Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Ciska78 schreef op 25-06-2024 om 17:59:

geen rare opmerking over die hulphond hoor, maar dat is iets wat op deze groep helaas niet kan. Maar wat we zeker wel als optie hebben als ze op een plek zit waar een huisdier mag.

Helaas hebben we net te horen gekregen dat de offerte voor de 1 op 1 is afgewezen door onze gemeente.
Ze missen nog een aantal dingen die ze eerst opgehelderd willen hebben.
Ik ben boos en verdrietig, want ik weet even niet wat nu.

Heb je al eens flink geklaagd bij de wethouder, inclusief bespreken van de risico's op het vertragen van dit alles? 

Ik weet uit ervaring hoeveel er mogelijk is als de wethouder het heet onder de voeten krijgt. (Nóg effectiever in verkiezingen tijd)

Niet hoe het het normaal wil spelen, maar als de administratieve kant het keer op keer laat af weten, is dat wellicht toch een optie.

Ciska:  ♥️

Lieve Ciska ik denk aan jullie 

Ciska78

Ciska78

02-07-2024 om 14:36 Topicstarter

Het idee van de wethouder aanspreken, dat is misschien wel een goede, gaan we over nadenken.
Wij wilde vanaf aankomend weekend een verandering in het weekend gaan doen, nu komt dochter vrijdagochtend t/m zondag avond, maar we wilde van zaterdagochtend t/m maandagochtend en dan zou ze de maandag door de 1 op 1 opgehaald worden. Meerdere redenen waarom we dit zo wilde dus wij wilde dit zaterdag bespreken met dochter maar dit kwam bij dochter absoluut niet over.
Ze pakte het helemaal verkeerd op, denkt nu dat ze ons tot last is, dat wij liever met vrienden wat gaan doen ipv met haar en nog veel meer negatieve dingen die helemaal niet kloppen.
Dit heeft de hele zondag nog doorgewerkt bij haar, en uiteindelijk hebben we gezegd dat we voorlopig hierin niets aan gaan veranderen, we moet hier alledrie achter staan en op deze manier werkt het niet.
Wat we wel hebben afgesproken is dat ze dan op de vrijdag voortaan wordt gebracht door de 1 op 1.

Vandaag ook gesprek gehad over het perspectief. De nieuwe offerte met aanvullende eisen is weer opnieuw ingediend.
Om de overbruggingstijd tot een nieuwe plek voor dochter fijner te laten verlopen is het voorstel om dochter 1 a 2 dagen extra thuis te laten komen en dan op die dagen thuis 1 op 1 te gaan krijgen. En eigenlijk voel ik mij met mijn rug tegen de muur aan geduwd en kunnen we hierop geen nee zeggen.
Dochter gaat kapot op de plek waar ze nu zit en dat is ook niet de bedoeling.

ik weet het niet wat wijsheid is.

Misschien toch overwegen of ze een dag met 1-op-1 begeleiding thuis kan zijn?
Hoe gaat het met haar medicatie? Heeft ze nog steeds suïcidale gedachten? 

Ciska78

Ciska78

03-07-2024 om 17:47 Topicstarter

zo super trots op mijn dochter, ze heeft net gehoord dat ze 4 van de 5 vakken heeft gehaald.
Ze belde en klonk zelf ook supppper trots en opgelucht.
Dit heeft ze maar mooi gedaan zeg 🥳

Wauw, wat een topper! Ondanks alles, toch zo goed scoren. Ik vond het al knap dat ze er toch voor ging. 

Gefeliciteerd wat ontzettend fijn voor haar.

Wat knap!!! Van harte gefeliciteerd!

wat goed!!!

Zo zeg, petje af voor je dochter! Wat ontzettend knap gedaan. Gefeliciteerd!

wow wat knap! Gefeliciteerd! 

Van harte gefeliciteerd met deze super prestatie want het vraagt kracht om geconcentreerd te blijven en de examenstof tot je te nemen terwijl er aan de andere kant andere vragen je parten spelen.
Is ze onbewust bezig mentaal op eigen kracht over haar anorexia  ‘ uit te groeien’?

Jeetje, wat een opsteker en zo goed van haar. Gefeliciteerd! 🥳

Geweldig, van harte gefeliciteerd! Ik gun het haar en jullie van harte! Ontzettend knap dat ze überhaupt de examens gedaan had en dan ook nog zo’n mooi resultaat!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.