Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Tihama

Tihama

24-10-2016 om 20:18

Meeting 14 januari 2017: aanmelddraadje

Hallo

Dat datum is bepaald: zaterdag 14 januari 2017.

De locatie wordt in elk geval Utrecht, maar we shoppen nog even qua exacte plek.
Kosten: rond de 30 euro.
Betaling: van te voren over te maken naar mijn rekening. De details volgen later.

Dan de aanmelding: dat kan via [email protected]

Ik heb deze mailbox geschoond van alle mails van vorig jaar. Pennestreek, Kenfan en ik kunnen deze mailbox alledrie in.

Om te weten wat een geschikte locatie is, moeten we ook een idee hebben van hoeveel mensen er komen.

Dus: graag deze week zoveel mogelijk aanmelden. Des te eerder kunnen we gaan prikken.


Vesper Lynd

Vesper Lynd

25-10-2016 om 19:42

Maar even uppen

Eigenlijk wilde ik me niet als eerste aanmelden, maar ik up hem wel even

Fransien

Fransien

25-10-2016 om 21:43

Ja leuk!

Als het even meezit kom ik ook

Moeder

Moeder

25-10-2016 om 21:53

Ik kom ook

Bij leven en welzijn hoop ik er ook bij te zijn

Aangemeld

Leuk uitje in januari ben benieuwd wat voor locatie de organisatoren verzinnen!

Thursday Next

Thursday Next

26-10-2016 om 10:30

ja leuk!

Ik kom (op de fiets)!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

26-10-2016 om 12:12

ik denk het wel

Vorige keer moest ik op het laatste moment toch afhaken. Ik wil graag komen! Maar... nog wel onder voorbehoud, ik weet niet zeker of het lukt die dag. Kom ik gezellig met Thuisday op de fiets

Ik denk dat ik wel kan

Op die dag, maar ik meld me alvast aan
Sini

Voorlopige aanmeldingen

De lijst van voorlopige aanmeldingen voor de Meeting 14 januari 2017 in of in de buurt van Utrecht omvat

Tihama
Pennestreek
Vesper Lynd
Fransien
Moeder
Bromvlieg
Thursday
Ijsvogel
Kenfan

Er kan nog veuulll meer bij.
Met zo'n bescheiden clubje zouden we haast gaan bowlen of midgetgolfen. Ook best leuk, als je daar van houdt.

ook

Om groepje iets uit te breiden

Ook

Ook aangemeld!

skik

Ik ben er niet bij...

We hebben dat weekend een familieweekend in een uithoek vh land die ongeveer nog verder van Utrecht is dan mijn normale woonplaats....dus even een uurtje langs komen is ook geen optie....
Jammer!!

(en alsof het zo moet zijn....op 5 november een rijkelijk laat gepland jubileumverjaardagsfeest aan de andere kant vsn de familie. Dus ook de herfstwandeling gaat hem niet worden...)

Ingrid

marinade

marinade

29-10-2016 om 11:50

Ook aangemeld

Gewoon maar eens doen, aanmelden, dacht de held op sokken
Ben heel benieuwd, lang geleden ook weleens gedaan in een heel ander verband. Was toen erg leuk.
Dat het in Utrecht of directe omstreken is speelt ook wel mee.

Marinade

Update aanmeldingen

Zij zijn er bij op 14 januari!!

Tihama
Pennestreek
Vesper Lynd
Fransien
Moeder
Bromvlieg
Thursday Next
Ijsvogel
Sini

Alkes
Skik
Marinade
Sally McLeLanne

Kenfan

Tihama

Tihama

31-10-2016 om 20:30

Update aanmeldingen: nu 15

Tihama
Pennestreek
Vesper Lynd
Fransien
Moeder
Bromvlieg
Thursday Next
Ijsvogel
Sini

Alkes
Skik
Marinade
Sally McLeLanne
Amaterasu

Kenfan

Voor wie?

Hoewel ik het erg leuk zou vinden jou weer eens te zien Tihama, is mijn vraag voor wie deze meeting is bedoeld? Voor iedereen of voor een bepaalde groep die eerder is geweest?

voor iedereen!!

Voor wie al eens vaker geweest is, en voor wie ditmaal voor het eerst de stoute schoenen aantrekt: gewoon aanmelden! OO Meeting op zaterdag 14 januari in Utrecht. Als je je aanmeldt via het genoemde mailadres krijg je verdere informatie.

Als je zelf niet zo vaak schrijft en vooral meeleest, kun je misschien de komende weken je eens wat mengen in de diverse gesprekken of zelfs een topic starten. Dan ben je als OO-er herkenbaarder dan wanneer je 'alleen leest'.

Maar dat hoeft natuurlijk niet! Meelezers zijn even welkom als meeschrijvers.

Tihama

Tihama

06-11-2016 om 20:00

Inderdaad

Voor iedereen die het leuk vindt om mensen van het forum te ontmoeten.

Als je dat niet leuk vindt, dan moet je je natuurlijk niet aanmelden

Lou

Lou

07-11-2016 om 08:52

In dat geval...

..... durf ik het misschien ook wel. Tot wanneer mag ik erover nadenken?

Kaaskopje

Kaaskopje

07-11-2016 om 12:54

Tihama

Ik heb gezegd dat ik niet kom, maar ik lees wel mee om te zien wat de locatie wordt. Als ik dat weet ga ik er nog eens hard over nadenken.

Aanmelden kan tot 14 november

Ik zou de twijfelaars wel vriendelijk willen verzoeken in de loop van deze week de knoop door te hakken. Het wordt een beetje lastig een locatie te zoeken als je niet weet hoeveel mensen er komen. Dat komt niet op 1 man aan. Maar voor 15 personen een locatie zoeken is een ander verhaal dan voor 25. Ik heb de speurtocht al even uitgesteld, maar zeer binnenkort ga ik er echt mee aan de gang. En dan kan het zijn dat als je te lang aarzelt, je achter het net vist. Iedereen is van harte welkom. Het wordt Utrecht of omgeving.

Voor de liefhebbers wil ik een groepsretour regelen. Daarvoor heb je GEEN ovchipkaart nodig, want je krijgt een een e-ticket. Daarvoor betaal je,afhankelijk van het aantal treinlustigen tussen de 7 en 11 euro kwijt voor je treinreis, heen en terug!

De sfeer is zo dat de meeste meetingdebutanten de knoop in hun maag snel kwijt zijn.Dusss,in goede forumtraditie zou ik willen zeggen: Laat losssss en kom uit je comfort zone. En meld je aan in deze draad of op het mailadres [email protected]

Kaaskopje

Kaaskopje

07-11-2016 om 17:35

Oh dus pas locatie

wordt pas gekozen als de inschrijving gesloten is? Dat wordt vissen vrees ik.

Kaaskopje

Een iemand kan ik er nog wel tussenwringen, maar het wordt een beetje lastig zoeken als iedereen besluit tot het laatste moment te wachten. We staan nu op 15 man, daarmee kun je overal wel terecht. Boven dat aantal is het een stuk minder eenvoudig. Vandaar. Plek des onheils wordt Utrecht,als dat het kiezen voor jou eenvoudiger maakt.

Mijntje

Mijntje

08-11-2016 om 07:33

Kaatje Heksenvet?? Jippox???

Kaatje Heksenvet, kom jij ook?

En Jippox?

Moeder

Moeder

08-11-2016 om 14:31

Naam

Er blijken toch heel wat "Moeder's" hier rond te lopen dus ik ga een andere nick gebruiken. Zoon heeft een mooie bedacht: Alison. Volgens mij is er geen andere Alison hier dus vanaf nu wordt het dat

Taruh

Taruh

08-11-2016 om 17:28

Het past in het schema, ik ga zo een mail sturen.

Lezeres

Lezeres

08-11-2016 om 17:46

Moeder (OT)

Maar als je zoon jouw nick weet kan hij dus lekker meelezen wat jij allemaal hier op OO over hem, zijn brusjes e.a. dingen schrijft?

Heb je daar geen moeite mee?

Moeder/Alison

Moeder/Alison

08-11-2016 om 18:11

Niet aan gedacht

maar ik schrijf eigenlijk niets wat hij niet zou mogen lezen. Maar goed dat je het aankaart. Als ik eens iets heb wat hij niet zou mogen lezen dan gebruik ik een andere

Egel

Egel

10-11-2016 om 17:50

ik ook

Beste allen,
De knoop doorhakken vind ik moeilijk. Ik vond het vorige keer best wel leuk, maar sommige mensen die mij wel interessant en/of aardig leken keken niet echt terug, zeg maar. Of waren telkens met allemaal andere mensen in gesprek. Ik ben daar een beetje gevoelig voor maar had gelukkig ook genoeg anderen waarmee het heel gezellig was.
Aan de andere kant: zomaar nieuwe mensen ontmoeten, in sommige gevallen niet meer helemaal nieuw, is ook leuk. En ik ben ook wel nieuwsgierig. En ik hou ook van gezelligheid. En ik woon in de buurt van Utrecht, dus wat zeur ik eigenlijk.
Schrijf me dus maar op de lijst, okee?

Nieuwe lijst

Tihama
Pennestreek
Vesper Lynd
Fransien
Allison
Bromvlieg
Thursday Next
Ijsvogel
Sini
Alkes
Skik
Marinade
Taruh
Amaterasu
Egel
Kenfan

Een eraf (jammer Sally) en twee erbij Egel en Taruh.

oeh

Iets te lang laten liggen dit draadje... Ik heb me zojuist aangemeld en hoop dat ik nog op tijd ben!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.