Verlies en Verdriet
Genista
12-07-2009 om 22:11
Brandende kaars
Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!
Jade
22-07-2009 om 21:39
Heli,
wat een verschrikkelijk niet te bevatten nieuws.......ik brand een kaars voor jullie, voor dit afschuwelijke verdriet.
Lionne
22-07-2009 om 21:46
Heli
Heel stil ben ik, al sinds gisteravond in gedachten bij jullie, wat een nachtmerrie....
Lionne
Maatje
22-07-2009 om 21:57
Heli
Wat een zwaar, zwaar verdriet. Niet voor te stellen en werkelijkheid voor jullie. Hoe moet dat? Koester elkaar. Liefs, Maatje.
Nor@
22-07-2009 om 21:57
Heli
Tranen, heel veel tranen...ik heb gisteren met een brok in mijn keel je verhaal gelezen, niet te bevatten,..zoveel pijn...wat ....niet te begrijpen zoveeeeel verdriet, wat afschuwelijk!!! Geen woorden meer...
Ik weet niet wat te zeggen, ik denk aan jullie...
liefs Nora
Mickey
22-07-2009 om 22:11
Och heli
Wat een nachtmerrie. Hou elkaar maar goed vast... Heel veel sterkte,
Liefs, Mick
Petr@
22-07-2009 om 22:17
Heli
Ook hier wordt aan jullie gedacht... Dikke knuffel voor jou en je gezin...
liefs,
Petr@
Mien*
22-07-2009 om 22:18
...
Heli, meis...wat ontiegelijk verdrietig!
Hou elkaar vast, als je het niet vertrouwd met autorijden ofzo, gewoon vragen of men je brengt...
Laat je dragen als het te zwaar is en hou elkaar vast!
Heel veel sterkte!
Liefs, Mien
Lita
22-07-2009 om 22:41
Heli
Wat een hartverscheurend bericht. Je lieve zoon zo plotseling en zo gruwelijk uit jullie leven weggerukt.
O mensen, hoe moeilijk moet het zijn om álles van deze laatste momenten te willen onthouden. En toch ook om álles zo te vergeten - alsof het niet zo is.
Heel veel sterkte om dit ontzettende verlies te dragen. En ook heel veel steun om deze loodzware tijd door te komen.
Lita
Piedjee
22-07-2009 om 22:47
Heli
Lieve Heli,
Wat een afschuwelijk iets maken jullie door... Onvoorstelbaar om het meest dierbare te verliezen dat je bezit.
Heel veel sterkte met alles.
Piedjee.
knevel
22-07-2009 om 23:10
Kaarsje voor heli
en haar familie. Wat een verdriet, ellende,...hier zijn geen woorden voor.
liefs Knevel
knevel
22-07-2009 om 23:16
Polly
Kaars voor jou, je man en familie. Sterkte voor jullie allemaal.
liefs Knevel
Tirza G.
22-07-2009 om 23:36
Polly
Daarom heet het over-lijden, denk ik wel eens. Iemand is (soms eindelijk) over het lijden heen.
Veel sterkte.
Tirza
Petr@
23-07-2009 om 06:55
Heli
Ook vandaag weer een dikke kaars voor jou en je gezin...
liefs,
Petr@
tonny
23-07-2009 om 08:57
Lieve heli
wat moet je beginnen in zo'n onwezenlijke verscheurende situatie...
Wat een verdriet...
Tonny
Hillary
23-07-2009 om 09:04
Heli
Tranen rollen over mijn wangen. Ieders grootste nachtmerrie is jullie overkomen. Een paar dagen geleden nog een normaal gezin lekker op vakantie en nu zal jullie leven voorgoed veranderd zijn. En nou moet je ook nog zoveel regelen opeens. Je spullen halen van je vakantie-adres, terugreizen. Ik heb begrepen dat jullie familie is gekomen, dat is fijn. Ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar. Lieve Heli, gecondoleerd met dit ontzettende verlies en heel veel sterkte gewenst.
eef_
23-07-2009 om 09:11
Heli
Werkelijk onvoorstelbaar.. En wat een geregel voor jullie. Woorden schieten te kort. Gecondoleerd en heel veel kracht toegewenst voor jullie!
Christa.
23-07-2009 om 09:12
Kaars voor
Heli en gezin, Polly en gezin en iedereen in dit draadje die wel wat warmte kan gebruiken.
Sterkte!
Christa.
Susan
23-07-2009 om 09:17
Heli
Denk er veel aan, vooral dat jullie vandaag weer terug moeten naar het vakantieadres....
Heel veel kaarsen voor jullie en jullie ventje.
Susan
Ingmyr
23-07-2009 om 09:51
Lieve heli
wat een dagen en wat een verdriet...virtueel sla ik een arm om je heen.
sterkte de komende dagen/tijd
liefs Ingmyr
Pinkelot
23-07-2009 om 13:18
Heli
Woorden schieten te kort, heel veel kracht en warmte gewenst voor jullie gezin en familie. Wat hartverscheurend om te lezen dat jullie vanmiddag al afscheid moesten nemen en apart van jullie mannetje naar huis moeten reizen. De ergste nachtmerrie die je maar kunt bedenken, en jullie zitten er opeens midden in. Gecondoleerd.....
Liefs, Pinkelot
Alexis
23-07-2009 om 15:24
Lieve heli
Lieve Heli, ik wens jou, je man en je jongste zoontje heel veel kracht en sterkte toe. Ik hoop dat je je mannetje snel weer bij je hebt, wat naar dat je hem niet zelf mee kan nemen. Ongelofelijk wat je leven in een paar dagen kan veranderen. Veel liefs van Alexis.
mopke
23-07-2009 om 16:33
Heli
Lieve Heli,
wat een verschrikkelijke tijd voor jullie, ik moet al dagen aan jullie denken.. Heel veel sterkte toegewenst, voor jullie allen!
Veel liefs, Mopke
eef_
23-07-2009 om 17:02
Heli
Ik moet ook steeds aan jullie denken. Ik hoop dat de terugreis voorspoedig zal gaan!
Dirkje
23-07-2009 om 21:18
Ook vandaag
een kaarsje voor Heli en gezin. Het neemt niets weg van het verlies van jullie kind, van jullie grote gemis; het maakt niets beter... Het is alleen een teken van virtuele verbondenheid. Voor wat het waard is.....