Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Even anno

Even anno

16-09-2010 om 13:47

Hellup, ik heb een minnaar


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Winona Ryder

Winona Ryder

16-12-2010 om 13:50

Tsja

Velen zijn je voor gegaan en die uitkomst kan je zo opzoeken hier in het forum-archief of elders op het internet. Maar meestal wilt men zelf het wiel uitvinden.
"Marlou wat je zegt is helemaal waar, ik zou knettergek worden als mijn man zou vreemdgaan. Verliefd worden kan iedereen dus blijkbaar gebeuren, daar ben ik dus nu wel achter gekomen, maar wat je er mee doet is een tweede" Ja dat klopt, jij doet er wat mee Suus, je blijft mailen en nu ga je afspreken...

Sancy

Sancy

16-12-2010 om 14:28

Tsjah

Uit je eigen posting 'zo fout': "Ik heb gezegd dat ik hem 1 x wil zien en dat het daarna moet stoppen....... Ik denk dat ik verliefd ben, maar heb wel besloten er niets mee te doen."
Nou, hoezo, je doet er niets mee? Je mailt al met hem, je houdt het geheim voor je man, en nu ga je hem ook nog eens ontmoeten.
Zoek de fout. Als je niet eens in staat bent het mailen te stoppen, waarom denk je dan dat je wél zou kunnen stoppen na die ontmoeting?

Lisa V.

Lisa V.

16-12-2010 om 15:02

Serieus nemen

Suus, moeten wij dit nu nog serieus nemen of niet, je spreekt jezelf ten opzichte van eerdere postings tegen.
Wil je dit nu doorzetten of niet, het komt op mij een beetje over als een schreeuw om aandacht.
Of je stopt er nu mee of je zet door en dan merk je wel wat er gebeurd.
En dat jij je gevoel onder controle hebt is helmaal niet waar, je laat je er gewoon door leiden.
Dus even proeven en dan stoppen is er voor jou niet bij.

Ik denk toch dat je relatie niet zo super is zoals je beschrijft, anders zoek je niet naar genot buiten je huwelijk.

Marlou H.

Marlou H.

16-12-2010 om 15:46

Jij vindt dit niet fout

Jij vindt dit niet fout Suus. Jij geniet hier van en vindt het wel best zo. Want o dat heerlijke gevoel en die vlinders. Die zijn toch zoveel belangrijker dan je man en je kinderen. Hoe oud ben je eigenlijk. Laat me raden. Rond de 40, midlife crisis. En dan krijg je ook nog reacties van mensen die het ook hebben gedaan waardoor je denkt, o, ik ben niet de enige, en het nog meer goedpraat voor jezelf. En ja de "gesprekken" met die man zijn bijzonder want je eigen man ken je door en door en dus ook zijn reacties. En ik geloof er niks van dat jij verliefd bent, want je kent hem niet eens. Je ben verliefd op de aandacht en dat je je weer jong en begeerd voelt. Veel plezier met je uitechtelijke relatie!

Marlou H.

Marlou H.

16-12-2010 om 15:53

Sorry voor de typefouten

uitechtelijke moet natuurlijk buitenechtelijke zijn.

*Wendy

*Wendy

16-12-2010 om 16:08

Pfffffffffff

Suus ff realistisch:

Titel: Bijna zelfde schuitje
Rubriek: Seksualiteit
Datum: Ma, 13 December 2010 14:05
Afzender: Suus

Ik heb een enorm goed huwelijk, stond ook nergens voor open en toch...

- Ehm Suus, dat heb je dus niet 'een ENORM GOED HUWELIJK'.
Je loopt niet alleen jezelf hier te belazeren maar ook de rest van je gezin.
Sluit me verder aan bij de voorgaande posters: ... Sancy, Lisa V. en Marloe H.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

16-12-2010 om 18:54

Nogmaals: doe het niet!

Zelf was ik vrijgezel maar ik ben dus willens en wetens ingegaan op de avances van een getrouwde meneer. Heb daar zoveel spijt van dat ik wat last heb van evangelisatiedrang. Natúúrlijk denk je dat je bij die ene procent hoort die zichzelf wél in de hand houdt. Dat denken de meesten namelijk. Het heeft niet eens met liefde te maken maar met respect, hij vertrouwt je en jij houdt hem gewoon voor de gek.

Suus

Bijna 3 jaar geleden is mij precies hetzelfde overkomen. Begon met flirtsmsje. Grappig, vleiend, kan geen kwaad, morgen ophouden. Nog paar dagen smsjes, 1 ontmoetinkje. Ach, kan geen kwaad 1x. Oeps, 1 kusje, jee, vuur en vlam. Maar ja een kus is maar een kus. Volgend afspraakje, spannend, vlinders, maar alleen een kusje. Dus niet. Fély was voor de eerste keer sinds 12 jaar huwelijk vreemdgegaan. Voordien niet eens met een ander geflirt of gekust. Een heftige affaire was een feit.

Suus, je hebt je grens al verlegd, en die blijf je stapje voor stapje verleggen. Totdat het te laat is......

Denk goed na over het volgende: het is het gevoel wat je krijgt waar je verliefd op bent, NIET OP DE PERSOON ZELF!

Suus

Suus

16-12-2010 om 21:36

Aandacht

Het zou de aandacht kunnen zijn. Ik heb mijn email vriendje al gezegd dat ik er nog goed over na moet denken (over onze ontmoeting)

Ik lees jullie reacties en weet dat jullie gelijk hebben.
Ik weet dat het fout is, ik weet dat ik moet stoppen.

Jemig, waar ben ik nou mee bezig?

Kort door de bocht, maar wel waar

Mocht je man hier achter komen en die kans is heel groot als je er niet mee stopt, zal hij het zien als een bewuste keuze van jou om hem te bedriegen. En terecht. Je kiest er steeds weer voor hem te schrijven, je kiest er bewust voor jouw spannende gevoelens te voeden en als je er bewust voor kiest hem te ontmoeten, kies je bewust voor vernietiging van je huwelijk.

Dus waar ben je mee bezig? Het antwoord staat hierboven.

Sorry als het wat cru overkomt, maar ik spreek uit ervaring. Ik leed zwaar onder 12 jaar geen seks met mijn man, en toen ik benaderd werd heb elke volgende stap bewust genomen. Met een slecht geweten welliswaar. Ik vind het vreselijk dat ik mijn man heb bedrogen en pijn heb gedaan, maar ik wist al geruime tijd dat ik met de situatie niet oud wilde worden. Wel met mijn man en als ik een mogelijkheid had gezien er samen uit te komen was ik dolgelukkig geweest.

Alle contact wat je nu blijft onderhouden is een gevaar voor je huwelijk en dat weet je.

Marlou H.

Marlou H.

17-12-2010 om 15:07

Izar (ot)

Ik had hem ook opgemerkt. Grappig woord inderdaad in deze context.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

18-12-2010 om 20:16

Pas op, je sleept het voor altijd met je mee

Stel dat er een heuse geheime verhouding uit voortkomt en je huwelijk erop stukloopt, weet dan dat er voor altijd een vlek op je liefdes-cv zit. Je hebt de kans dat een nieuwe geliefde erop afknapt als hij ervan hoort, mij is dat bijna overkomen en ik was slechts de (vrijgezelle) minnares geweest. Om dat te voorkomen zou je dit deel van je leven dus geheim moeten houden voor het mannelijke deel van de bevolking, tenzij ook hij een misstap heeft gemaakt, dan zal hij er wel begrip voor hebben.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

20-12-2010 om 12:49

Even anno, suus, e.d.

Wat hebben jullie nou eigenlijk besloten na alle postings? Zelf sloeg ik destijds alle goede raad in de wind. Kan me namelijk heel goed voorstellen dat je denkt: dit is zoooo speciaal, daar kunnen geen honderd forummers tegenop want ze zijn er niet bij.

De Verwarden wil ik graag een hart onder de riem steken: jullie hebben wél een vrijbrief. Ik heb zelf ook in deze situatie gezeten (jarenlange sexuele verwaarlozing maar wel zeggen dat ik eruit zou vliegen als ik vreemdging) en gewaarschuwd dat ik mijn huidhonger elders ging stillen. Daar heb ik nooit een duidelijke reactie op gekregen maar toen de buitenechtelijke seks een feit was meneer opeens heel vergevingsgezind. Te laat, ik hoefde hem niet meer. Wel hebben we nog een spetterende afscheidswip gemaakt want jaloezie is héél goed voor je libido. Misschien is dat een manier? Laten doorschemeren dat als je man geen seks wil er een kandidaat is die staat te trappelen om die taak over te nemen?

Lisa V

Lisa V

20-12-2010 om 13:44

Idd beetje radio stilte

Hahaha, kandidaten zijn er altijd ! Maar wat doe je er zelf aan op zo'n moment.
Maar het gaat hier om ineens verliefd worden op een ander en dat kan iedereen overkomen, hoe goed je relatie - huwelijk ook mag zijn.

Wel is het zaak als je idd vaak genoeg hebt aangegeven dat je partner je verwaarloosd, je actie moet ondernemen. En dat kan op vele manieren

Wat is nou de echte reden bij jullie tweeen (Anno + Suus) Is het je partner of gewoon verliefd op een ander of .......

Slimme brunette

Toevallig heb ik met mijn nog-man gister onze situatie 3 jaar geleden besproken. Het ging precies als bij jou. Toen ik eenmaal een minnaar had, wilde mijn man me wel graag. Hij gaf gister toe dat dat inderdaad te maken had met een vorm van jaloezie. We hebben het daarna nog geprobeerd maar met de minnaar was ook zijn begeerte weer weggebonjourd. Tot een afscheidswip is het nooit meer gekomen.

Fély,
(ook enorm brunette)

Wennepen

Wennepen

21-12-2010 om 11:45

Ach, zo gaat het meestal

, beetje mosterd na de maaltijd gevoel hier.
Vaak komen de mannen pas in actie als het te laat is.
En dan willen ze weer dat alles bij het oude is, je hebt het zelf allemaal in de hand.
Blijven communiceren en nog belangrijker luisteren naar elkaar en dingen aannemen ... zo voorkom je een hele hoop ellende

Blijf er trouwens wel bij dat als je relatie of huwelijk goed is je niet buitenaf hoeft te snoepen ...

verward...

verward...

21-12-2010 om 12:48

Puinhoop

Indien ik een goede relatie had, zou ik het niet elders hebben gehaald. Want wat haal je je een ellende en verdriet op de hals. Mijn echtgenoot doet zijn best me af en toe, 1 x in de week, 'spontaan' aan te raken. Zelf haat hij aanrakingen, ook om te ontvangen. Ik zou deze middag met mijn lief in een hotelletje gaan, voor de laatste keer. Afsluiten want lief gaat er aan onderdoor mijn echtgenoot te bedriegen. Deze middag gaat dus niet door. Gisteren een gesprek gehad met lief. Hij kan het me niet geven, kan niet mijn man onder ogen komen. Dus jammer, geen afsluiting. Ik was wanhopig. In mijn wanhoop heb ik hem aan alle kanten gezoend, en ja, dat leidde tot een vluggertje. Lief geeft ook aan dat het niet afgesloten is. Dat vluggertje heb ik willens en wetens veroorzaakt. Het voelt zo pijnlijk ook door lief te worden afgewezen alhoewel hij dit alleen doet om mijn echtgenoot niet te bedriegen. Mijn gevoelsleven is een puinhoop. Ik loop nog steeds bij de psycholoog, daar kan ik me uiten.

Suus

Suus

21-12-2010 om 19:07

Toch ontmoet

Alles overwogen en besloten mijn email vriendje toch te ontmoeten om het af te kunnen sluiten.
Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Hoe lief hij ook deed, ik voel geen vlinders bij hem.

dat voelde ik alleen in zijn mailtjes, maar nu ik hem aan kon kijken wist ik zeker dat ik dit NIET wilde.

ben zo trots op mezelf (dat mag ik toch wel zeggen?!)
Suus

Lisa V.

Lisa V.

22-12-2010 om 13:35

Toch ontmoet en hoe nu verder?

Suus, hebt hem ontmoet en het was toch niet wat je had verwacht. Waarschijnlijk is de spanning nu weg omdat het onbekende nu bekend is.
Maar het feit blijft wel dat je naar iets opzoek bent, oke het is nu goed (waarschijnlijk) afgelopen.
Maar, wanneer dient zich de volgende situatie aan ?
Je zal nu toch moeten kijken wat je eigenlijk mist in je huidige relatie, want dit gaat niet bij deze ene keer blijven. Je zegt dat je relatie goed is, maar dat is hij nu dus niet meer, jij hebt iets gedaan waarvan je partner niks afweet. Je kan nog jaren zo door blijven gaan maar uiteindelijk loopt het stuk.

Je zal nu duidelijk voor jezelf moeten stellen wat je wilt met je toekomst, je relatie, etc. etc.

Het bekende spreekwoord: al is een leugen nog zo snel ......

Suus

Suus

22-12-2010 om 15:10

Voor mij is alles duidelijk

Er komt geen volgende keer, dat is heel duidelijk.

Ik ben ten eerste niet op zoek gegaan naar iets of iemand anders omdat er iets zou schelen in mijn relatie.
Het tegendeel juist, ik snapte niet dat ik iets kon voelen voor een virtueel iemand omdat ik in mijn huwelijk alles krijg wat ik wil. Die verliefde gevoelens "overkwamen" me.
Ik weet het, ik zei ook altijd: het overkomt je alleen als je er open voor staat.
Misschien was het de aandacht, misschien niet.

Maar ik weet gewoon nu heel zeker dat dit niet nog eens gaat gebeuren.
Ik weet gewoon dat ik daarvoor te veel van mijn man houd.

Ondanks alles ben ik toch trots op mezelf. iedereen waarschuwde dat me dat ik na een ontmoeting alleen maar meer zou willen en dat het dan niet bij die ene ontmoeting bleef.
Juist door die ene ontmoeting weet ik wat belangrijk voor me is. En dat is niet de aandacht van iemand anders.

Suus

Marlou H.

Marlou H.

22-12-2010 om 18:57

Vraagje suus

Toch nog een vraagje Suus. Hoe kwam je eigenlijk aan zo'n virtueel iemand Suus? Je zegt immers dat je nooit op zoek bent gegaan naar iemand naast je relatie. Ik krijg namelijk nooit zomaar spontaan mailtjes van onbekende meneren in m'n mailbox

Marlou

Suus

Suus

22-12-2010 om 19:40

Via

via een "dom" spelletje.
Dus inderdaad niet spontaan in mijn mailbox verschenen

Winona Ryder

Winona Ryder

23-12-2010 om 10:08

Maar toch

Ben je toen gaan mailen met die man, je bent gevoelens gaan ontwikkelen en je sprak willens en wetens met hem af. Inderdaad, wat was er gebeurt als er wel die klik was?
Ik vraag mij af hoe je het zou vinden als jouw man mailt en afspreekt met een ander. En dan vooral als hij roept dat hij trots is dat er niets is voorgevallen (want er is bij jouw wel iets voorgevallen, je stond open voor een ander en deed dat achter zijn rug om)

Suus

Suus

23-12-2010 om 11:53

Wat als...

wat als...wat als...
heeft toch geen zin om nu steeds te gaan bedenken wat als...
Er is niets gebeurd, ik heb hem gezien, de klik was er wel, maar heb er niets mee gedaan.

Dus met vragen als: wat als.... kan ik toch niets?!
Ik ben heel zeker van mijn zaak en ga mijn man ook zeker vertellen wat ik gedaan heb. Maar wil daar wel een moment zonder kinderen voor afwachten (logisch).

Suus

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

23-12-2010 om 14:03

Suus

Je hebt geluk gehad, deze man bleek in het echt tegen te vallen. Ik hoop dat je er iets van hebt geleerd en het nooit meer zult doen want met de volgende kandidaat is er misschien wél die klik.

En ook ik ben benieuwd hoe je in contact bent gekomen met die man. Was het ongevraagd of heb je op een datingsite zitten neuzen?

Suus

Suus

23-12-2010 om 15:14

Zeker geleerd

Slimme brunette, reken maar dat ik hier wijzer van geworden ben. Er komt in ieder geval geen "volgende kandidaat" meer voor mij.

Op een datingsite ben ik nog nooit geweest. Het was een internet spelletje via de iPhone met een soort prikbord waar je berichtjes naar elkaar kunt sturen.

Toosje

Toosje

23-12-2010 om 19:54

Suus

Niet vertellen aan jouw man. Er is niets gebeurd, je gaat niet bij hem weg en je wil dat alles bij het oude blijft. Laat dit jouw geheim zijn die je nooit met iemand deelt. Jouw man zal balen dat je die vreemde man hebt ontmoet, terwijl je niet wist wat er zou gebeuren.

Als je het hem vertelt, komt er pas echt een crisis in je relatie. Ik geloof niet dat jij dat wil en je man al helemaal niet!

Groetjes,
Toosje

Winona Ryder

Winona Ryder

24-12-2010 om 14:40

Eens met toosje

Tsja ik zou eerst goed nadenken voordat je besluit dit aan je man te vertellen. Grote kans dat het niet op een goede manier gaat uitpakken.
Gebruik het als een leer moment en ga weer voor je man.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

25-12-2010 om 16:02

Wat niet weet...

Mond houden inderdaad. Je zult waarschijnlijk momenten kennen waarop je zin hebt om het op te biechten. Niet doen. Dit is de straf voor je zondige gedrag.

Jade

Jade

25-12-2010 om 21:08

Suus,

ik zou het niet vertellen aan je man, hij zou het niet begrijpen. Juist omdat je aangeeft dat er niks scheelt in je relatie.

"Juist door die ene ontmoeting weet ik wat belangrijk voor me is. En dat is niet de aandacht van iemand anders."

Dat is heel mooi. Beschouw het inderdaad als een leermoment en zet de wereld van je man niet op z´n kop....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.