Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Gesprek met trainer

Even jullie visie.
Kind had veel aanvaringen vorig jaar met zijn trainer. Vandaar ook weg bij die club gegaan. Alles is uiteraard aan het bestuur gemeld, maar goed weinig meegedaan, dus besloten zelf weg te gaan.
Nu wil de trainer nog een gesprek met zoon en ouders. Hij weet dat zoon naar over hem denkt. Maar zoon wil dit niet en wij hebben al een evaluatiegesprek gehad daar met zoon trouwens. Beetje onnodig dus.
Trainer blijft maar afdwingen, stuurt zoon e-mails met door hem besloten datums, terwijl wij al aan hebben gegeven dat het klaar is. 
Lijkt of de trainer het laatste woord wil hebben.

In ieder geval bord voor zijn kop. Hoe zeg je duidelijk ( want blijkbaar was het dat dus niet gezien het drammen en stalken), dat wij geen gesprek willen.


Bestuur van z’n vorige club inlichten dat je hier niet van gediend bent. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

17-08-2021 om 17:56

Dan stuur jij die trainer toch een mail terug om te zeggen dat het voor jullie klaar is zo, je bent niks verplicht. Wat raar dat die trainer zo door dramt.  

Kapotte grammofoonplaat. 'Wij gaan niet meer met u in gesprek'. 
Of dat 1x melden en verder niet meer reageren. 

ik zou 'm blokken en het bestuur inlichten. Wat een drammer zeg.

Vooral in functie van je kind: niet doen!
Laatste gesprek is geweest en er is maar 1 laatste.
Enge man.

Blokkeren, snap sowieso  niet dat je je kind hieraan blijft blootstellen.  

Mail terugsturen dat zowel jullie zoon als jullie als ouders geen enkele behoefte hebben aan nog een gesprek.

En dat als hij blijft mailen er binnenkort een klacht vanwege stalking ligt bij het bestuur en vervolgens eventueel bij de politie. Een minderjarige maar blijven lastig vallen vind ik namelijk toch écht neigen naar stalking.

marie77

marie77

17-08-2021 om 18:46 Topicstarter

We stellen hem er ook niet aan bloot. Mails komen binnen op algemeen e-mailadres waar zoon amper op kijkt. Alleen hij werd ook al steeds gebeld. 
Ik begrijp, niet reageren, negeren, melden bij club, allemaal gedaan.

Stom van mij, maar ik wil gewoon begrijpen wat zo een iemand drijft. Nee is toch nee. Er is al een evaluatiegesprek geweest dus waarom dan weer? Ik begrijp niet dat iemand zo kan drammen en een gesprek wil afdwingen.
Wil ik te veel begrijpen? Is zo iemand wel te begrijpen. 

Toe je moet je zoon niet gebruiken voor dingen die jij wil snappen. Overal blokkeren en je kind niet aan grensoverschrijdend gedrag blootstellen van een onprofessioneel persoon die een machtspositie heeft omdat hij volwassen is en leider. Als je therapietje wil spelen, daar gebruik je maar iemand voor van boven de 18. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

17-08-2021 om 19:07

Anders laat je man toch even bellen naar trainer, zo van hey Karel bij deze willen wij geen gesprek en ook geen e-mails meer ontvangen. Duidelijk? Piep piep piep 

Kort,krachtig en erg duidelijk. 

Yolo schreef op 17-08-2021 om 19:07:

Anders laat je man toch even bellen naar trainer, zo van hey Karel bij deze willen wij geen gesprek en ook geen e-mails meer ontvangen. Duidelijk? Piep piep piep

Kort,krachtig en erg duidelijk.

Waarom moet haar man dat in hemelsnaam doen? In welk jaar leef jij?

Gewoon overal blokkeren en een officiële klacht indienen bij de club. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

17-08-2021 om 19:13

Rondstruiner schreef op 17-08-2021 om 19:11:

[..]

Waarom moet haar man dat in hemelsnaam doen? In welk jaar leef jij?

Gewoon overal blokkeren en een officiële klacht indienen bij de club.

Doe maar rustig hoor, ik bedoelde het meer zo van misschien maakt een andere man meer indruk omdat die trainer al zo drammer is. 

marie77 schreef op 17-08-2021 om 18:46:


Ik begrijp, niet reageren, negeren, melden bij club, allemaal gedaan.

Wat zei de club toen je het meldde?

Mocht hij door blijven gaan zou je ook een klacht in kunnen dienen bij de overkoepelende organisatie. Als trainer moet hij daar lid van zijn.

marie77

marie77

17-08-2021 om 19:15 Topicstarter

We hebben allebei al met hem gesproken en e-mails doorgestuurd naar het bestuur.
Nu ging die man zoon bellen, dus geblokkeerd, belt hij met ander nummer.
En via vriendjes contact zoeken.
Hij vind dat hij zijn kant van het verhaal nogmaals mag/moet doen, en dat zoon hem helemaal verkeerd begrijpt en niet naar over hem moet denken.
Waarom wil iemand zo zijn “gelijk” hebben/krijgen?

marie77 schreef op 17-08-2021 om 19:15:

Waarom wil iemand zo zijn “gelijk” hebben/krijgen?

Ego, bang dat hij zijn positie/macht als trainer verliest. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.