Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

De kinderen van mijn vriend


A12345

A12345

13-09-2021 om 17:53 Topicstarter

Desire schreef op 13-09-2021 om 17:48:

[..]

Waarom nog afwachten dan en niet zelf een einde aan de relatie maken? Waar wacht je nu nog op?

In elk geval tot hij terug is. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

13-09-2021 om 17:55

A12345 schreef op 13-09-2021 om 17:42:

[..]

Nee hoor, maar iemand die de komende jaaaaren om de week er een week niet is, om de 2 weken er 2 weken niet is, etc, dat is niks voor mij. En ook mannen met co-ouderschap niet.

Zet dat in je profiel

A12345

A12345

13-09-2021 om 18:00 Topicstarter

BlueHeart schreef op 13-09-2021 om 17:55:

[..]

Zet dat in je profiel

Ik heb nergens 'n profiel. Maar weet voor mezelf dat het dingen zijn waar ik niet meer aan moet beginnen. 

A12345 schreef op 13-09-2021 om 17:20:

[..]

Hij maakte wel een vermoeide indruk. Lichamelijk, maar vooral ook psychisch. Ik ben wel meteen weer aan het speculeren wat er achter dit "getreuzel" zit. Normaal reed hij deze rit gewoon altijd ineens en zo snel mogelijk.

Ik heb er niet veel over gezegd, maar het lijkt wel een teken aan de wand te zijn.

Eerst loop je te klagen dat je het onverantwoord vindt als hij in 1 week heen en terug rijdt, want veel te vermoeiend. En nu ben je pissig dat hij niet dezelfde dag nadat hij zijn kinderen heeft gebracht naar moeder weer terug naar Nederland rijdt.


A12345

A12345

13-09-2021 om 18:02 Topicstarter

Amber82 schreef op 13-09-2021 om 18:00:

[..]

Eerst loop je te klagen dat je het onverantwoord vindt als hij in 1 week heen en terug rijdt, want veel te vermoeiend. En nu ben je pissig dat hij niet dezelfde dag nadat hij zijn kinderen heeft gebracht naar moeder weer terug naar Nederland rijdt.


Elke week zo'n rit is gekkenwerk. Maar normaal meteen rijden en in één dag. Nu een dag wachten en dan in 2 dagen. 

A12345 schreef op 13-09-2021 om 17:53:

[..]

In elk geval tot hij terug is.

Pff wat een raar antwoord, natuurlijk tot hij terug is. Maar waar wacht je echt op? Tot hij met andere oplossingen komt, hij zegt dat dat hij liever jou heeft dan zijn kinderen etc?

Waarom hanteer jij zo’n afwachtende houding ipv zelf knopen doorhakken? Stiekem omdat jouw/jullie leven mét hem (en vooral zijn financiën) voor jou aantrekkelijker is dan zonder hem? En gooi het nu niet op jouw liefde voor hem, want die liefde is in dit topic al meer dan duidelijk geworden.

A12345

A12345

13-09-2021 om 18:05 Topicstarter

Desire schreef op 13-09-2021 om 18:03:

[..]

Pff wat een raar antwoord, natuurlijk tot hij terug is. Maar waar wacht je echt op? Tot hij met andere oplossingen komt, hij zegt dat dat hij liever jou heeft dan zijn kinderen etc?

Waarom hanteer jij zo’n afwachtende houding ipv zelf knopen doorhakken? Stiekem omdat jouw/jullie leven mét hem (en vooral zijn financiën) voor jou aantrekkelijker is dan zonder hem? En gooi het nu niet op jouw liefde voor hem, want die liefde is in dit topic al meer dan duidelijk geworden.

Wat een insinuaties weer. Ja, ik hou van hem, maar 'n dikke maand met zijn kinderen is geen succes gebleken. En als hij de hele dag depressief is, dan kan hij beter een oplossing zoeken waar hij wel gelukkig van wordt. 

Ik heb er zelf uiteraard ook even over nagedacht. Daar had ik ook even tijd voor nodig. 

A12345 schreef op 13-09-2021 om 18:02:

[..]

Elke week zo'n rit is gekkenwerk. Maar normaal meteen rijden en in één dag. Nu een dag wachten en dan in 2 dagen.

Hij had nu toch al 2 dagen gereden? Het is toch een reis van 16 uur rijden? Je verwacht dat hij even 2 uurtjes pauze neemt en dan in 1 ruk weer 16 uur terug rijdt?

Je hoeft hier niks in te vergelijken dat dat alleen gekkenwerk is als het elke week gebeurd. Het is bizar dat je verwacht dat hij meteen terug rijdt na een reis van minstens 16 uur met 2 kleine kinderen op de achterbank.

Na deze enerverende periode is wat rust om na te denken wel handig. 

A12345

A12345

13-09-2021 om 18:11 Topicstarter

Amber82 schreef op 13-09-2021 om 18:08:

[..]

Hij had nu toch al 2 dagen gereden? Het is toch een reis van 16 uur rijden? Je verwacht dat hij even 2 uurtjes pauze neemt en dan in 1 ruk weer 16 uur terug rijdt?

Je hoeft hier niks in te vergelijken dat dat alleen gekkenwerk is als het elke week gebeurd. Het is bizar dat je verwacht dat hij meteen terug rijdt na een reis van minstens 16 uur met 2 kleine kinderen op de achterbank.

Het is het hele plaatje. Normaal snel terug versus nu wachten. Normaal in een keer rijden versus nu de rit opknippen in 2 delen. Normaal regelmatig even bellen of een berichtje sturen versus ik hoor er niks van zolang ik niet het initiatief neem. En dan nog kortaf ook.

A12345 schreef op 13-09-2021 om 18:11:

[..]

Het is het hele plaatje. Normaal snel terug versus nu wachten. Normaal in een keer rijden versus nu de rit opknippen in 2 delen. Normaal regelmatig even bellen of een berichtje sturen versus ik hoor er niks van zolang ik niet het initiatief neem. En dan nog kortaf ook.

En dat verbaast je?

Er was volgens mij nog geen normaal, want hij had de kinderen al een half jaar niet gezien. En in het eerste half jaar zag hij ze volgens mij alleen daar, omdat ze afgelopen maand pas voor het eerst bij je waren. Dus waar baseer je je normaal op?

Daarnaast was de situatie de afgelopen weken al behoorlijk bekoeld. Het afscheid zal ook niet vol liefde zijn geweest vanuit beide kanten, dus behoorlijk naïef om te verwachten dat hij weer verlangende en liefdevolle berichten naar he stuurt.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

13-09-2021 om 18:17

A12345 schreef op 13-09-2021 om 18:11:

[..]

Het is het hele plaatje. Normaal snel terug versus nu wachten. Normaal in een keer rijden versus nu de rit opknippen in 2 delen. Normaal regelmatig even bellen of een berichtje sturen versus ik hoor er niks van zolang ik niet het initiatief neem. En dan nog kortaf ook.

Jij bent ook niet echt meer een prioriteit voor hem denk ik zo.

Poezel_en_Wip schreef op 13-09-2021 om 18:16:

[..]

En dat verbaast je?

Dat vroeg ik ook al eerder, hoe kun je hier geen conclusies uit trekken?!

A12345

A12345

13-09-2021 om 18:20 Topicstarter

Amber82 schreef op 13-09-2021 om 18:16:

Er was volgens mij nog geen normaal, want hij had de kinderen al een half jaar niet gezien. En in het eerste half jaar zag hij ze volgens mij alleen daar, omdat ze afgelopen maand pas voor het eerst bij je waren. Dus waar baseer je je normaal op?

Daarnaast was de situatie de afgelopen weken al behoorlijk bekoeld. Het afscheid zal ook niet vol liefde zijn geweest vanuit beide kanten, dus behoorlijk naïef om te verwachten dat hij weer verlangende en liefdevolle berichten naar he stuurt.

Normaal op voordat hij naar Nederland kwam. Ja, de situatie is aardig bekoeld de afgelopen weken. Hij is gewoon vertrokken met de kinderen alsof ze even naar de supermarkt gingen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.