Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Gesprek met trainer


DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

17-08-2021 om 19:19

marie77 schreef op 17-08-2021 om 19:15:

We hebben allebei al met hem gesproken en e-mails doorgestuurd naar het bestuur.
Nu ging die man zoon bellen, dus geblokkeerd, belt hij met ander nummer.
En via vriendjes contact zoeken.
Hij vind dat hij zijn kant van het verhaal nogmaals mag/moet doen, en dat zoon hem helemaal verkeerd begrijpt en niet naar over hem moet denken.
Waarom wil iemand zo zijn “gelijk” hebben/krijgen?

Het lijkt wel een stalker, ik zou een klacht tegen hem indienen. 

marie77 schreef op 17-08-2021 om 19:15:

We hebben allebei al met hem gesproken en e-mails doorgestuurd naar het bestuur.
Nu ging die man zoon bellen, dus geblokkeerd, belt hij met ander nummer.
En via vriendjes contact zoeken.
Hij vind dat hij zijn kant van het verhaal nogmaals mag/moet doen, en dat zoon hem helemaal verkeerd begrijpt en niet naar over hem moet denken.
Waarom wil iemand zo zijn “gelijk” hebben/krijgen?

Je kan ook aangeven dat je een melding doet bij de club, overkoepelende organisatie en de politie wanneer hij contact blijft zoeken met een minderjarige die dat niet wil, dit is namelijk stalking. Ik zou daarnaast stoppen met het verzinnen van smoezen voor iemand die je kind lastig valt en nu eens echt actie ondernemen. 

marie77 schreef op 17-08-2021 om 19:15:

We hebben allebei al met hem gesproken en e-mails doorgestuurd naar het bestuur.
Nu ging die man zoon bellen, dus geblokkeerd, belt hij met ander nummer.
En via vriendjes contact zoeken.
Hij vind dat hij zijn kant van het verhaal nogmaals mag/moet doen, en dat zoon hem helemaal verkeerd begrijpt en niet naar over hem moet denken.
Waarom wil iemand zo zijn “gelijk” hebben/krijgen?

Met een ander nummer beginnen bellen ... Dit zijn toch écht stevige stalkers-praktijken.

marie77 schreef op 17-08-2021 om 19:15:

We hebben allebei al met hem gesproken en e-mails doorgestuurd naar het bestuur.
Nu ging die man zoon bellen, dus geblokkeerd, belt hij met ander nummer.
En via vriendjes contact zoeken.
Hij vind dat hij zijn kant van het verhaal nogmaals mag/moet doen, en dat zoon hem helemaal verkeerd begrijpt en niet naar over hem moet denken.
Waarom wil iemand zo zijn “gelijk” hebben/krijgen?

Wat maakt dat uit? Je lijkt niet echt geïnteresseerd in berichten over een eventuele oplossing, maar meer in waarom hij dat doet. Dat kan niemand hier je vertellen....

Er zijn al goede tips gegeven, zoals de overkoepelende organisatie inlichten. Ik snap niet dat je dit pikt eigenlijk. Ik zou al een officiële klacht hebben ingediend en desnoods met aangifte wegens stalking dreigen als hij niet ophoudt en zoon met rust laat.

Hij begrijpt kennelijk niet dat dit extreme gelijkhebberige het slechte gedrag IS en dat hij hiermee zelf demonstreert dat je zoon gelijk heeft met zijn negatieve oordeel. Maar ik zou inderdaad niet weten waarom jullie je daar nog mee bezig zouden moeten houden. Als hij zo’n bord voor zijn kop heeft dat hij 1-2-3 keer nee zeggen niet begrijpt, gaat hij het de vierde keer ook niet snappen. Melden bij oude bestuur en verder overal blokkeren. Als hij dan naar andere wegen gaat zoeken aangifte wegens stalking. Die man is hartstikke grenzeloos. 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

17-08-2021 om 19:30

Dat valt niet te begrijpen want hij doet volkomen maf. Wel zo maf dat er wat hardere stappen mogen worden genomen. Met een ander nummer bellen, via vriendjes contact zoeken... het overschrijdt een grens.

marie77

marie77

17-08-2021 om 19:33 Topicstarter

Club neemt ons serieus maar je merkt ook dat ze achter de schermen met de trainer praten. Zijn woord tegen dat van onze zoon, en nog andere kinderen. Tja, man dacht ik maakt ook indruk, maar nee, op een of andere manier dekken ze elkaar, en maken ze het af als iets dat overdreven wordt. Tja een kind zegt.

Het gaat niet om winnen of begrijpen, het gaat om je kind beschermen zodat het contact stopt. Er zijn te veel grenzen overschreden. Desnoods geef je hem een ander telefoonnummer, zodat het echt stopt en geef je niemand bij die club het nummer. Stalken van een minderjarige als volwassene is strafbaar. 

marie77

marie77

17-08-2021 om 19:37 Topicstarter

Uiteraard zijn er echt al stappen ondernomen, melding, brief, advocaat, kind weg van club. 
Dat is allemaal juridisch.

Hier kom ik alleen omdat ik wil weten wat die man drijft. Mijn zoon wil ook gewoon kunnen fietsen zonder om te kijken. Mijn zoon heeft er nu stress door. Alle officiële wegen zijn al bewandeld, uiteraard.
Ik als moeder begrijp niet dat nee geen nee is. Het is een volwassen man toch.

marie77

marie77

17-08-2021 om 19:40 Topicstarter

@viva Amber, ik begrijp het en zou dat ook zeggen. Natuurlijk heeft hij direct een nieuw nummer gekregen, maar dat geef hij weer aan vriendjes en sommige zitten nog wel op die club. Ons is aangeraden niet steeds te wisselen maar kopie te maken van whats app en belgeschiedenis.

Niemand die dus kan vertellen waarom een volwassenen graag zijn zin wil doordrammen. Hij wil nog 1 gesprek, wij en zoon niet. Nee is toch nee. Blijkbaar niet.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

17-08-2021 om 19:42

Nee want het blijft altijd een gok. Mogelijk is het een groot gelijkhebber van het gelijkhebben en is hij tegengas niet gewend. 

marie77 schreef op 17-08-2021 om 19:40:

@viva Amber, ik begrijp het en zou dat ook zeggen. Natuurlijk heeft hij direct een nieuw nummer gekregen, maar dat geef hij weer aan vriendjes en sommige zitten nog wel op die club. Ons is aangeraden niet steeds te wisselen maar kopie te maken van whats app en belgeschiedenis.

Niemand die dus kan vertellen waarom een volwassenen graag zijn zin wil doordrammen. Hij wil nog 1 gesprek, wij en zoon niet. Nee is toch nee. Blijkbaar niet.

Sommige mensen begrijpen "nee is nee" nu éénmaal slecht. Gewoon omdat ze zo zijn. Omdat ze altijd het laatste woord willen. Of omdat ze ego-trippers zijn die relaties zelf gedaan willen maken ipv gedumpt worden.

Ik wed dat hij hetzelfde gedrag zou vertonen als zijn vrouw het morgen uitmaakt ipv dat hij haar dumpt.

Aangifte doen. Aangeven dat je als ouders zonder kind in gesprek wil met bemiddeling van de wijkagent en wanneer hij dat niet wil dan de aangifte doorzetten. Wat adviseert je advocaat? Ik denk dat je advocaat wil dat een minderjarig kind alleen in gesprek gaat met deze trainer? 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

17-08-2021 om 19:46

marie77 schreef op 17-08-2021 om 19:37:

Uiteraard zijn er echt al stappen ondernomen, melding, brief, advocaat, kind weg van club.
Dat is allemaal juridisch.

Hier kom ik alleen omdat ik wil weten wat die man drijft. Mijn zoon wil ook gewoon kunnen fietsen zonder om te kijken. Mijn zoon heeft er nu stress door. Alle officiële wegen zijn al bewandeld, uiteraard.
Ik als moeder begrijp niet dat nee geen nee is. Het is een volwassen man toch.

Ik zou naar de politie gaan, dit klinkt gewoon eng. 

Wel samen met je advocaat. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.