Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

De kinderen van mijn vriend


DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

01-08-2021 om 20:57

A12345 schreef op 01-08-2021 om 20:55:

[..]

Als je hint op een verzoening tussen die twee? Nee, daar ben ik absoluut niet bang voor.

Waar dan wel voor? Wat heb je te verliezen al zou een week per maand naar zijn kinderen daar gaan? Besef je wel dat hij dan ook een leukere partner voor jou zal zijn omdat hij gelukkiger is (en zijn kleine kinderen een stuk gelukkiger zullen zijn) ..... Kinderen van 6-7 jaar huilend aan de telefoon omdat ze papa zo missen, kom op he! 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

01-08-2021 om 20:57

A12345 schreef op 01-08-2021 om 20:54:

[..]

Dat klopt en dan gebeurt er ook helemaal niks. En ik kan daar, behalve op hem inpraten, weinig in doen.

Ik herhaal mezelf even. 



Waarom zeg je niet dat het jou een goed idee lijkt dat hij 2 weken op, 2 weken af bij z'n kinderen is. Dat hij 2 weken daar verblijft en 2 weken bij jou. En dan in vakanties misschien wat langer aaneengesloten in NL. Geef die man alsjeblieft een douw in de goede richting!

dan

dan

01-08-2021 om 20:59

A12345 schreef op 01-08-2021 om 20:54:

[..]

Dat klopt en dan gebeurt er ook helemaal niks. En ik kan daar, behalve op hem inpraten, weinig in doen.

dat is inderdaad iets wat je vriend en zijn ex moeten regelen. Maar als hij zijn kinderen graag wil zien, kan hij op korte termijn (vakantie) toch een aantal weken erheen gaan? En dan verdere afspraken maken met zijn ex of de kinderen misschien ook eens naar Nederland kunnen komen. 

A12345

A12345

01-08-2021 om 20:59 Topicstarter

2 weken, 2 weken, dat zie ik niet zitten. 

Ik wil best meedenken. Vooral met vakanties en dan misschien af en toe eens. Maar elke 2 weken 2 weken daar zitten, dan is hij er hier amper nog. 

Hij zal ook moeten beseffen dat hij zichzelf niet op kan delen. 

Yolo schreef op 01-08-2021 om 20:57:

[..]

Waar dan wel voor? Wat heb je te verliezen al zou een week per maand naar zijn kinderen daar gaan? Besef je wel dat hij dan ook een leukere partner voor jou zal zijn omdat hij gelukkiger is (en zijn kleine kinderen een stuk gelukkiger zullen zijn) ..... Kinderen van 6-7 jaar huilend aan de telefoon omdat ze papa zo missen, kom op he!

Ze wil een 100% bij elkaar relatie.

Alles minder is volgens haar geen relatie

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

01-08-2021 om 21:00

A12345 schreef op 01-08-2021 om 20:59:

2 weken, 2 weken, dat zie ik niet zitten.

Ik wil best meedenken. Vooral met vakanties en dan misschien af en toe eens. Maar elke 2 weken 2 weken daar zitten, dan is hij er hier amper nog.

Hij zal ook moeten beseffen dat hij zichzelf niet op kan delen.

Een week per maand dan, dat zou niet teveel gevraagd moeten zijn! Zo wel dan gun ik hem echt een andere vrouw sorry.

Hou je van hem??

A12345 schreef op 01-08-2021 om 20:59:

2 weken, 2 weken, dat zie ik niet zitten.

Ik wil best meedenken. Vooral met vakanties en dan misschien af en toe eens. Maar elke 2 weken 2 weken daar zitten, dan is hij er hier amper nog.

Hij zal ook moeten beseffen dat hij zichzelf niet op kan delen.

De helft van de tijd noem jij amper?? Maar dan is het voor zijn kinderen toch helemaal schamel nu, die zien hem vrijwel nooit. Doet dat je dan echt helemaal niks? 

A12345

A12345

01-08-2021 om 21:01 Topicstarter

dan schreef op 01-08-2021 om 20:59:

[..]

dat is inderdaad iets wat je vriend en zijn ex moeten regelen. Maar als hij zijn kinderen graag wil zien, kan hij op korte termijn (vakantie) toch een aantal weken erheen gaan? En dan verdere afspraken maken met zijn ex of de kinderen misschien ook eens naar Nederland kunnen komen.

Ja, dat kan. Maar dat moet dan ook eens gebeuren. Wat ik al zei, de gelatenheid is een groot deel van mijn ergernis. 

Ook als hij daar een paar weken met de vakantie naar toe gaat, komt de oplossing niet uit de lucht vallen. Regelt hij dan niks, dan is hij misschien weer even opgewekt, maar verder blijft de situatie precies hetzelfde als voor de vakantie. 

A12345 schreef op 01-08-2021 om 20:59:

2 weken, 2 weken, dat zie ik niet zitten.

Ik wil best meedenken. Vooral met vakanties en dan misschien af en toe eens. Maar elke 2 weken 2 weken daar zitten, dan is hij er hier amper nog.

Hij zal ook moeten beseffen dat hij zichzelf niet op kan delen.

Hij kan zichzelf prima delen. Week op week af, maand op maand af, twee weken op twee weken af.

Kan allemaal prima maar jij wil dat niet!

Zou jij bij een man willen zijn, die wil dat jij je kinderen alleen af en toe in een vakantie zag? Zeker niet de helft van de tijd? 

dan

dan

01-08-2021 om 21:04

Yolo schreef op 01-08-2021 om 21:00:

[..]

Een week per maand dan, dat zou niet teveel gevraagd moeten zijn! Zo wel dan gun ik hem echt een andere vrouw sorry.

Hou je van hem??

wat vindt hij er zelf van? Wat is voor hem een haalbare situatie wat het reizen naar zijn kinderen betreft? Er zijn zoveel mogelijkheden maar ja, de wil moet er wel zijn natuurlijk. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

01-08-2021 om 21:04

A12345 schreef op 01-08-2021 om 21:01:

[..]

Ja, dat kan. Maar dat moet dan ook eens gebeuren. Wat ik al zei, de gelatenheid is een groot deel van mijn ergernis.

Ook als hij daar een paar weken met de vakantie naar toe gaat, komt de oplossing niet uit de lucht vallen.

Heb je wel eens bedacht dat jij een onderdeel van zijn probleem bent? Misschien moet je je verwachtingen bijstellen van een relatie met een man met kleine kinderen. En met deze houding zou ik er niet helemaal zeker van zijn dat hij niet terug gaat naar zijn ex. 

A12345 schreef op 01-08-2021 om 21:01:

[..]

Ja, dat kan. Maar dat moet dan ook eens gebeuren. Wat ik al zei, de gelatenheid is een groot deel van mijn ergernis.

Ook als hij daar een paar weken met de vakantie naar toe gaat, komt de oplossing niet uit de lucht vallen.

Volgens mij vind jij die gelatenheid prima en wil je niet anders.

Stel dat hij morgen ineens met zijn ex regelt dat hij om de week daarheen gaat om voor zijn kinderen te zorgen, ben je dan blij voor hem of boos omdat je hem minder zal zien?

A12345 schreef op 01-08-2021 om 20:59:

2 weken, 2 weken, dat zie ik niet zitten.

Ik wil best meedenken. Vooral met vakanties en dan misschien af en toe eens. Maar elke 2 weken 2 weken daar zitten, dan is hij er hier amper nog.

Hij zal ook moeten beseffen dat hij zichzelf niet op kan delen.

Wat heb je liever: Hem 50% van de partner of hem niet als partner? 

Als je partner echt in het belang van zijn kinderen denkt gaat hij 50% van de tijd terug of nog beter volledig. Ik begrijp niet hoe iemand voor een partner zijn kinderen nog maar amper ziet doordat hij naar ander land verhuisd. 

Je wil op 1 staan to, maar daar horen zijn kinderen. 

A12345 schreef op 01-08-2021 om 20:59:

2 weken, 2 weken, dat zie ik niet zitten.

Ik wil best meedenken. Vooral met vakanties en dan misschien af en toe eens. Maar elke 2 weken 2 weken daar zitten, dan is hij er hier amper nog.

Hij zal ook moeten beseffen dat hij zichzelf niet op kan delen.


dat wil je helemaal niet. Je wilt alleen maar je eigen zin. In jouw belang en dat van jouw kinderen. En niet in het belang van 2 kindjes in het buitenland. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.