Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Ciska78

Ciska78

12-11-2024 om 08:07 Topicstarter

op de vorige locatie waren huisdieren helemaal niet toegestaan. Hier zou dit misschien in de toekomst wel een optie kunnen zijn.
Stichting hulphond hebben wij al eerder naar gekeken, maar volgens mij waren er criteria waar dochter niet aan voldoet.

Hier weinig nieuw te melden, we hobbelen door en gaan er bijna aan onderdoor. Misschien dat ik binnenkort een weekje wegga, voor mijzelf. Even de chaos in mijn hoofd orderen en hopelijk wat overprikkeling wegkrijgen.

Lieve Cis♥️ ik denk dat het goed is voor je: even weg alleen. Heb je zelf nog hulp voor jezelf? Een hele dikke knuffel voor je. 

Ciska78

Ciska78

12-11-2024 om 08:39 Topicstarter

ik heb inderdaad ook hulp voor mijzelf, gesprekken met psycholoog en de poh.

Ik denk regelmatig aan jullie, veel sterkte Ciska, man en dochter 💕

Ik denk ook vaak aan jullie. Zomaar ineens schiet dit topic dan door mijn hoofd. Hopelijk kun je ergens een beetje rust vinden in je hoofd. Dikke knuffel  

Ook van mij

En van mij! Een weekje voor jezelf lijkt me verstandig.
♥️

Ciska78 schreef op 12-11-2024 om 08:07:

op de vorige locatie waren huisdieren helemaal niet toegestaan. Hier zou dit misschien in de toekomst wel een optie kunnen zijn.
Stichting hulphond hebben wij al eerder naar gekeken, maar volgens mij waren er criteria waar dochter niet aan voldoet.

Hier weinig nieuw te melden, we hobbelen door en gaan er bijna aan onderdoor. Misschien dat ik binnenkort een weekje wegga, voor mijzelf. Even de chaos in mijn hoofd orderen en hopelijk wat overprikkeling wegkrijgen.

Niet te doen dit. Goed dat je probeert om aan jezelf te denken

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.