Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

06-05-2011 om 19:51

Anna

Weer vrijdag, dus weer een vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Fiorucci

Fiorucci

07-05-2011 om 13:25

Moederdagkaars

Voor iedereen die om wat voor reden dan ook aanhikt tegen moederdag, een mooie kaars.

Rembrand

Rembrand

07-05-2011 om 13:50

Sluit aan bij fiorucci

En ik denk daarbij ook aan mijn schoonzusje die afgelopen week haar moeder vaarwel moest zeggen.......
M.

Gerdina

Gerdina

07-05-2011 om 20:49

Reepicheep

waarmee ik hier een aantal jaar in zwanger worden heb geschreven. wij mochten uiteindelijk toch nog een kindje krijgen, voor haar is de hoop definitief voorbij. Morgen is vast een moeilijke dag voor haar.

soepstengel

soepstengel

08-05-2011 om 10:52

Voor alle moeders

die op een dag als deze hun kind zo missen!
Een mooie kaars vor jullie.

Petr@

Petr@

08-05-2011 om 12:49

Kaarsjes

voor alle moeders die vandaag een kind moeten missen en voor alle kinderen die een moeder moeten missen...

liefs,
Petr@

Kaarsje ernaast

omdat het gewoon een gemis blijft juist op zo'n dag als deze - ik mis een vrolijk koppie op mijn bed 'smorgens en ik kan mijn eigen moeder niet meer bellen

Rafelkap

Rafelkap

08-05-2011 om 18:57

Kaarsje voor geerke

omdat moederdag juist verdrietig maakt..

Rafelkap

Rafelkap

08-05-2011 om 19:01

Kaarsjes voor alle moeders die een kind missen

en daar vandaag weer aan worden herinnerd

Rafelkap

Rafelkap

08-05-2011 om 19:03

Kaarsje voor rodebeuk

omdat je niet meer naar je moeder toe kunt. Ook al doe je niks aan moederdag, dat woord wordt er dezer dagen wel pijnlijk ingewreven. Sterkte..

Rafelkap

Rafelkap

08-05-2011 om 19:04

En kaarsjes voor iedereen die een moeder mist

en voor iedereen die blij is als vandaag weer voorbij is..

hkh

hkh

08-05-2011 om 20:06

Voor het gezin en familie van d

Voor de zwager en schoonouders, nichtje en man van mijn zusje en natuurlijk voor mijns zusje, op wie ik zo onbeschrijflijk trots ben.

Pas 4 weken geleden is d. overleden op haar vrijgezellenfeest, ze was pas 35 jaar en had een dochtertje van 3,5 jr. Gisteren de verjaardag van bijna net zo oude dochter van mijn zusje. Vandaag moederdag, volgende week zou de bruiloft zijn. Wat een verdriet en wat een kracht om door te gaan, door te moeten . Je wordt er stil van....

Kaarsjes

Nog even op de valreep, kaarsjes voor alle kinderen die hun moeder graag hadden willen verwennen vandaag, maar dat niet meer kunnen;
kaarsjes voor alle moeders die graag verwend hadden willen worden door hun kinderen, maar van wie een kind (of kinderen) is overleden;
kaarsjes voor alle vrouwen die zo graag moeder hadden willen zijn maar dat op een of andere manier nooit hebben mogen worden;
kaarsjes voor iedereen met dit rauwe verdriet!

(Kunnen we er niet gewoon 'vrouwendag' van maken ipv moederdag?)

Geerke

Virtuele hug!

Tatiana

Ook voor jou, je familie en voor Feline een zee van lichtjes!

Heb ook wel kunnen genieten

Ik heb ook wel kunnen genieten hoor, van mijn twee stoere kleine snoetjes die me heel lief verwend hebben op bed, maar het gemis is even zo heel dik aanwezig.

Heidi Steven

Heidi Steven

09-05-2011 om 00:16

Moederdag

Dank jullie voor jullie warme woorden. Op zo'n dag denk je terug aan al die andere moederdagen toen Youri nog bij ons was. Nu is alles anders, voor de andere kinderen maak je er nog wat van maar voor mij hoeft zo'n moederdag echt niet meer.
Maar lief dat jullie aan me dachten. Er waren meer mensen die iets liefs hebben gestuurd voor moederdag en al die kleine steuntjes in de rug doen goed.

Martijn*

9 mei, Martijn*, het eerste waar ik vanmorgen bij het wakker worden aan dacht.
Dag lief Martijntje*, vergeten word je niet!

Lieve Wil,
Ik denk aan jullie vandaag...

Liefs,
Tessie

Fiorucci

Fiorucci

09-05-2011 om 08:56

Martijn*

Lieve Martijn*, stuur maar een zonnetje vandaag naar je ouders,broer en zus, ik weet zeker dat ze die kunnen gebruiken vandaag!

Martijn*

9 Jaar zou je alweer zijn. Een mooi kaarsje voor je ouders, broer en zus.

Wilma

Wilma

09-05-2011 om 14:33

Kleine grote martijn ...

We zijn net twee bossen gele roosjes bij je gaan brengen. Je grafje zag er vreselijk somber uit. Nu niet meer, gelukkig.
Er is een nieuw kindje op het 'kinderveldje' bij, Noortje, héél veel bloemstukken en beertjes. Dat hakt erin. Terugmijmerend naar toen jij overleed, ook veel bloemstukken en bossen bloemen. Regen. Optimisme van ons naast al het verdriet. Wat hebben die ouders van die Noortje nog een lange weg te gaan.

Daarna naar de speelgoedwinkel om nieuwe gele autootjes voor je te kopen. Dat valt nog niet mee. Of het model was niet stoer genoeg volgens papa of we vonden 'm niet knalgeel genoeg. Hadden we een leuke gevonden, vonden we 'm te kinderachtig. Eigenlijk zou je nu veertien zijn, da's zó raar, veertien ... maar eigenlijk blijf je ook ergens altijd vier maanden ...

Uiteindelijk vonden we een knalgele quat (quad?), die is 't geworden. Die ga ik vandeweek nog bij je brengen. Dat past wel bij veertien jaar.

Lieve lieve Martijn, dankjewel voor de prachtige zon die doorbrak toen wij op 't kerkhof waren, op deze bewolkte dag.

We missen je, 't is en blijft een rare dag vandaag ...

Wilma

Wilma

Wilma

09-05-2011 om 14:35

Lief!

Dames, wat heerlijk om zijn naam hier zelfs drie keer te zien staan, wat ontzettend lief van jullie !!! Bedankt, echt superbedankt.

Liefs,
Wilma

Wilma

Met correctie, 14 alweer, niet 9, zoals ik tikte. (hoe kom ik erbij?). Maar na jouw berichtje zet ik er nog een klein kaarsje bij, voor de ouders van Noortje.

Petr@

Petr@

09-05-2011 om 18:51

Martijn*

14 felgele kaarsjes voor jou omdat je zo gemist wordt...

Ik zet er een felroze kaarsje naast voor de ouders van Noortje...

liefs,
Petr@

Gerdina

Gerdina

09-05-2011 om 19:31

De vrouw van wouter weylandt

5 maanden zwanger en dan op zo'n manier je man verliezen... Ik kan me niet voorstellen hoe zij zich nu moet voelen.

Voor m's vader

Nog maar 5 weken geleden ging u naar de dokter. Vandaag wordt u begraven. In gedachten zijn we erbij.

Petr@

Petr@

10-05-2011 om 16:26

Gerdina

Ik zet er een kaars vol kracht naast voor zijn vrouw en familie...

Petr@

Petr@

10-05-2011 om 16:27

Genista

Ook een kaarsje naast dat van jou...

Hoe gaat het met jouw vader?

Martijn!

Hoe kon de dag mij ontglippen?? Een grote kaars voor jou en je vader, moeder en broer/zus..

Jeetje 14 jaar, het klinkt zo puberachtig en toch blijf je in gedachten maar 4 maanden, klein, teer, lief..

Je wordt gemist!

Liefs, Mien

Petr@

Wat lief dat je ernaar vraagt. Het gaat wat op en wat neer, maar niet zo neer dat hij weer naar het ziekenhuis moet, gelukkig. En momenteel weer zo op dat ze weer op vakantie durven. In Nederland, op maximaal anderhalf uur rijden van zijn eigen ziekenhuis, maar toch. Daar zijn we blij mee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.