Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Quarantaine / isolatie met kerst


onze oudste heeft laatst Corona gehad en  voor ze positief bleek had ze al haar vriendinnetjes besmet 🙈 Twee van die vriendinnetjes (11jr) zijn toen door hun ouders een week geïsoleerd van het gezin. Echt een week op hun kamer blijven, eten voor de deur enzo. Wij hebben daar niet voor gekozen, ik denk dat het een kind echt een flinke tik kan geven zoiets. 

troelahoep schreef op 23-12-2021 om 23:00:

[..]

Nou, ik zou mijzelf of mijn partner ook niet 10 dagen willen isoleren hoor.

Hebben wij ook niet gedaan toen mijn partner corona had. Had het ook niet uit willen/kunnen leggen aan 2 kleine kinderen dat papa dagenlang op een kamertje zat. Hebben ook niet extra geventileerd of afstand gehouden.

Pytha123 schreef op 24-12-2021 om 08:46:

onze oudste heeft laatst Corona gehad en voor ze positief bleek had ze al haar vriendinnetjes besmet 🙈 Twee van die vriendinnetjes (11jr) zijn toen door hun ouders een week geïsoleerd van het gezin. Echt een week op hun kamer blijven, eten voor de deur enzo. Wij hebben daar niet voor gekozen, ik denk dat het een kind echt een flinke tik kan geven zoiets.

Wat ontzettend verdrietig, ik vind echt dat je dat niet kunt maken met een kind van 11 jaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.