Ciska78
28-09-2022 om 08:18
Ik weet het niet meer
het gaat super slecht met mijn 15 jarige dochter.
Heeft een zeer laag zelfbeeld, vind zichzelf te dik, waardoor ze veel momenten heeft dat ze weinig/niet eet.
Heeft depressieve gevoelens, ziet “schaduwen” in huis, waardoor ze het eng vind alleen te zijn, te gaan slapen, snachts te gaan plassen. Wat er in resulteert dat ze vaak om 2 uur nog wakker is omdat ze afleiding zoekt beeldscherm.
Paniekaanvalle, stress van school, zelfverminking..
Ze ziet het leven niet meer zitten.
ze staat op de wachtlijst voor hulp, maar dit gaat zo traag. De jeugdgids die we eindelijk hebben ziet de spoed er wel van in en school, nadat ze vorige week op schoolreis in Tsjechie naar het ziekenhuis is geweest omdat het niet goed ging, ziet nu eindelijk de spoed er ook wel van in.
Maar ja, ondertussen hebben we nog steeds geen hulp en zitten wij als ouders met ons handen in het haar.Geen idee hoe we momenteel ons meisje kunnen helpen.
Wie heeft er tips, ervaringen, wil met mij mee praten? Ik heb zo de behoefte om mijn ei kwijt te kunnen.
Biem
27-03-2024 om 09:02
kaatjecato schreef op 27-03-2024 om 08:11:
Hopelijk is dit de kleine opening die nodig was en gaan de medicijnen verlichting bieden aan dochter. Ik duim voor jullie, Ciska 🤞🏼
Nou dit inderdaad! Ik hoop het zo voor jullie allemaal Ciska!
Earlgreythee
27-03-2024 om 09:04
We lezen en leven met je mee Ciska, laat dit een kleine doorbraak zijn voor je dochter! 🙏🏻
Azalea747
27-03-2024 om 09:47
Ik duim ook voor jullie, Ciska. Een beetje verlichting is jullie zo gegund!
MamaE
27-03-2024 om 09:52
Ik hoop dat deze stap het keerpunt gaat zijn in het herstel van je dochter.
Desideria
27-03-2024 om 11:05
Klinkt als 'a lttle ray of sunshine', Ciska!
Ik duim zo hard voor jullie dat dit een opstapje is 🍀
Lexus
27-03-2024 om 11:37
Ik hoop ook nog steeds mee voor jullie. Hopelijk brengt de medicijnenrust wat kalmte in haar brein. veel sterkte weer
Zilver_gray
27-03-2024 om 12:27
Hartverwarmend om al deze lieve reacties te zien. Iedereen leeft zo mee 😊