Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


vreselijk Ciska, hoe is het nu met je dochter?

MamaE schreef op 15-10-2024 om 22:41:

Hè bah, wat naar om te lezen dit Ciska. Wat is de taak van begeleiding als ze haar alleen laten wandelen terwijl ze weten dat jullie dochter erg suïcidaal is op het moment?
Wat doet deze begeleiding met en voor haar?

De vraag is of de begeleiding af weet dat dochter van Ciska niet alleen mag zijn, waarschijnlijk miscommunicatie en is dit niet doorgegeven.

Jemig wat heftig voor jullie  Ciska!   Heel veel  kracht gewenst.

Ciska78

Ciska78

16-10-2024 om 08:57 Topicstarter

Kleinduimpje schreef op 16-10-2024 om 07:26:

vreselijk Ciska, hoe is het nu met je dochter?

[..]

De vraag is of de begeleiding af weet dat dochter van Ciska niet alleen mag zijn, waarschijnlijk miscommunicatie en is dit niet doorgegeven.

Sorry, maar we hebben afgelopen vrijdag overleg gehad met teammanager en behandelcoördinator en het was heel duidelijk dat dochter niet alleen weg mocht ivm plannen in haar hoofd. Dit is ook gecommuniceerd naar alle begeleiders.

Miscommunicatie moet in dit geval toch echt niet voorkomen als het gaat om kwesties van leven en dood.

Ciska78

Ciska78

16-10-2024 om 08:58 Topicstarter

Kleinduimpje schreef op 16-10-2024 om 07:26:

vreselijk Ciska, hoe is het nu met je dochter?

[..]

Het gaat oke, ze heeft geslapen en net is er weer bloed geprikt. En we wachten op de dokter.

En behalve dat ze alleen mocht wandelen was blijkbaar de medicatie ook niet afdoende achter slot en grendel. Wat ontzettend moeilijk om zo vertrouwen te houden.

Ciska78

Ciska78

16-10-2024 om 09:00 Topicstarter

ze had haar pinpas bij (die ik op kantoor heb afgegeven maar die dus in eigen beheer is gegeven zonder overleg) en heft ze zelf gekocht.

Wat een rotbericht, Ciska! Het vertrouwen was al zo fragiel, ze moeten nu van wel heel goede huize komen wil dat snel kunnen herstellen. 

Godzijdank leeft ze nog.. ik hoop dat de begeleiding nu goed wakker is geschut en zich beseft dat jouw waarschuwingen en de gemaakte protocollen dus écht een kwestie van leven of dood zijn en dat het een flinterdun lijntje is waar ze op balanceren.

Ik hoop op een spoedig herstel. Voor je dochter en voor jou, Ciska. We denken aan jullie.

Dit is dus zo gekmakend, lijkt me (gelukkig zelf geen ervaring). Je kind is er zo slecht aan toe dat zo ongeveer de zwaarst mogelijke professionele hulp wordt ingezet. Dat gebeurt alleen in het uiterste geval, en dan nog pas na een hoop gewacht, gedoe, en mitsen en maren. Omdat het echt niet meer gaat, omdat het echt niet anders kan. 

En dan is die hulp in de praktijk dus niet adequaat. Want er wordt niet gedaan wat nodig is, en wat eigenlijk wel gewoon gedaan zou kunnen worden. Dan heb je als ouder alles goed gedaan, alles doorgesproken, en dan doen de professionals het niet goed. Terwijl zij je laatste hoop zijn. Het is niet te verkroppen. 

jeetje ciska 

Godgeklaagd vind ik het . Ik snap dat je er de puf niet voor hebt, maar je zou toch subiet een klachtenprocedure starten!
Mocht je dat overwegen, dan wil ik je daar zeker bij helpen. Professioneel ben ik onderdeel van een klachtencommissie, dus ik heb enige ervaring aan de andere kant van de tafel.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel 

Ik word hier ook zo ontzettend boos om.
Het raakt me echt ontzettend.
Jullie maken afspraken, moeten en willen daar op kunnen vertrouwen en dan dit!!!
Gooi jullie boosheid er daar maar uit Ciska. 
Ik wens jullie heel veel sterkte, denk aan jullie.
Hou vol lieverd en blijf hier schrijven.
Liefs ♥️

Layka.12 schreef op 16-10-2024 om 12:54:

Ik word hier ook zo ontzettend boos om.
Het raakt me echt ontzettend.
Jullie maken afspraken, moeten en willen daar op kunnen vertrouwen en dan dit!!!
Gooi jullie boosheid er daar maar uit Ciska.
Ik wens jullie heel veel sterkte, denk aan jullie.
Hou vol lieverd en blijf hier schrijven.
Liefs ♥️

Nou dit, het is niet te beschrijven dit.. 

dikke knuffel voor jullie allemaal Ciska!

Wat een K*Tzooi. Hoe kan het nu dat ze alleen gelaten is? Terwijl er door jullie constant zo hard aan de bel is getrokken.... 
Gekmakend dit.

Heel, heel veel sterkte Ciska 😭

Ciska78 schreef op 16-10-2024 om 09:00:

ze had haar pinpas bij (die ik op kantoor heb afgegeven maar die dus in eigen beheer is gegeven zonder overleg) en heft ze zelf gekocht.

Oh Ciska, ik voel plaatsvervangende woede. Hoe kan dat toch, dat ze de gemaakte afspraken zo negeren!!! Wat machteloos moeten jullie je voelen, naast de boosheid. 

och ciska toch, heel veel sterkte voor jullie 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.