Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Hoeveel geld ben jij kwijt aan je kinderen?

De topictitel zegt het al: Hoeveel geld ben jij kwijt aan je kinderen? We kwamen er op in een ander topic, dus misschien is het leuk om het gesprek hier voort te zetten.


Pistache

Pistache

31-07-2022 om 16:16 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 31-07-2022 om 16:14:

[..]

Bijbaantje, zakgeld, verjaardagsgeld.

Dus ze hebben toch geld? 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

31-07-2022 om 16:17

Herfstappeltaart schreef op 31-07-2022 om 16:14:

[..]

Maar dan gaan ze toch mee voor je portemonnee en niet voor jou? Dan zou het voor mij niet hoeven....

Ik denk dat het voor een puber die het overgrote deel zelf de extraatjes op het uitstapje moet betalen ook niet zo nodig hoeft. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

31-07-2022 om 16:20

Pistache schreef op 31-07-2022 om 16:16:

[..]

Dus ze hebben toch geld?

Ja maar het is dan leuker om met je vrienden dat uitstapje te doen dan met je  pa bijv. 

Pistache

Pistache

31-07-2022 om 16:21 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 31-07-2022 om 16:17:

[..]

Ik denk dat het voor een puber die het overgrote deel zelf de extraatjes op het uitstapje moet betalen ook niet zo nodig hoeft.

Ik heb het altijd leuk gevonden om met mijn ouders mee te gaan, maar onze band was erg goed. Niet elke puber is hetzelfde. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

31-07-2022 om 16:23

Pistache schreef op 31-07-2022 om 16:21:

[..]

Ik heb het altijd leuk gevonden om met mijn ouders mee te gaan, maar onze band was erg goed. Niet elke puber is hetzelfde.

Dat is fijn voor je. Het moet uiteraard nog blijken of dat ook voor je kinderen geldt.

Pistache schreef op 31-07-2022 om 16:21:

[..]

Ik heb het altijd leuk gevonden om met mijn ouders mee te gaan, maar onze band was erg goed. Niet elke puber is hetzelfde.

Ik doe de deur dicht en ga op de negeerstand, niemand die twee dagen op een forum zit voor het eerst plaatst zoveel berichten en zoveel aanvallen en insinuaties. Dat zouden we allemaal moeten doen. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

31-07-2022 om 16:26

Aiden schreef op 31-07-2022 om 16:25:

[..]

Ik doe de deur dicht en ga op de negeerstand, niemand die twee dagen op een forum zit plaatst zoveel berichten en zoveel aanvallen en insinuaties. Dat zouden we allemaal moeten doen.

En is blijkbaar ook nog op vakantie op het moment. 

Battle-Royale schreef op 31-07-2022 om 15:38:

[..]

Ja kan maar dan gaan ze waarschijnlijk wel zonder jou naar het strand. En niet iedereen heeft zin om met koelboxen te sjouwen op een dagje strand.

Naar het strand ga je toch ook niet de hele dag? Als ik erheen ga doe ik dat een ochtendje kind lekker spelen en ik lezen en ja dan neem ik broodjes, drinken, fruit en wat lekkers mee. Dan fietsen we weer naar huis. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

31-07-2022 om 16:31

Decembermamma schreef op 31-07-2022 om 16:28:

[..]

Naar het strand ga je toch ook niet de hele dag? Als ik erheen ga doe ik dat een ochtendje kind lekker spelen en ik lezen en ja dan neem ik broodjes, drinken, fruit en wat lekkers mee. Dan fietsen we weer naar huis.

Ik woon in Brabant dus even een paar uur op de fiets naar het strand is er niet bij.

Aiden schreef op 31-07-2022 om 16:25:

[..]

Ik doe de deur dicht en ga op de negeerstand, niemand die twee dagen op een forum zit voor het eerst plaatst zoveel berichten en zoveel aanvallen en insinuaties. Dat zouden we allemaal moeten doen.

Oh dat lees ik er helemaal niet in. Oprechte teleurstelling dat je als ouder gedegradeerd wordt tot pinpas en chauffeur als je kinderen de puberleeftijd bereiken. En dan met een jaar of 20 vertrekken ze en mag je blij zijn als ze een keer per week FaceTimen.

Pistache

Pistache

31-07-2022 om 16:32 Topicstarter

Decembermamma schreef op 31-07-2022 om 16:28:

[..]

Naar het strand ga je toch ook niet de hele dag? Als ik erheen ga doe ik dat een ochtendje kind lekker spelen en ik lezen en ja dan neem ik broodjes, drinken, fruit en wat lekkers mee. Dan fietsen we weer naar huis.

Zo doen wij het ook. Ik zie overigens genoeg oudere kinderen op het strand met hun ouders en die eten gewoon een ijsje net als de rest.

Pistache

Pistache

31-07-2022 om 16:33 Topicstarter

MMcGonagall schreef op 31-07-2022 om 16:32:

[..]

Oh dat lees ik er helemaal niet in. Oprechte teleurstelling dat je als ouder gedegradeerd wordt tot pinpas en chauffeur als je kinderen de puberleeftijd bereiken. En dan met een jaar of 20 vertrekken ze en mag je blij zijn als ze een keer per week FaceTimen.

Exact, het lijkt me erg jammer als het zo gaat (al zou ik ook weer snoeihard gaan genieten van mijn eigen tijd en rust  )


Pistache schreef op 31-07-2022 om 16:33:

[..]

Exact, het lijkt me erg jammer als het zo gaat.


Offtopic: Maar 140 berichten in 2 dagen na aanmelding??

Pistache schreef op 31-07-2022 om 16:33:

[..]

Exact, het lijkt me erg jammer als het zo gaat (al zou ik ook weer snoeihard gaan genieten van mijn eigen tijd en rust )


Nee hoor, daar geniet je dan niet van. Het is echt stil en dan heb je spijt dat je er niet nog een nakomertje achteraan hebt gegooid.

Aiden schreef op 31-07-2022 om 16:25:

[..]

Ik doe de deur dicht en ga op de negeerstand, niemand die twee dagen op een forum zit voor het eerst plaatst zoveel berichten en zoveel aanvallen en insinuaties. Dat zouden we allemaal moeten doen.

Ik doe met je mee. Geloof er helemaal niks meer van. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.