Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
knevel

knevel

19-05-2011 om 23:00

Kaatje

Een kaars vol hoop voor jou en je man. Heel veel sterkte!

liefs knevel

Voor de ouders van dat jongetje uit staphorst

Was gisteren op het journaal.... vader parkeert achteruit zijn auto op zijn oprit en rijdt zijn eigen kind van 3 aan.... zo verdrietig is dit, hoe moet die vader hier nu mee verder??? En de moeder??? Een hele dikke kaars voor hun allebei. Dat ze hier uitkomen samen.

Kaatje

Dikke kaars voor jullie en veel kracht voor de komende tijd.

kaatje1972

kaatje1972

20-05-2011 om 14:01

Wat lief!

Wat lief! Wat een fijn gevoel om mijn naam hier zo te zien staan. Schiet effe helemaal vol
En blijkbaar hebben jullie kaarsjes geholpen want de uitslag viel reuze mee. Het komt weer goed allemaal dus we komen er wel! Nogmaals bedankt voor de lieve berichtjes, doet me echt goed op de een of andere manier.
Kaatje

Petr@

Petr@

20-05-2011 om 14:50

Kaatje

Wat fijn om te lezen dat het goed komt! Je allereerste berichtje klonk nog zo hopeloos (vorige draad). Sterkte de komende tijd!

liefs,
Petr@

O wat fijn kaatje!

Dat is dus goed nieuws, pffff. En ja dat doet goed he, zo'n heel rijtje berichtjes met jouw naam, dat herken ik. Dat voelt als een warme deken!
liefs
Geerke

Kaatje!

Wat een opluchting zal dat zijn! Erg fijn!

kaatje1972

kaatje1972

20-05-2011 om 17:41

Dank je wel

Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden!

Idd was het zo dat ik in het vorige draadje ook al een keer een kaarsje had gebrand voor mijn man. Toen was net het grote K woord gevallen en zag ik het effe niet meer zitten maar gelukkig blijkt het dus allemaal mee te vallen. We zijn er nog niet maar het komt goed en dat is het enige dat telt!

Lieve groetjes,
Kaatje

Petr@

Petr@

20-05-2011 om 17:58

Geerke

Ik zet er een dikke kaars naast vol kracht voor de ouders van dat jongetje. Hoe ga je inderdaad verder als ouders als je dit overkomt...

Petr@

Petr@

20-05-2011 om 21:50

Anna

Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Rembrand

Rembrand

21-05-2011 om 12:19

Kindje cliënt

Voor kleine N. die te vroeg en dysmatuur geboren is en een vrij onbekend chromosoomdefect lijkt te hebben. Ze is zo welkom bij haar papa en mama, maar niemand weet wat voor toekomst ze zal hebben.........
M.

Voor een oude vriend

Een vriend van vroeger, maar destijds toch echt een vriend. Ik hoor net dat hij is verongelukt. Zijn vrouw blijft achter met hun kleine kinderen. Een kaarsje voor zijn gezin. Ik ben er even helemaal stil van.

soepstengel

soepstengel

22-05-2011 om 12:34

Voor een jongen van het voetballen

wiens moeder afgelopen week ineens is overleden in haar slaap, zo jong nog...

Wilma

Wilma

25-05-2011 om 09:40

Martijn*

Even voor jou,

omdat het gemis even weer zo heel erg rauw door m'n hart snijdt,

zomaar,

nergens door.

Ik draai liedjes die net als zout in de wond zijn,

ze snijden door m'n hart,

m'n ziel.

Door jou,

voor jou.

Zometeen naar buiten,

me wentelen in de warmte van de zon

en willen geloven dat jij het bent,

die mij warmte geeft.

Fiorucci

Fiorucci

25-05-2011 om 12:33

Martijn*

Stuur maar veel warmte naar mama, ze is er aan toe!
XX

Ans67

Ans67

25-05-2011 om 13:55

Martijn*

Ik steek voor als de zon vanavond onder is een kaarsje voor je aan, je verdriet wat zo 'opeens' de kop opsteekt raakt me diep. Sterkte (ofzo),
Ans

Martijn*

van mij een kaarsje erbij. Lieve Wilma, soms doet het even weer zo'n zeer. Kaarsje voor jou ernaast.

Petr@

Petr@

25-05-2011 om 18:43

Martijn*

Ook van mij een kaarsje erbij, en een dikke knuffel...

liefs,
Petr@

knevel

knevel

25-05-2011 om 21:58

Wilma

Een kaarsje voor jou en Martijn*. En een dikke knuffel,

liefs,

knevel

Och wilma

Een dikke knuffel en een warme kaars voor jou!
liefs

Voor mijn vriendin e

Voor mijn vriendin E die een heeeeele zware 6 uur durende operatie tegemoet gaat.... (DBS bij Tourette). De (slechts) 14 operaties die hier in Nederland eerder gedaan zijn, hebben effect. Nu opgenomen, pas maandag operatie en dan twee weken blijven. Een dikke kaars voor jou!
liefs Geerke

Wilma

Wilma

26-05-2011 om 10:41

Ach lieverds

Dat is nou lief zeg, zo'n rijtje Martijn .

Stom hè, hoe dat je overvallen kan ineens. Ik heb daarna de muziek maar afgezet en ben wat op 't forum gaan struinen, heb zelfs her en der wat gereageerd. Maar echt weg is 't dan ook weer niet.

Nou ja, 't hoort bij ons leven. En helaas zijn er hier veel te veel lieve ouders van een overleden kindje die het herkennen.

Dankjewel allemaal, superfijn !

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

26-05-2011 om 10:43

Voor geerkes vriendin

Nu ik hier toch ben, zet ik er een kaarsje naast. Dat die spannende operatie ook bij haar mag slagen!

Groetjes,
Wilma

Petr@

Petr@

26-05-2011 om 12:14

Geerke

Een kaarsje voor jouw vriendin voor deze spannende operatie...

liefs,
Petr@

Wilma

Voor jou een mooie, knalgele, kaars!

Voor kleine m van pilar

in het ziekenhuis met zoveel buikpijn.... sterkte lieverd.... een mooie kaars voor jullie!

Petr@

Petr@

27-05-2011 om 15:29

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-05-2011 om 15:35

een klein kaarsje voor mijzelf en mijn gezin. Na een flinke crisis met jongste zoon afgelopen week zit ik er even flink doorheen...

Petr@

Petr@

27-05-2011 om 15:38

Zeilster

Een dikke kaars vol hoop voor de ouders van de vermiste zeilster...

Puck

Puck

27-05-2011 om 15:41

Petr@

Een hele mooie gothische kaars voor jullie. In een eerder draadje stak je een ander een hart onder de riem met de woorden dat het wel goed komt. Ik denk dat dat ook voor jullie geldt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.