Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Polly

tegelijkertijd afscheid nemen... een grote dikke kaars voor je schoonvader en jullie allemaal!

Heli

ook voor vandaag een grote kaars, voor jullie kleine man, die iedereen versteld doet staan en toch ook weer omdat het zooooooo dubbel moet zijn!

Liefs, Mien

Petr@

Petr@

22-07-2009 om 08:39

Heli

Ook ik zet vandaag weer een dikke kaar vol kracht neer...

liefs,
Petr@

Hillary

Hillary

22-07-2009 om 08:42

Heli

Wat moeilijk en ook ontroerend dat hij geen afscheid kan nemen. Hij houdt teveel van jullie. Veel sterkte en een dikke kaars.

Petr@

Petr@

22-07-2009 om 08:42

Anna

Vier kaarsjes voor jou vandaag....
De hemel huilt, vooral vandaag voor Heli's zoon, maar ook voor jou en voor iedereen die verdriet en gemis met zich mee draagt....

liefs,
Petr@

Tijgeroog

Tijgeroog

22-07-2009 om 09:00

Heli

Ik zet hier ook nog een kaars voor jullie allemaal neer. Wat een vechtertje, die kleine kanjer van jullie...

Petr@

Petr@

22-07-2009 om 09:11

Vincent*

van kleine broer naar grote broer....
Een kaars voor jouw pappa, mamma, grote zus en klein broertje omdat ze jou moeten missen...

liefs,
Petr@

ishtar

ishtar

22-07-2009 om 10:05

Ach heli

ik dacht gister dat er nog hoop was, maar dat is dus niet zo. Wat vreselijk onwerkelijk en zwaar dit!
Heel veel sterkte! Virtuele arm om jullie heen!

(((((heli))))))

sterkte.....

een kaars voor jullie

Heli en gezin

Ik brand hier een hele grote kaars voor jullie, en weet je het ontroerd me dat je gelijk aan Enzo moest denken en ik weet zeker dat hij jullie zoon boven op wacht en samen gaan ze daar verder.

liefs Ingmyr

Heli

Nog een prachtig kaarsje voor je mooie dappere kleine man die zo knokt... Heel veel sterkte met loslaten!
Klein mannetje, goede reis!

Liefs, Mickey

En nog een kaarsje

Voor jou Heli, vanwege dat zinnetje van gisteren waar ik het helemaal koud en warm tegelijk van kreeg: we wachten nu op Eurotransplant...
Ik weet hoe graag je nog iets goeds had gehaald uit deze zo ontzettend foute film en nu kan zelfs dat niet . Ik vind het groots van jullie dat je zo kunt denken in een situatie als deze.
Liefs, Mickey

Bastet

Bastet

22-07-2009 om 12:43

Loslaten

Liefde is loslaten.....ik weet hoe zwaar dat is......sterkte voor jullie allemaal.
Liefs,Bastet

Bastet

Bastet

22-07-2009 om 12:44

Voor een jongetje op sicilie

Ik brand ook een kaarsje voor een jongetje op Sicilie,zeven jaar oud,verscheurd door pitbulls....
Bastet

eef_

eef_

22-07-2009 om 13:41

Jeetje heli!

Ik lees sinds een tijd weer mee, maar wat lees ik nou! Dit is echt een slechte film ja! Meid, wat een verdriet en jeetje ik heb er gewoon geen woorden voor! Dit is echt onvoorstelbaar!
Een dikke knuffel voor jullie als gezin. Als er een gezin de volle lading krijgt dan zijn jullie het wel..

Nog een kaars

Voor O, omdat het nieuws helaas niet goed was (
En voor D, die de hele boel zo dapper overeind houdt.

Heel veel liefs
Mick & fam

Bastet

Bastet

22-07-2009 om 16:49

Mick

Ik brand een kaarsje mee,voor O en D....
liefs,Bastet

Polly Shearman

Polly Shearman

22-07-2009 om 18:32

Gisteren

Avond is mijn schoonvader om kwart voor 12 overleden. We waren erbij. Het ging heel snel maar ik vond het heel heftig. Vandaag zoveel regelen. Het laatste wat ik nog voor hem kan doen. Het is goed zo. De afgelopen maand was slopend. Opluchting dat het lijden voorbij is. Zo raar dat ik vanacht niet krampachtig naar de telefoon hoefde luisteren. Ik kon niet meer gebeld worden. Het was voorbij. Nu natuurlijk drukke dagen en dan komt de stilte. Brand maar kaarsjes voor heli. Hier gaat het wel. Het is echt beter zo. Groet polly

Biene M.

Biene M.

22-07-2009 om 19:05

Heli

Wat een afgrijselijke zwarte nachtmerrie, ik weet niet wat ik zeggen moet. Veel sterkte.

Bastet

Bastet

22-07-2009 om 19:09

Polly

Maar voor jou net zo goed een kaarsje hoor,sterkte!!
Liefs,Bastet

Polly

ook voor jou en je gezin een kaarsje sterkte

Polly

Ook voor jou en je gezin een kaarsje! Sterkte met al het geregel en met de stilte daarna.

Liefs, Mickey

Dirkje

Dirkje

22-07-2009 om 20:04

Oh heli

vandaag zijn jullie de hele dag in mijn gedachten: jullie lieve kleine jongen en jullie zelf. Wat een nachtmerrie
Een zee van virtuele kaarsjes voor jullie allemaal.
Liefs

Anna :-)

Anna :-)

22-07-2009 om 20:35

Bedankt en

Petr@, dank je wel, erg lief van je. Ik zet er een hele dikke kaars bij voor Heli en d'r gezin.

Liefs, Anna

Lindis

Lindis

22-07-2009 om 20:37

Polly

een kaarsje voor jullie. Veel sterkte met al het regelwerk.
Vreemd is dat ja, als je ineens niet meer naar de telefoon hoef te luisteren.

Het is gebeurd

even een snel berichtje... ons mannetje is vanmiddag na een afschuwelijke, lange, strijd overleden...
we waren op vakantie en moeten morgen eerst nog naar ons vakantieadres om onze spullen op te halen en kunnen dan naar huis. Ons ventje gaat morgen ook naar huis. Dan zien we elkaar eindelijk weer. Het afscheid nemen voelde vanmiddag als een verschrikkelijke generale voor wat ons volgende week staat te gebeuren. Echt definitief afscheid. We kunnen het maar niet bevatten.
Liefs, heli

Yta Chalne

Yta Chalne

22-07-2009 om 21:22

Heli

Lieve mensen, een omhelzing voor jullie allemaal. Wat een gemis! Woorden schieten tekort, veel tekort.

Tineke

Tineke

22-07-2009 om 21:26

Heli

lief gezinnetje, wat een nachtmerrie waaruit wakker worden niet mogelijk is...heel veel sterkte en heel veel liefs!

Anna :-)

Anna :-)

22-07-2009 om 21:28

Oh heli...

wat afschuwelijk. Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Liefs, Anna

Dirkje

Dirkje

22-07-2009 om 21:37

........

Geen woorden. Alleen kaarsjes en medeleven. Wat vreselijk voor jullie.
Sterkte

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.