Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heli

Komt jullie manneke vandaag weer thuis? Ik hoop het zodat jullie nog éven bij hem kunnen zijn..

Afscheid nemen, het is zo verd*md zwaar!

In gedachten bij jullie!
Liefs, Mien

Maaik

Maaik

24-07-2009 om 09:50

Ook vandaag

Lieve Heli en familie,
ook vandaag begin ik de dag weer met jullie in mijn gedachten. Wat zal het loodzwaar zijn om met jullie held thuis te zijn en zijn afscheid te moeten regelen, mensen te ontvangen en ook nog te zorgen voor jullie jongste.

Ik hoop, wens, bid dat jullie je staande weten te houden tussen al het verdriet en jullie held een prachtig afscheid krijgt.
Mijn gedachten zijn bij jullie, Maaik

Bastet

Bastet

24-07-2009 om 09:58

Lieve heli

Weet niet wat ik schrijven moet,maar denk aan jullie.
liefs,Bastet

Dirkje

Dirkje

24-07-2009 om 10:05

Vandaag weer

een zee van vituele kaarsjes voor Heli en gezin. Wat hoop op een beetje licht in de intense duisternis, warmte in de kou.

Mede-kaarsjesbranders

Dank jullie wel!!

Vandaag steek ik de kaars weer aan: voor Heli en haar gezin. Voor O. En voor alle kaarsjesbranders hier, waarvan vele ook rondlopen met hun eigen verdriet.

Liefs, Mick

Dirkje

Dirkje

24-07-2009 om 12:26

Polly

ook voor jou en jouw familie een kaarsje. Omdat gemis pijn doet...

Tijgeroog

Tijgeroog

24-07-2009 om 13:15

Heli

Nog een kaarsje voor jullie allemaal

Voor het kleine mannetje dat....

nog zo onwetend, zijn vader is verloren. Wat een verdriet!

Mariska

Mariska

24-07-2009 om 16:13

Lieve heli

Was het maar 2 weken terug... toen alles nog zo anders was... Ik weet verder nix zinnigs te zeggen... ben er stil van... X Mariska

Petr@

Petr@

24-07-2009 om 20:00

Heli

Ook nu steek ik weer een kaarsje voor jou en je gezin aan...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-07-2009 om 20:01

Anna

Op deze "herfstdag" een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Merel78

Merel78

24-07-2009 om 21:28

Voor heli

ik ken je niet, maar wat is dit erg, wat een nachtmerrie!

Heel veel sterkte!

Merel

Voor m, voor b

Voor M die wel een opsteker kan gebruiken. Lieverd, ik hoop dat je je snel iets beter zult voelen. Dat je het nare gevoel van je af kunt schudden. En dat het voor je vader geen lijdensweg gaat worden, ook een kaarsje voor hem.

En voor B, dierbare vriendin. Dagelijks in mijn gedachten, in mijn hart. Ik ben er, nu en altijd. En zie je zondag

Liefs,

Pie.

Dirkje

Dirkje

24-07-2009 om 22:29

Een kaarsje voor de nacht

voor ieder die licht en warmte nodig heeft. Heli en gezin, maar ook voor alle anderen met verdriet.

mirreke

mirreke

25-07-2009 om 00:46

Voor heli, voor jullie mannetje

ik ben er stil van...

De roes

van het moeten regelen wat je nooit zou willen regelen..!

weer een kaarsje voor Heli en haar familie!

Liefs, Mien

Dirkje

Dirkje

25-07-2009 om 13:22

Ook vandaag weer

zijn jullie in mijn gedachten, heli. Een zee van kaarsjes voor jullie allemaal.

Heli

de prachtigste kaars die ik kan vinden, brand ik voor jouw knul. Ik heb met kippenvel je berichtjes gelezen. Veel kracht voor de komende tijd.

Knuffel van Purk

Heli

De advertentie's in de krant gelezen en nu weer een brok in mijn keel een mooie kaars vol troost en kracht voor jullie moeilijk laatste dagen samen met jullie mooie mannetje

Dirkje

Dirkje

25-07-2009 om 23:44

Opnieuw een kaarsje voor de nacht

voor ieder die licht en warmte nodig heeft

Thuis (en even jullie hulp nodig)

Lieve, lieve allemaal,

Jullie licht doet zo goed!
We zijn donderdag thuisgekomen. Eerst naar ons vakantieadres geweest om de spullen te halen, om de plek nog eens te bekijken waar alles gebeurd is en de mensen daar te spreken. Dat was allemaal moeilijk en toch ook weer niet; het was goed om daar te zijn.
De rit naar huis was heel moeilijk. Met z'n drieen, een leeg autostoeltje op de achterbank, wel de vrolijke kinderliedjes uit de cd-speler... pffff.
Eenmaal thuis begint het geregel, ook dat is moeilijk want zoals Mien* zegt; je wilt het zo goed mogelijk doen, het is het laatste wat we voor ons mannetje kunnen doen. Aan de andere kant wil je het liefst alleen maar vrienden en familie vasthouden en nooit meer loslaten, daarbij loopt er natuurlijk een klein mannetje rond met zijn ziel onder zijn arm. Iedereen op wie hij kan bouwen is verdrietig en is druk.
Joram zelf is aan het einde van de middag thuisgekomen. Hij ligt in zijn eigen bed omringt door zijn knuffels en cadeautjes/tekeningen die iedereen voor hem meeneemt. Het is heerlijk ook hem hier te hebben. Elk moment naar hem toe te kunnen en bij hem te zijn. Ik hoop, voor deze ene keer, dat het niet al te warm wordt de komende dagen, want dit zouden we het liefst tot dinsdag nog willen.

Voor dinsdag proberen we het zo goed mogelijk te regelen allemaal, maar ook dat is erg moeilijk. We zijn zo verschrikkelijk leeg. Van het verdriet maar ook van de zware slapeloze dagen en nachten in het ziekenhuis. Daarom heb ik ook een vraag; Mien* ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb jij alweer een hele tijd geleden wat liedjes genoemd (in ieder geval 1 van Rob de Nijs, al heb ik niet zo veel met hem, de tekst was prachtig) en daarop kwamen allerlei reacties met andere liedjes. Ik kon het zo snel niet vinden en heb de puf er niet voor om het archief helemaal uit te gaan spitten. Kortom; kent iemand liedjes die gebruikt kunnen worden voor de afscheidsbijeenkomst; waarbij het zo proberen niet alleen afscheid van hem te nemen, maar vooral ook zijn leven te vieren; we zijn ook intens dankbaar en gelukkig dat we hem zeven jaar hebben mogen kennen, van hem genieten.

Liefs, heli

Emmawee

Emmawee

26-07-2009 om 08:36

Deze?

Pfff Heli wat een enorm onvoorstelbaar moeilijk voor jullie. Ik ben blij dat ik iets heel kleins voor je kan doen. Volgens mij is dit wat je zoekt.
http://www.ouders.nl/TMMforum/FRindex.html
Veel, heel veel sterkte gewenst.
Maw.

Susan

Susan

26-07-2009 om 08:41

Ik was ook al aan het zoeken

maar de meiden voor me hebben ze al genoemd. Ik hoop dat je er iets aan hebt, hoe klein het ook is dat "wij" kunnen doen....

Woorden schieten tekort................

Susan

Mariska

Mariska

26-07-2009 om 08:57

Lieve heli

Ik kreeg de linkjes niet geopend uit de vorige berichtjes... Mss jij ook niet? Ik heb even gezocht op you tube:

Rob de Nijs - Vanaf Vandaag


http://www.youtube.com/watch?v=Sx9sFM_ELR0

Rob de Nijs - Open Einde


http://www.youtube.com/watch?v=1IlZhDdiTHc

Liefs...

Emmawee

Emmawee

26-07-2009 om 09:16

Ik moest net denken aan...

Cindy Bullens, van wie ik de prachtige cd "Somewhere between heaven and earth" heb, die helemaal over haar overleden dochter gaat. Hierop het nummer "As long as you love", de tekst staat hieronder. Ze zingt het samen met haar dochter. Ik weet niet of je het wat vindt en ik weet niet of je er makkelijk aan kunt komen, maar als je zou willen kan ik de c.d. naar je toesturen. Mail me dan even je adresgegevens op [email protected].
Hier een ventje van maart 2003, waar ik vandaag heel anders naar kijk.

As Long As You Love (Scarlet Wings)
Words & Music by Cindy Bullens

Time has a different meaning now
Since you found your scarlet wings
Forever seems like yesterday
But only angels know these things

I can hear your voice sometimes at night
And it echoes through the day
When my soul cries out from missing you
I remember what you say

As long as you love
You will see me in the stars
As you look up at the stars
I will be there

As long as you love
I will whisper in your ear
Little whispers you will hear
As long as you love
As long as you love

You are standing here beside me now
As I watch the children play
To those of us you left behind
You are never far away

Even heaven cannot hold your heart
For no boundaries love allows
So little angel spread those scarlet wings
As you whisper to me now

As long as you love
You will feel me in the sun
In the warming of the sun
I will be there

As long as you love
You will understand the rain
You must bless the falling rain
As long as you love

As long as you love
You will see me in the stars...

Dank alvast

hier heb ik wat aan! Dacht mijn tranen nu wel op waren, maar bij 'Vanaf Vandaag' kwam alles weer los (is goed).
Het blijft het zooo moeilijk omdat we alleen nederlandstalige muziek willen (liefs ook kinderliedjes) omdat we verwachten dat er veel kinderen gaan komen en we de hele bijeenkomst zoveel mogelijk op kinderen gericht willen hebben.
Ben ook al bezig geweest naar allerlei studio100-liedjes te zoeken, Dirk Scheele (vind ik muziekaal gezien, zelf helemaal niks, maar Joram vond het helemaal geweldig; we hebben zijn cd's in de auto de afgelopen weken grijsgedraaid, dus dan krijgt het ineens een heel andere betekenis).
Mocht jullie in de trant van hierboven iets te binnen schieten; laat het weten.

heli

Heli

Wat vind je van de volgende nummers:

Het water, Marco Borsato
De steen, Paul de Leeuw
Ik heb je lief, Paul de Leeuw
De weg, Guus Meeuwis (zo mooi...)
Genoten, Guus Meeuwis

Wie weet heb je hier iets aan.

Sterkte met dit onvoorstelbare verlies..

Knuffel,

Piedjee.

Mariska

Mariska

26-07-2009 om 11:33

Heli

Mss heb je hier nog iets aan...

Het liedje slaap nu maar...
http://www.lieve-engeltjes.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=147

Van Woezel en Pip - slaap zacht


http://www.youtube.com/watch?v=l7kSUR4LwEg
(gezongen door Marco)

Een link naar allerlei muziek...
http://www.lieve-engeltjes.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=125&Itemid=75

Liefs...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.