Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor leentje

Daar zet ik eentje bij. Veel jaren na dato, maar dit verhaal raakte me, Doortje.

Dropke

Dropke

06-07-2011 om 21:55

Voor mijn moeder

Vorige week, leek je leven voorbij.
Nu ben je thuis!!
Genieten van de tijd die we nog hebben

liefs je dochter

Petr@

Petr@

07-07-2011 om 00:10

Ook voor leentje*

Een felroze kaarsje voor Leentje* en daarnaast een felrode kaars vol kracht voor Doortje...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

07-07-2011 om 00:10

Dropke

Kaarsje voor jouw moeder en voor jou...

liefs,
Petr@

Voor reina

Ookal is ze hier niet meer toch een kaarsje voor kracht het leven van je moeder langzaam weg zien lopen zo zwaar en moeilijk....

Petr@

Petr@

07-07-2011 om 16:37

Ook voor reina

Een kaars vol kracht...

liefs,
Petr@

Rafelkap

Rafelkap

07-07-2011 om 17:14

Voor kaatje en kinderen

omdat het weer juli is. Over een week was hij jarig.

liefs van rafelkap

kaatje1972

kaatje1972

07-07-2011 om 19:55

Voor leentje

Een hele grote roze kaars voor jou. Vond het zo erg om te lezen...

Puck

Puck

07-07-2011 om 20:46

Ook voor reina

Via hyves nog veel contact en de zorgen om je moeder worden nu wel erg groot. Sterkte voor jou en je familie.

Voor dropke

Lieve Dropke, nu ook je moeder.... wat zal het leeg zijn.

En voor reina

Een warme kaars, het is moeilijk.

Voor heli

Omdat juli zo'n rare maand is voor jullie....

Petr@

Petr@

08-07-2011 om 17:03

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Heli

Kaarsje voor jullie en een kusje in de wind naar Joram. Twee jaar geleden alweer... ik moet er nog vaak aan denken.
Liefs, Mick

Sancy

Sancy

09-07-2011 om 23:14

Heli

Kaarsje voor jou en je gezin, voor Joram.

notje

notje

10-07-2011 om 09:20

Voor onze vrienden

In september jullie baby´tje verloren en nu na 20 weken is jullie 4e kindje ook overleden,een mooie groet kring van kaarsen.wat oneerlijk

Petr@

Petr@

10-07-2011 om 14:46

Joram*

Een te laat kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Dank jullie

Voor jullie lieve kaarsjes! Het is inderdaad een rare maand. Over twee weken Jorams sterfdatum (22e) en gisteren was het zijn geboortedag, negen jaar zou hij geworden zijn. Ik probeer te kijken naar zijn klasgenootjes en probeer me een voorstelling te maken hoe hij nu zou zijn, maar het is intens verdrietig dat ik me daar me daar eigenlijk geen beeld van kan vormen.
Toch was het anders dan vorig jaar. Toen waren we lamgeslagen. De maand juli was zo vol intens zwart verdriet. Nu is er nog steeds verdriet en hoe het ons de komende weken zal vergaan weet ik niet, maar gisteren waren we niet alleen maar aan het zwabberen, was het verdriet niet zo overheersend dat we verder moeilijk iets konden doen. Het werd vooral een dag val liefdevol gedenken.
Hopelijk lukt dat de rest van de maand ook...

Nogmaals dank voor jullie kaarsjes! Lief!

Leentje

Ik heb het verhaal van Doortje even helemaal gemist maar ik begrijp dat kaarsjes nodig zijn; ik zet een mooie kaars neer voor al het verdriet, een lichtje in het donker.

Vrienden van notje

Wat verdrietig! Voor je vrienden en iedereen die om hen heen staat een zee van lichtjes...

Reina en dropke

Allebei zorgen en verdriet om jullie moeders, ook voor jullie een mooie kaars.

Joram*

te laat, maar niet vergeten! een mooie kaars voor jou en je vader, moeder en jongste broer.....

Liefs, Mien

Voor joram

een kaars die nooit uit zal gaan
x

Voor vincent

Vincent - je wordt zo gemist
x

Joram

9 zou je zijn. Het leven is soms zo oneerlijk.

Daniël

"Mam, het is maar goed dat maar Daantje 4 is geworden, hij zou anders 13 zijn geweest en 2 pubers in huis zou jij niet aankunnen." zei puber gister tegen mij en hing de ballon zorgvuldig op bij het graf van zijn broertje.

Grinnikend staken we samen de kaarsjes aan.

Petr@

Petr@

11-07-2011 om 21:38

Daniël

13 (te late) kaarsjes voor jou omdat je zo gemist wordt... en een voor jouw stoere grote broer!

liefs,
Petr@

Daan

Natuurlijk ook voor jou en je lieve familie een mooie kaars!
Negen juli, hoe kon ik het vergeten... jullie prachtzoon negen jaar overleden, die van ons zou negen worden.
Een wijze maar o zo wrange en pijnlijke uitspraak van je puberzoon...
Liefs!

Agchie

Agchie

12-07-2011 om 11:51

Voor mijzelf

omdat ik er zo ontzettend doorheen zit, geen uitzicht zie. Zo verdrietig ben om alle dromen/ verwachtingen/ wensen die niet meer waar gaan worden en de eenzaamheid die ik ervaar binnen mijn relatie. De verantwoordelijkheid die ik alleen draag in mijn relatie(ASS) en voor mijn kinderen(ADHD/ASS/H.

Rafelkap

Rafelkap

12-07-2011 om 17:27

Voor daniël

voor Daniël, z'n wijze grote broer, en mama en papa een mooie kaars

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.