Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

De kinderen van mijn vriend


A12345

A12345

16-09-2021 om 09:11 Topicstarter

BlueHeart schreef op 16-09-2021 om 09:09:

Het is toch uit? Hoe kut ook maar beter ga je verder met je leven.

Daar lijkt het wel op ja. Aangegeven aan hem dat hij hier nog kleren heeft liggen. Maar geen reactie op gehad. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-09-2021 om 09:12

A12345 schreef op 16-09-2021 om 09:11:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Aangegeven aan hem dat hij hier nog kleren heeft liggen. Maar geen reactie op gehad.

Kies voor jezelf nu. Soms kun je beter in 1 keer heel veel verdriet hebben dan lang een beetje elke keer. Het komt wel goed met jou ❤️

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

16-09-2021 om 09:13

A12345 schreef op 16-09-2021 om 09:11:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Aangegeven aan hem dat hij hier nog kleren heeft liggen. Maar geen reactie op gehad.

Als die zwemt in het geld koopt ie wel iets nieuws hoor. Ben je vrij vandaag?

A12345

A12345

16-09-2021 om 09:52 Topicstarter

BlueHeart schreef op 16-09-2021 om 09:13:

[..]

Als die zwemt in het geld koopt ie wel iets nieuws hoor. Ben je vrij vandaag?

In afwachten van een corona-test niet naar het werk. Iemand in mijn omgeving heeft corona. Ook dat nog. 

Ja, dat zou natuurlijk ook kunnen dat hij nieuwe kleren koopt. 

dan

dan

16-09-2021 om 12:25

A12345 schreef op 15-09-2021 om 17:21:

[..]

Mja, achteraf gezien heeft hij dat natuurlijk handig aangepakt. Heeft nu lange vakanties, kan zo de oude regeling weer oppakken.

Geeft ook wel aan dat hij lang op twee paarden heeft gewed en er niet vol voor is gegaan voor de relatie.

Zo zie ik het helemaal niet. In mijn ogen ging hij zowel vol voor zijn relatie als voor zijn kinderen. Jij alleen hem en voor jouw kinderen maar niet voor die van hem. 

dan

dan

16-09-2021 om 12:39

A12345 schreef op 15-09-2021 om 19:00:

[..]

Nee, maar is natuurlijk wel apart als ik wegga en zij blijven dan. Weekje weg, dan had ik bij mijn zus moeten gaan zitten of iets in die geest. Staat natuurlijk wel raar dat ik in m'n eentje een week ergens anders zou zijn gaan zitten.

Achteraf gezien had ik hem dit beter voorgesteld. Op een positieve manier. Van ga een weekje daar of daar heen, vinden je kinderen vast leuk. Heb dat niet gedaan omdat ik bang was voor zijn reactie.

Je hebt er nu niks meer aan want de vakantie is voorbij en de kinderen zijn terug. Maar het is onzin dat je niet zelf een weekje of midweek ergens anders had kunnen verblijven. Desnoods in je eentje, er zijn zoveel mensen die dat doen en wat geef je om de mening van anderen als jij dat nodig hebt? 

dan

dan

16-09-2021 om 12:40

A12345 schreef op 16-09-2021 om 09:11:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Aangegeven aan hem dat hij hier nog kleren heeft liggen. Maar geen reactie op gehad.

Ik denk dat die kleren hem niks boeien, hij hoopt wellicht op de reactie dat zijn kinderen wél welkom zijn in jullie huis en misschien ook nog excuses voor jouw gedrag. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

16-09-2021 om 13:24

dan schreef op 16-09-2021 om 12:40:

[..]

Ik denk niet dat dit nog goed komt hoor

Stop die kleren in een doos en stuur het op. 

A12345

A12345

16-09-2021 om 18:36 Topicstarter

BlueHeart schreef op 16-09-2021 om 13:24:

[..]

Ik denk niet dat dit nog goed komt hoor

Ik ook niet. Vandaag hem gesproken. Waar ik heel emotioneel ben is hij ijzig kalm. Alsof hij me haat. 

Hij zei letterlijk dat sinds ik dat heb gezegd over zijn kinderen hij zich een vreemde is gaan voelen in mijn huis. En dat het pijn deed als iedereen vrolijk was terwijl hij diep van binnen ongelukkig was.

A12345 schreef op 16-09-2021 om 18:36:

[..]

Ik ook niet. Vandaag hem gesproken. Waar ik heel emotioneel ben is hij ijzig kalm. Alsof hij me haat.

Hij zei letterlijk dat sinds ik dat heb gezegd over zijn kinderen hij zich een vreemde is gaan voelen in mijn huis. En dat het pijn deed als iedereen vrolijk was terwijl hij diep van binnen ongelukkig was.

Gelet op jouw ervaring met je eerste relatie moet je je toch kunnen voorstellen hoe dat voor hem gevoeld heeft. Ik begrijp je ex heel goed. We mogen hier iemand niet aanraden om hulp te zoeken voor een mentaal probleem, dus dat doe ik maar niet, als het wel had gemogen had ik het wel gedaan. 

Hij heeft zich, denk ik, heel erg gekwetst en eenzaam gevoeld. Afgewezen in plaats van gesteund. Zo jammer dat jullie niet al veel eerder echt met elkaar gepraat hebben...en naar elkaar geluisterd.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

16-09-2021 om 18:46

A12345 schreef op 16-09-2021 om 18:36:

[..]

Ik ook niet. Vandaag hem gesproken. Waar ik heel emotioneel ben is hij ijzig kalm. Alsof hij me haat.

Hij zei letterlijk dat sinds ik dat heb gezegd over zijn kinderen hij zich een vreemde is gaan voelen in mijn huis. En dat het pijn deed als iedereen vrolijk was terwijl hij diep van binnen ongelukkig was.

Je hebt hem op zn pik getrapt en dat komt niet goe joh. Die kindjes zijn een stuk van hem en als je die afwijst wijs je hem af. Hoe vervelend ze ook zijn, dat maakt niet uit voor zijn gevoel, je kindjes blijven van jou, daar kan geen vrouw tegenop.

A12345 schreef op 16-09-2021 om 18:36:

[..]

Ik ook niet. Vandaag hem gesproken. Waar ik heel emotioneel ben is hij ijzig kalm. Alsof hij me haat.

Hij zei letterlijk dat sinds ik dat heb gezegd over zijn kinderen hij zich een vreemde is gaan voelen in mijn huis. En dat het pijn deed als iedereen vrolijk was terwijl hij diep van binnen ongelukkig was.

Dit heb je nota bene zelf meegemaakt met je ex.

Die ex die zijn eigen kinderen goed behandelde en dat niet deed bij jouw kinderen. 

Deze keer heb jij precies hetzelfde gedaan.

Als jij zijn kinderen 100% accepteert en welkom heet, dan heb je nog een kans met hem. Anders niet.

BlueHeart schreef op 16-09-2021 om 18:46:

[..]

Je hebt hem op zn pik getrapt en dat komt niet goe joh. 

Nee, op zijn hart.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.