Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Van Dijk


Decembermamma schreef op 11-07-2024 om 06:40:

Ik heb ze besteld, vooralsnog staan ze op het adres van mijn werk. Alleen als ze dan in de avond of het weekend komen hebben we een probleem.

Heb je dan geen buren waar ze afgeleverd kunnen worden? Of die het af kunnen halen bij het postnl punt als ze bezorgd worden tijdens de vakantie?

Bij mijn werk is dat expliciet verboden, maar bij kleine werkgevers staan ze daar wellicht soepeler in.

Decembermamma

Decembermamma

11-07-2024 om 08:59 Topicstarter

Daglichtlamp schreef op 11-07-2024 om 08:54:

Bij mijn werk is dat expliciet verboden, maar bij kleine werkgevers staan ze daar wellicht soepeler in.

Ik heb het onze secretaresse even gevraagd 

Decembermamma

Decembermamma

11-07-2024 om 21:50 Topicstarter

Caroline80 schreef op 11-07-2024 om 07:58:

[..]

Heb je dan geen buren waar ze afgeleverd kunnen worden? Of die het af kunnen halen bij het postnl punt als ze bezorgd worden tijdens de vakantie?

Als het buren net niet uitkomt als ze bezorgen is dat vervelend. Op mijn werk is door de week overdag altijd iemand aanwezig.

Decembermamma schreef op 11-07-2024 om 21:50:

[..]

Als het buren net niet uitkomt als ze bezorgen is dat vervelend. Op mijn werk is door de week overdag altijd iemand aanwezig.

Mijn buren zouden wel bereid zijn om het dan de volgende dag bij het pakketpunt af te halen.

Decembermamma

Decembermamma

12-07-2024 om 07:35 Topicstarter

Caroline80 schreef op 12-07-2024 om 06:52:

[..]

Mijn buren zouden wel bereid zijn om het dan de volgende dag bij het pakketpunt af te halen.

Mijn buren zouden ook bereid zijn, maar ik vind niet dat ik dat van ze hoef te vragen. 

Caroline80 schreef op 11-07-2024 om 07:58:

[..]

Heb je dan geen buren waar ze afgeleverd kunnen worden? Of die het af kunnen halen bij het postnl punt als ze bezorgd worden tijdens de vakantie?

Hier is de buurvrouw tegelijk met ons weg en schoonouders ook  Dat schiet dus alsnog niet op.

Maar hier gaan de boeken via Iddink. Gelukkig zijn die de afgelopen maanden al 2 keer gehackt en liggen alle gegevens van klanten op straat. Ook zo’n succesnummer dus 🙄

BlairW schreef op 12-07-2024 om 07:35:

[..]

Hier is de buurvrouw tegelijk met ons weg en schoonouders ook Dat schiet dus alsnog niet op.

Maar hier gaan de boeken via Iddink. Gelukkig zijn die de afgelopen maanden al 2 keer gehackt en liggen alle gegevens van klanten op straat. Ook zo’n succesnummer dus 🙄

Sterker nog, ze kunnen zelf momenteel nergens bij… 

SuzyQFive schreef op 12-07-2024 om 07:57:

[..]

Sterker nog, ze kunnen zelf momenteel nergens bij…

Ben benieuwd of dochter haar boeken dan überhaupt krijgt  echt een zootje daar

Decembermamma

Decembermamma

13-07-2024 om 17:00 Topicstarter

de boeken komen overmorgen al binnen....

Dat is snel! Fijn! Ben benieuwd hoe lang het hier duurt. 

SuzyQFive schreef op 12-07-2024 om 07:57:

[..]

Sterker nog, ze kunnen zelf momenteel nergens bij…

Oh D@f@k.... dat geeft een goed gevoel voor het nieuwe jaar.  

En ik zou echt wel een eindje willen rijden om die boeken ergens op te halen. Liever dat dan dit gedoe ieder jaar. 

Maar liever nog gewoon weer boeken van school. Kan me niet herinneren dat er ooit ook maar een jaar is geweest waarin ze het schooljaar begonnen met gewoon alle boeken voor alle vakken compleet.

Decembermamma

Decembermamma

13-07-2024 om 20:39 Topicstarter

Vroeger hadden wij altijd boeken van school (middelbare school)mijn ouders betaalden huur en einde van het naar leverden we de boeken weer in.  Mbo en hbo moest ik boeken bestellen en voor zover ik wist was dat niet bij van Dijk, daar was ik blij mee want hoorde van van Dijk veel klachten. Maar als de hoeken indersaad compleet zijn maandag is dat wat mij betreft een positieve ervaring. Helemaal mooi zou zijn als de digitale boeken ook gewoon klaar staan als hij eind augustus start.

Decembermamma

Decembermamma

15-07-2024 om 18:23 Topicstarter

complimenten, binnen een week alle boeken compleet.

Ben blij dat dochter gewoon de boeken via school krijgt. En daar eind van het schooljaar ook weer inleverd. Inmiddels naar het examen jaar en altijd goed gegaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.