Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Blingetje

voor jouw papa en vriendin!

Rafelkap

Rafelkap

13-07-2009 om 19:41

Voor kaatje en kinderen

kaarsjes die de hele vakantie zonder jullie man en vader blijven branden

Asa Torell

Asa Torell

13-07-2009 om 20:45

Nog een grote kaars voor therese

voor wie ik het zo gemeen en zo vreselijk verdrietig vind.

Genista

Genista

13-07-2009 om 21:42 Topicstarter

En maar weer

Een dikke kaars voor mijn dierbare vriendin, en haar gezin. Ze hebben zoveel te verknauwen momenteel...
En voor mijn vader ook maar weer eentje. Nee, ze kunnen beter niet op vakantie gaan, want we zien nu al dat ziekenhuisopname er weer aan zit te komen. De vraag is alleen wanneer

Dropke

Dropke

14-07-2009 om 00:24

Voor mijn moeder

Omdat ik niet wilde dat je het zo zou horen, maar ik hoopte dat ik me op dit forum anoniem mocht uitspreken. Het spijt me mam, ik had het je moeten zeggen, maar wilde je niet nog meer belasten,

liefs je dochter.

Petr@

Petr@

14-07-2009 om 18:20

Genista

Een dikke kaars vol kracht voor je vader... En voor jou natuurlijk ook!

liefs,
Petr@

mee1977

mee1977

14-07-2009 om 21:19

Kaars voor dropke

Wat zit jij in een kl^te tijd, en dan er achter komen dat je moeder door 3de op de hoogte is gebracht.

Ik brand een kaars voor jouw, hopelijk komt er na deze periode eindelijk een periode aan dat je daadwerkelijk gelukkig mag en kan zijn met je gezin!!!

Gijsje Dijkman

Gijsje Dijkman

15-07-2009 om 09:04

Voor dropke

Wat ben jij een lieve dochter!

Merel78

Merel78

15-07-2009 om 09:56

Voor therese

ook vandaag een kaars van hoop en kracht. Ik weet niet hoe het nu met je gaat, maar ik denk aan je en volgens mij velen met mij! Sterkte, lieve meid!

Merel

Therese

(absoluut merel.)
Therese, een hele grote warme brandende kaars voor jou.

Genista

Genista

15-07-2009 om 11:32 Topicstarter

Dropke en therese

Voor Dropke een kaars, het lijkt me duidelijk waarom. Sterkte! Voor Therese zet ik er ook eentje bij.
En een nabrander voor Petr@, altijd zo meelevend, maar zelf kun je ze ook best gebruiken. Een mooi helder vlammetje voor jou.
En gewoon-zomaar-tussendoor-kaarsjes voor mensen die me na aan het hart liggen: Voor Mien*, voor Mari, voor Lio*.

Genista

Genista

15-07-2009 om 11:34 Topicstarter

En één klein vreugdevuurtje

Voor H, wat ben ik blij met deze kans!!! H en W, ik knuf jullie allebei in een heel dikke knuf!

Merel78

Merel78

15-07-2009 om 13:37

Een fakkel

en ook een fakkel van hoop voor alle andere dames die zo graag zwanger willen worden en maand in maand uit weer teleurgesteld worden! Ik hoop zo dat jullie wens in vervulling gaat- of het nou om een eerste of een volgend kind gaat! En ik hoop dat jullie mensen om je heen blijven vinden die begrip voor jullie verdriet en andere gevoelens hebben en bij wie jullie een uitlaatklep kunnen vinden!

Merel

Bastet

Bastet

15-07-2009 om 18:30

Genista

Dankje,lief van je!
Kus,Von

Nannie

Nannie

16-07-2009 om 12:35

Debbie shadée* 17-07-2001

Lief meisje,

Ik had een paar dagen geleden ookal een berichtje voor je geplaatst maar die is naar het archief verdwenen...

Je bent te belangrijk, te speciaal om zomaar ongemerkt deze dagen voorbij te gaan...

8 jaar zou je nu geweest zijn lieve meis,
wat zou je zusje trots op jou geweest zijn

Je bent zo kort bij ons geweest, maar vergeten doen we je nooit! De indruk die jij nagelaten hebt is zó groot!

Dikke vlinderkus,
tante Nannie

PS morgen komen we even bij jouw plekje hoor!

Petr@

Petr@

17-07-2009 om 08:19

Debbie shadée*

Acht kaarsjes voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

17-07-2009 om 08:20

Anna

Op deze sombere vrijdag een warm rood kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

17-07-2009 om 08:24

twee kaarsjes voor twee mensen in mijn omgeving:
voor loopmaatje M. die gisteren geopereerd is aan een darmtumor een kaars vol kracht...
voor collega J. ook een kaars vol kracht voor haar vader die opgenomen is in het ziekenhuis, ook darmkanker...

Petr@

Kaars voor mijn nicht en haar piepkleine zoontje

Zo blij dat je mama werd, zo vol vertrouwen in de toekomst. Net een nieuw huisje voor jou en je kindje gekregen, in gedachten al druk bezig met de inrichting, babyspullen en natuurlijk de naam voor haar kleintje..
En toen ging het mis.. Je kleintje besloot al met een kleine 25 weken zwangerschap te komen, en was nog niet sterk genoeg. Maar meis, wat een mooi ventje is het al! Vanmiddag wacht je de zware klus om je kleine ventje te begraven.
We zullen er voor je zijn!!
Liefs.

Debbie

meisjes van 8 zouden rond moeten huppelen in dit leven.
mooie rode lokken, dansend op je rug..

Dat het niet zo mocht zijn, blijft een groot gemis!

Lieve El, P en zuslief, een mooie kaars voor jullie grote 'kleine' meissie!

Liefs, Mien

Genista

lief van je! Dank je!

koentje

koentje

18-07-2009 om 12:35

Voor

mijn grote kleine zoon van 11 die zijn oma niet meer zijn nieuwe schoenen kan laten zien, de oma die niet meer zijn rapport inkijkt en ook geen kaartjes meer stuurt als hij jarig is.
tot zijn af en toe ineens weer grote verdriet.

Petr@

Petr@

19-07-2009 om 19:32

Een heleboel kaarsjes

Voor kracht/hoop/beterschap:
voor het nichtje van Denaja, voor Therese in de hoop op een wondertje, voor Genista's vader, voor Dropke, voor Anna omdat het bijna de 22e is, voor Boeb, voor het zoontje van Koentje, en voor iedereen die de warmte van een kaarsje gebruiken kan...
Voor mezelf een klein kaarsje omdat ik morgen jarig ben en het alweer de 11e verjaardag is zonder mijn vader (hij is 17 juli 1999 overleden)...

liefs,
Petr@

Petr@

Een speciaal verjaardagskaarsje voor jou, gefeliciteerd en die ene extra kaars, die brand ik voor je papa!

knevel

knevel

19-07-2009 om 22:38

Petr@

Een kaars voor jou voor je verjaardag en een er naast voor je vader.

knuffel,

Knevel

(nu weet ik waarom we een 'klik' hebben)

knevel

knevel

19-07-2009 om 22:39

Voor menne*

Lieve schat, wat had ik je er graag bij gehad, morgen op mijn verjaardag. Gezellig met z'n allen op het grote bed in de ochtend.

liefs mama

Bastet

Bastet

20-07-2009 om 08:33

Petr@

Ik brand een kaars met je mee,ook voor jou!
Liefs,Bastet

Petr@

Petr@

20-07-2009 om 23:30

Menne*

Een kaarsje voor jouw mamma omdat jij vanochtend gewoon ook op het bed rond had moeten springen en haar had moeten overladen met kusjes...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-07-2009 om 23:31

Bedankt

meiden, voor de kaarsjes, lief!

liefs,
Petr@

Rijtje kaarsjes

Ik wil me graag aansluiten bij alle kaarsjes hierboven, en er bij allemaal eentje bij zetten.

En eentje extra voor O die vandaag de scan had en nu weer een tijd moet wachten op de uitslag. Brrr wat spannend. We duimen!!

Liefs, Mick

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.