 45 geworden, en blijkbaar is dat iets om te vieren...). Het is maar goed dat ik toevallig mijn zus belde en ter sprake kwam dat ik zaterdag de hort op zou gaan, want anders was ik niet bij mijn 'eigen' feestje geweest! De meeting stond al wel een hele poos met koeienletters op de familiekalender maar ik heb zo'n man die dat gewoon niet ziet.

Dus, ik baal er eigenlijk wel van. Ook omdat ik niet zo van de verassingen en feestjes ben. Maar ja, het is ook weer zo onaardig om niet te komen natuurlijk.

Hopelijk volgend jaar beter. Drie keer is scheepsrecht dus ooit moet het een keer gaan lukken!

mirreke

mirreke

10-01-2017 om 20:51

Ik zou bijna de plek van Jippox

wel willen overnemen... Ben helemaal geen type hiervoor, maar ineens lijkt het me heel leuk, ook om Pennestreek te zien, trouwens! Pennestreek, niet afzeggen hoor!

Maar zou dit kunnen, iemand?

Tihama

Tihama

10-01-2017 om 21:19

Ja hoor

Je bent van harte welkom. Stuur maar een mailtje naar [email protected]

Dan stuur ik je de informatie

mirreke

mirreke

10-01-2017 om 22:13

Heel eng...

maar gemaild...

Tihama

Tihama

10-01-2017 om 22:30

Zie hem niet

Hoi Mirreke

Ik heb al een paar keer ververst, maar ik zie je mail niet. Kun je nog even checken?

mirreke

mirreke

10-01-2017 om 23:35

Nu?

Net weer verstuurd. Maar computer deed daarvoor ook raar...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.