Verlies en Verdriet
Gerdina
06-04-2012 om 22:18
Kaatje en mayte
Het is alweer april, de maand van het afscheid van Bas en Vincent. Er wordt hier aan jullie gedacht...
lente
07-04-2012 om 09:51
Voor anjo
Ze is in de 40, heeft 3 kinderen en staat altijd voor iedereen klaar. Nu ligt ze in het ziekenhuis met een zware hersenbloeding en is de situatie heel erg kritiek.
Een hele dikke kaars voor haar en haar familie!
Geerke
07-04-2012 om 11:25
Mayte en kaatje
Ja, april.... wat een bizarre maand was dat toen. Dikke kaars voor jullie....
Grasmus
07-04-2012 om 19:21
Voor mijn stoere broer
Een kaarsje voor mijn verstandelijk gehandicapte broer. Afgelopen weken zijn we ziekenhuis in ziekenhuis uitgelopen voor allerlei onderzoeken. En wat heb ik een bewondering voor hem gekregen, voor zijn optimisme, vrolijkheid, opgeruimdheid en gezelligheid. En dat ondanks de slechte berichten en een verhuizing naar een andere woning met meer zorg.
Gisteren heeft hij dan zijn eerste chemo gehad. En vandaag meteen zo ziek. Dat is wel even slikken. Nu voel ik me toch wel even heel triest...
Een hele grote dikke kaars vol hoop voor jou!
Petr@
08-04-2012 om 14:54
Paaskaars
De Paaskaars brandt voor iedereen die iemand missen moet en in het bijzonder voor Kaatje en gezin en voor Mayte en gezin...
liefs,
Petr@
Petr@
08-04-2012 om 14:58
Grasmus
Ook voor jouw broer brandt de Paaskaars hier, vol hoop...
liefs,
Petr@
Mickey
08-04-2012 om 22:26
Paaskaarsjes
Mijn moeder zou vandaag 74 zijn geworden. Heel haar leven nooit met Pasen jarig geweest. Ik (3 dagen later jarig) wel, gek genoeg. Dus dat zou ze wel leuk gevonden hebben. Mam, een kaarsje!
En ook voor Mayte en Kaatje en hun gezinnen. Omdat Bas en Vincent zo gemist worden.
Liefs, Mick
Mien*
09-04-2012 om 10:10
Mickey
voor jou en je mama ook een grote kaars, ik had je zo een pasen (wat zeg ik, elke dag!) mét je papa en mama gegund..!!
Geerke
10-04-2012 om 09:42
Voor b
Een kaars voor jou omdat je ineens darmkanker hebt met uitzaaiingen in de lymfeklieren.... in de zomer pas duidelijkheid of de bestraling en de chemo aanslaan, zo niet dan een slechte prognose....
Mickey
10-04-2012 om 11:51
Mien!
Wat lief, dank je wel!!
Voor iedereen die een lichtje kan gebruiken zet ik er nog eentje bij.
En een kusje dwars door de regenbuien naar Fleur!
Rafelkap
10-04-2012 om 19:55
Voor kaatje en kinderen
een kaars; morgen een jaar meer gemis.. Kom de dag goed door samen!
Mamba
11-04-2012 om 00:12
Voor kaatje
Bas is niet vergeten. Als je de kring nodig hebt kom ik weer.
Mamba
Genista
11-04-2012 om 07:41
Fam. heksenvet
Een kaars voor jullie. Hoe zou Bas ooit vergeten kunnen worden?
Puck
11-04-2012 om 10:27
Kaatje en de kinderen
Lieve Kaatje, voor jou en jullie 3 prachtige kinderen vandaag een kaarsje.
Petr@
11-04-2012 om 12:28
Kaatje
Een dikke kaars vol kracht voor jou en jullie kinderen...
En ik zit nu op m'n werk, maar vanavond steek ik onze Paaskaars voor jullie aan...
liefs,
Petr@
mirreke
11-04-2012 om 13:05
Ook van mij
Een kaars voor jullie Bas en voor jullie.
Wat gaat de tijd toch snel... alweer n jaar metzonder...
mirjam
Sancy
11-04-2012 om 15:42
Voor
Kaatje en de kinderen, omdat Bas zo gemist wordt.
En voor mijn overleden ouders, die anders 53 jaar getrouwd zouden zijn vandaag.
Puck
11-04-2012 om 16:07
En voor pol
Polly, die altijd klaar staat voor anderen, alles zo goed mogelijk probeert te regelen voor anderen.
een mooie kaars om je te helpen om de weg door de storm te vinden.
Mickey
11-04-2012 om 18:02
Kaarsjes
Voor de familie Heksenvet een hele grote, omdat het gemis zo groot is.
En een stormkaarsje voor jou Polly!
Liefs, Mick
kastanjet
11-04-2012 om 20:44
Voor polly en pollyfamilie
Hopelijk komen jullie tot een oplossing waarin iedereen zich kan vinden.
Heel veel liefs, Karin
krin
11-04-2012 om 20:55
Een kaars voor het missen
van Kaatje & Co, Mayte en de vele anderen hier (ook achter de schermen).
Fiorucci
12-04-2012 om 07:15
Kaatje
Ik zet nog een kaarsje neer voor jullie, met een knuffel.
Liefs!
Tineke
12-04-2012 om 16:16
Dank
Zo. Daar ben ik weer. Weer thuis van de Efteling, dat is onze eigen traditie geworden. De sprookjes, de droomwereld en flink gillen en krijsen in de achtbanen. Het werkt, voor ons.
Maar verder valt het tegen, deze keer. Alsof ik zelf teveel had verwacht dat het dit jaar mee zou vallen. Nou het valt niet mee, het valt vies tegen. Het is niet alleen het pijnlijke missen, dat is er natuurlijk ook altijd. Maar het is wel meer geconfronteerd worden met afschuwelijke herinneringen. Iedere stap wordt dan zo zwaar, terwijl ons zo weinig tijd is gegund om te mogen stilstaan. Misschien zit daarin wel het tegenvallende van dit jaar, er is zo weinig tijd, we moeten door. Morgen moet ik alweer een vrolijke en energieke juf zijn. Terwijl ik kapot ben, niet meer kan. Maar het zal wel weer lukken, dat wel.
Dank voor alle kaarsjes, dat helpt.