Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Gesprek met trainer


hoe kan het dat je wel bezig bent met een advocaat, ander nummer en dergelijke, maar geen aangifte doet? Wat zit daar achter, is dat angst? Of dat je denkt dat het zo erg niet is?
Wat anderen zeggen klopt, het is een engerd die geen nee accepteert. Maar kan het zijn dat hij toch ergens nog ruimte voelt, dat jullie steeds blijven argumenteren?

marie77 schreef op 17-08-2021 om 19:40:

Niemand die dus kan vertellen waarom een volwassenen graag zijn zin wil doordrammen. Hij wil nog 1 gesprek, wij en zoon niet. Nee is toch nee. Blijkbaar niet.

Stalkers en verkrachters doen precies hetzelfde. Schijt aan andermans grenzen.  Alleen het eigen perspectief kunnen zien. 
Zolang je in de begrijpmodus blijft, ga je te weinig in de beschermmodus.  

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

17-08-2021 om 19:56

Het lijkt wel een ex geliefde die blijft stalken om nog 1x zijn kant van het verhaal uit te kunnen leggen, echt ziek gedrag hoor voor een trainer naar een minderjarige. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

17-08-2021 om 19:58

Ginevra schreef op 17-08-2021 om 19:56:

[..]

Stalkers en verkrachters doen precies hetzelfde. Schijt aan andermans grenzen. Alleen het eigen perspectief kunnen zien.
Zolang je in de begrijpmodus blijft, ga je te weinig in de beschermmodus.

Pedofielen

Wat je ook zou kunnen doen is het gesprek plannen en je zoon niet meenemen maar wel je advocaat. Het gesprek opnemen, zonder te zeggen (dat is niet verboden), hem confronteren met alles wat je van de stalking hebt verzameld en melden dat het hier stopt en dat je ook aangifte hebt gedaan (wel doen dan). Ik zou dat gesprek op de club plannen en in principe aangeven dat zoon komt, maar daar aangeven, zoon was niet lekker dus ben je hier met je advocaat. 

Ik zou wanneer hij dan nog door gaat dat gesprek op sociale media plaatsen en sturen aan iedereen die ooit ook maar een scheet bij die club gelaten heeft, 

Is het trouwens de eerste keer dat ze op de club klachten krijgen van deze trainer?

Als hij zo volhardend is kan ik dat moeilijk geloven.

Marty1984 schreef op 17-08-2021 om 20:05:

Is het trouwens de eerste keer dat ze op de club klachten krijgen van deze trainer?

Als hij zo volhardend is kan ik dat moeilijk geloven.

Tja sport en grensoverschrijdend gedrag bij minderjarige pupillen....niet echt verrassend dat er niet adequaat mee om wordt gegaan. 

Begrijpen? Dit is het type dat niet er tegen kan dat nee ook nee is. Via een ander nummer bellen klinkt achterbaks en is zeker grensoverschrijdend. 
Ik zou ophouden met de oude club te benaderen want dat is kennelijk olie op het vuur. Ik zou de advocaat een brief laten schrijven dat als hij niet per direct staakt met contact zoeken, je dit gaat laten afdwingen bij de rechter via een contactverbod. 

Er moet iets achter zitten dat die man kost wat kost nog een laatste keer met jullie wil praten. Is hij bang dat je kind zaken heeft verteld die voorgevallen zijn? Of kiest hij de vlucht vooruit door in dat gesprek bepaalde zaken te zeggen die al op voorhand eventuele verhalen van jullie zoon zouden ontkrachten?
Voor een gewoon akkefietje gaat een volwassen man toch niet zo blijven doordrammen. En als jullie ook van de club geen echte steun ondervinden dan vraag ik mij af of jullie van de club misschien gelijk krijgen en achter jullie rug de trainer gelijk krijgt van de club. Zijn in deze sport of in deze regio moeilijk trainers te vinden?

En blijkbaar ben je met al je juridische stappen ook nog niks verder gekomen. Ik vind het bizar vooral dat je tegenwoordig al een advocaat onder de arm moet nemen voor het gedrag van een trainer ten opzichte van een kind.

Je zegt dat je het forum louter nodig hebt om de denkwijze van die man te doorgronden. Ik (spreek niet voor de anderen) ben geen psycholoog. En die ga je nodig hebben voor dit soort gedrag. Ga er niet te diep op in om te willen begrijpen want je komt misschien bij hele rare dingen uit.

Er zijn wel meer gestoorde trainers. 

lekker belangrijk waarom die man zich gedraagt zoals hij doet, het is eng, naar gedrag en dat is waar het om gaat. Ik vind t een beetje een rare vraag om op een forum antwoord van te krijgen, niemand hier kan toch weten waarom die man zo verknipt is/doet. Als je zoon echt zo bang is, doe aangifte en hou je met je zoon bezig ipv een waarom. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

17-08-2021 om 20:39

Vavoom schreef op 17-08-2021 om 20:36:

lekker belangrijk waarom die man zich gedraagt zoals hij doet, het is eng, naar gedrag en dat is waar het om gaat. Ik vind t een beetje een rare vraag om op een forum antwoord van te krijgen, niemand hier kan toch weten waarom die man zo verknipt is/doet. Als je zoon echt zo bang is, doe aangifte en hou je met je zoon bezig ipv een waarom.

Ja en anders moet je psychologie gaan studeren, maar elke leek ziet toch dat het gedrag van die trainer van geen kanten klopt.

marie77 schreef op 17-08-2021 om 19:37:

Uiteraard zijn er echt al stappen ondernomen, melding, brief, advocaat, kind weg van club.
Dat is allemaal juridisch.


Hier kom ik alleen omdat ik wil weten wat die man drijft. Mijn zoon wil ook gewoon kunnen fietsen zonder om te kijken. Mijn zoon heeft er nu stress door. Alle officiële wegen zijn al bewandeld, uiteraard.
Ik als moeder begrijp niet dat nee geen nee is. Het is een volwassen man toch.

Nou, in je OP vraag je toch echt:

"Hoe zeg je duidelijk ( want blijkbaar was het dat dus niet gezien het drammen en stalken), dat wij geen gesprek willen."

Ik begrijp niet waarom die man zo idioot doet en net zo min begrijp ik waarom jij het zo belangrijk vindt om te weten wat hem drijft. Focus op je kind, zou ik zeggen.

Is hier niet meer gebeurd dan alleen vervelend gedrag? Dit lijkt wel op straatje schoon willen vegen.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

17-08-2021 om 22:01

TO, heb je een idee of het gedrag van de trainer richting zoon wel zuiver is geweest? Kan er iets voorgevallen zijn waardoor je zoon zich schaamt?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.