Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Ik gun je/jullie zo erg dat jullie in rustiger vaarwater komen Ciska. Dat het thuis niet kan is duidelijk maar wat moet het je pijn doen om dat dochter duidelijk te maken. Heel veel sterkte met alles. En denk aan je! 

Heel veel sterkte voor jullie Ciska!!
♥️

sterkte 

Wil even laten weten dat ik aan je denk, Ciska ❤️

Ook ik denk aan jullie Ciska! Alle kracht en goeds voor jullie gezin 💐

Ciska, misschien is dit een volledige leken- opmerking die volkome de plank misslaat maar het komt steeds terug in mijn gedachten: ik hoorde van iemand die als jong iemand ook zo depressief en suicidaal was en die op een gegeven moment een psycho sociale hulphond kreeg. Het heeft haar zo geholpen. Denk aan jullie, veel sterkte!

Ciska78

Ciska78

25-06-2024 om 17:59 Topicstarter

geen rare opmerking over die hulphond hoor, maar dat is iets wat op deze groep helaas niet kan. Maar wat we zeker wel als optie hebben als ze op een plek zit waar een huisdier mag.

Helaas hebben we net te horen gekregen dat de offerte voor de 1 op 1 is afgewezen door onze gemeente.
Ze missen nog een aantal dingen die ze eerst opgehelderd willen hebben.
Ik ben boos en verdrietig, want ik weet even niet wat nu.

balen zeg 

Wat frustrerend is dit zeg, om gek van te worden. Onvoorstelbaar dat het zo moeilijk is om een passende plek en passende zorg te vinden terwijl jullie dochter dit zo hard nodig heeft. Ik heb helaas geen tips maar wil jullie wel heel erg veel sterkte wensen

Ach wat een lijdensweg, voor jullie en voor haar. heel veel sterkte

Er gaat ook helemaal niks eens een keertje vanzelf bij jullie. Hè, wat verdrietig en frustrerend toch weer. 

Ciska78 schreef op 25-06-2024 om 17:59:

geen rare opmerking over die hulphond hoor, maar dat is iets wat op deze groep helaas niet kan. Maar wat we zeker wel als optie hebben als ze op een plek zit waar een huisdier mag.

Helaas hebben we net te horen gekregen dat de offerte voor de 1 op 1 is afgewezen door onze gemeente.
Ze missen nog een aantal dingen die ze eerst opgehelderd willen hebben.
Ik ben boos en verdrietig, want ik weet even niet wat nu.

He bah wat een enorme domper weer! (zachtjes uitgedrukt) .

Is het hetgeen ze missen aan info makkelijk op te leveren door (weer andere) verschillende partijen?

Bah, wat enorm balen weer Ciska. 'We missen dingen'. Ja, jullie en dochter ook, namelijk passende hulp. Alsof mensen zo'n aanvraag zomaar doen. Is daar geen hulp voor die weten wat er allemaal in moet staan? Want telkens afwijzingen, opnieuw beoordelen etc. kost ook heel veel tijd en geld waar niemand wat mee opschiet.

♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.