Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

24-06-2011 om 20:51

Kaars voor marije

en haar gezin, omdat ze die lieve Evy moeten missen!

Yaron

Yaron

25-06-2011 om 13:49

Voor jesse

Een kaarsje voor Jesse de Rouwe en zijn ouders, zusjes en broertje, de ergste nachtmerrie van ouders is voor hen waarheid geworden.

Voor heli

zomaar even....

Rembrand

Rembrand

26-06-2011 om 21:42

Voor heidi

Omdat ik gisteren zomaar aan je moest denken.
M.

Beau Ter Ham

Beau Ter Ham

27-06-2011 om 08:04

Voor mezelf

having a little self pitty party

Beau

Zag ik die tekst niet gisteren voorbijkomen op de tv?? Vond het wel een mooie..

Sterkte met je party

Geerke

Zo lief, dank je wel! We kunnen hem gebruiken; volgende maand wordt weer een (extra) moeilijke...

Ik laat niet vaak wat van me horen, maar moet ook heel vaak aan jullie denken! Las dat Neo nu naar school gaat. Ongelooflijk wat stoer, maar tegelijkertijd, wat moeilijk. Jullie mooie Enzo had na de zomer waarin jullie met z'n vijfjes lekker op vakantie hadden moeten gaan, ook naar groep drie gemoeten...

Liefs!!

Phalera

Voor je zoon maar ook voor jou een hele mooie kaars voor kracht, moed en vooral veel liefde! Je berichtje, en vooral de laatste zin, raken me! Ik weet niet zo goed wat te zeggen; hoop dat je zoon de juiste hulp gaat krijgen en de lol van het leven weer inziet!

Evy*

Voor jou en je familie een mooie kaars omdat je zo gemist wordt...

En verder

bang om iemand te vergeten zet ik hier een zee van lichtjes neer voor iedereen die het om wat voor reden dan ook zo hard nodig heeft...

Voor l

De operatie was al zo ingrijpend en nu gaat het niet goed met je, geestelijk niet en lichamelijk niet. Weer in het ziekenhuis. Een dikke kaars voor jou en je ouders!

Beau Ter Ham

Beau Ter Ham

27-06-2011 om 22:40

Mien

Dat heb ik niet gezien. De tekst heb ik van een hele lieve vriendin en gebruik het al jaren. Het is echt toeval wel grappig overigens want mijn vriendin heeft het van een zuidafrikaanse vriendin die haar minstens 10 jaar geleden dus verweet een dergelijke party te hebben

Zie hieronder mijn Faceboek ik had vrijdag ook al zo'n party hihi
Schiet niet op met mij.

Having à little self pitty party
vrijdag om 20:20 · Privacy: · Vind ik leuk ·

Voor marietje

Het spant er nog steeds om. Lieve Marietje, je zoon kan je nog niet missen, je schoondochter niet, je kleinkinderen niet. Kom op Oma's jongen. Vecht!

Tatiana

Tatiana

28-06-2011 om 21:52

Kaars voor marije

Voor Marije en haar gezin die Evy* al drie jaar moeten missen

Tatiana

Tatiana

28-06-2011 om 21:56

Kaarsje voor feline*

Mijn mooie meisje, die deze week pas geboren had moeten worden...

Petr@

Petr@

28-06-2011 om 21:57

Feline*

Felroze kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

Tatiana

een extra moeilijke week (al denk je dat het niet erger kan, toch zijn zulke dagen, éxtra confronterend)

sterkte en een mooie roze kaars, voor jullie dochter Feline, het had zo anders moeten zijn....

Heli

zomer...herinneringen, jullie mooie manneke, ik denk aan jullie allevier!

Evy*

kaarsje voor Evy en voor iedereen die haar zo mist!

Heli

Ja ik weet het, juli.... bijzondere maand.... sterkte meid. En ja, Enzo* zou naar groep 3 gaan.... soms komt het even heel zwaar op me af en dan weer minder zwaar. dat blijft gewoon zo denk ik. Liefs xx

Voor die persoon gisteren

... die gereanimeerd werd op straat. Ik weet niet wat er gebeurd was, ik reed langs met de auto. Maar het laat me niet los, hoop zo dat het goedgekomen is...

Petr@

Petr@

01-07-2011 om 15:33

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Asa Torell

Asa Torell

01-07-2011 om 21:21

Voor heli

Ik denk aan jullie deze maand.

Voor mijn tante

Voor mijn lieve tante die woensdag plotseling is overleden. Het is niet te geloven, opeens ben je weg. Loop de hele dag te huilen, ben er zo verdrietig van.
Je was zo gek van kinderen, helaas ben je zelf nooit oma geworden. Maar nu hoop ik dat je een lieve oma wilt worden voor ons engeltje Evy. Geef je haar een dikke knuffel van ons? Liefs

Voor een baan voor r

gewoon omdat ik het je zo gun....

Voor de schoonfamilie van mijn broer

vandaag is de begrafenis van L, ik wens hen, vooral zijn vrouw en kinderen, veel sterkte!

Voor heli

zomaar omdat ik ineens aan je moest denken.

Tatiana

Tatiana

05-07-2011 om 20:11

Een kaarsje voor marije

Omdat jouw tante zo plotseling is overleden,,, van een verdriet, heel erg vee; sterkte toegewenst!

Voor kleine m omdat je altijd zo bang bent

Omdat je altijd zo bang voor alles bent. Panisch gewoon. Wat is dat toch, kleine man? Een mooi kaarsje voor jou, dat angsten verdwijnen!

Voor leentje

Voor altijd bewaard in het hart van Doortje.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.