Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AnnaIJ

AnnaIJ

27-05-2011 om 16:21

Zeilster

Ook een kaarsje voor de vermiste zeilster, gisteren allemaal sirenes hier in het dorp, wat een heftige toestand, ik kon de sonarboten waarmee ze zoeken vandaag op het meer zien, maar ze is tot nu toe nog niet gevonden.

Ach petr@

Kaarsje voor jou en je gezin. Sterkte meid!

knevel

knevel

28-05-2011 om 14:31

Dikke kaars voor petr@

Langbrandende kaars voor jou en je zoon, Petr@. Sterkte!!

Knuffel van knevel

Petr@

Ook van mij een kaarsje. Het kan tegenvallen als je er doorheen zit, maar dóór moet.

Asa Torell

Asa Torell

28-05-2011 om 22:28

Voor petr@

ik hoop dat het er alweer rooskleuriger uitziet... en vooral dat een stijgende lijn snel mag inzetten!

Ishtar

Een mooi helder kaarsje voor jou en je gezin, in de hoop dat jullie inmiddels wat meer licht in de situatie zien.

Petr@

Heel veel liefs en sterkte voor jullie allemaal, soms lijkt het leven toch best wel heel zwaar!

P@tra

soms is het leven zwaar, het zal vast goedkomen maar het is wel even bikkelen.

ishtar

ishtar

30-05-2011 om 09:26

Genista

wat lief!
En ach, acceptatie is een groot goed. Wordt het niet leuker van, wel hanteerbaar.
(en eigenlijk, heel ver weg en stiekem, weet ik ook wel dat het beter is... )

Voor t

Vanwege de t van tegenvaller een k van kaarsje.

Voor petr@

Een warme kaars!!!

T

T

31-05-2011 om 00:38

Genista

Dank je wel!

Puck

Puck

01-06-2011 om 09:49

Voor petr@

... omdat je de hele week al zo stilletjes bent. Ik hoop dat jullie er uit komen.

Niny

Niny

01-06-2011 om 11:55

Twee kaarsjes

Een voor iemand van wie ik heel veel houd en die het zo moeilijk heeft, en een voor Petr@ en haar gezin.
Niny

Petr@

Petr@

01-06-2011 om 14:16

Bloos....

Wat lief al die kaarsjes voor mij en mijn gezin!
Ik weet wel dat het ooit goed komt, maar als je er midden in zit dan lijkt dat heel ver weg. Vooral als ik jongste zie worstelen met zichzelf en met school. En met ons, en hij is dan totaal niet voor rede vatbaar.
Morgen gaan de jongens vier dagen op kamp en ik denk dat het goed is als we even een fysieke afstand hebben. Dan kan ik even bijtanken en jongste kan dat hopelijk ook!

liefs,
Petr@

tonny

tonny

02-06-2011 om 10:39

Veel zon voor petra

dan is dat kaarsje niet meer nodig... Petra, hopelijk hebben je zonen een geweldig kamp en kunnen jullie weer wat op adem komen. Sterkte en alle goeds!

Petr@

Moeilijke tijden zo te lezen... Daarom een kaarsje voor jullie!

Fiorucci

Fiorucci

02-06-2011 om 20:44

Linzel

Ik brand ook een kaarsje voor hen!

Petr@

Petr@

03-06-2011 om 08:44

Linzel

Ik zet er ook twee kaarsjes naast voor die gezinnen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-06-2011 om 08:45

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Kaarsjes

Ben hier een poosje niet geweest...
Voor iedereen die het zo nodig heeft een zee van kaarsjes!
Lichtjes in het donker, lichtjes om aan te warmen als je koud bent van binnen, lichtjes voor troost, lichtjes ter bemoediging, lichtjes voor kracht en vooral voor liefde.

Tineke

Tineke

04-06-2011 om 23:16

Kaarsje voor heli

Ik moest vandaag zo sterk aan je denken...aan hoe jullie waarschijnlijk ook stapje voor stapje verder gaan, en daarmee ook verder weg van het leven samen met je oudste. Dat maakt ieder stapje zo zwaar. En toch kan het niet anders. liefs!

Kaatje!

Wat lief! Dank je! Toevallig afgelopen week ook aan jou gedacht. Nou ja, niet helemaal toevallig; kwam een kaartje van je tegen
Ja, we gaan stapje voor stapje verder. Twee stapjes vooruit en weer eentje terug. Maar op die manier komen we toch een beetje vooruit. Het is moeilijk, met vallen en opstaan dus. Doordat wij doorgaan wordt ons mannetje inderdaad letterlijk steeds meer geschiedenis en dat is zo onmenselijk hard! Jongste is nu met 'het laatste jaar' van oudste bezig. Doet de dingen die ons oudste voor de eerste en meteen de laatste keer deed. Zwemles, avondvierdaagse, hij heeft het tekenenvirus en de dinogekte ook opgepakt (gelukkig in wat mindere mate dan zijn broer). Het is pijnlijk te weten dat Oudste dit voor de eerste en meteen de laatste keer deed en dat Jongste hem waarschijnlijk - daar gaan we toch wel van uit - met alles gaat inhalen. Hij wisselde vorige week zijn derde tand, daarmee is hij al verder gekomen dan Oudste...
Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen hoe moeilijk dit is. Jullie kinderen worden ook ouder, gaan verder het leven in en jij moet dit alleen meemaken. Ook zo pijnlijk te weten dat hun vader en jouw man niet ziet hoe zijn prachtkinderen opgroeien, groter en wijzer worden.
Ik ben bezig met het maken van een document van de afgelopen bijna twee jaar, alweer. Nog maar. Het helpt me gevoelens te formuleren en gebeurtenissen niet te vergeten. En misschien heeft Jongste er in de toekomst wat aan. Die had/heeft de leeftijd dat hij misschien later ook niet meer weet wie zijn broer was. (Dat laatste vind ik overigens hartverscheurend.)

Lieve Kaatje, mooie kaarsjes ook voor jullie! Was niet mijn bedoeling om meteen een heel verhaal te schrijven, maar het gebeurde toch weer
Kaarsjes voor jou en jullie prachtkinderen!

ishtar

ishtar

07-06-2011 om 10:53

Voor n

Petr@

Petr@

07-06-2011 om 22:31

Peggy

Een dikke kaars vol hoop dat jullie droom deze maand waarheid wordt...

liefs,
Petr@

ishtar

ishtar

08-06-2011 om 09:50

Elke dag een kaarsje

om te beginnen maar eens voor 'geen uitzaaiingen'

Ishtar

Daar zet ik een kaarsje bij voor jou. Je had toch al genoeg op je bord liggen...

ishtar

ishtar

08-06-2011 om 12:07

Genista

zet ik er ook een kaarsje bij voor jullie: als het nu goed gaat, dat dat zo mag blijven, als het nu ook niet zo geweldig gaat, dat het weer beter wordt.

Puck

Puck

08-06-2011 om 12:07

Petr@

Altijd begaan met de zorgen van anderen, maar jij en je gezin kunnen zelf ook nog steeds een hele mooie kaars gebruiken. Kus op je moederhart.

Mama_Lynn

Mama_Lynn

08-06-2011 om 19:38

Ff voor onszelf

bah, die teleurstelling elke keer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.