Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ely

Ely

25-01-2012 om 08:46

Fijn polly

Op naar een blijvend stijgende lijn!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Schoonzusje

Vorig jaar is haar hele schildklier verwijderd vanwege kwaadaardige cellen in een cyste (die volgens de internist zeker weten onschuldig zou zijn). Nu was haar TSH veel te hoog (en dat kan niet als je schildklier er niet meer zit.) Radiologisch onderzoek heeft echter uitgewezen dat er toch nog (of weer) een stuk schildklier zit............( nee, ik wil niet denken aan iets anders wat er zou kunnen zitten...........).
Ze moet weer radioactief jodium en afgezonderd zitten in afwachting van het dalende gehalte aan radioactiviteit.........
Verder nog een kaars voor de vader van mijn lieve collega, die wegens darmkanker nu een stoma heeft. Op zijn lever zit de kanker ook en op zoveel plekken dat opereren geen zin heeft. Ik hoop vurig dat de chemo nog wat kan doen voor hem.
En nog een kaars voor de neef van mijn man (nog jong) die afgelopen zondag is overleden en zijn gezin achter moet laten..........
G

Polly Shearman

Polly Shearman

25-01-2012 om 21:24

Morgen

Grote kaars voor mats, morgen moet hij een hele zware operatie ondergaan. Het gaat zijn leven redden. Het gaat helemaal goed komen. Hersenscan zag er heel goed uit, geen letsel. Het komt echt goed. Nog een operatie! Kom op mats, je kunt het.

Mats

Ook een kaarsje voor Mats en zijn familie, wat een spanning en morgen ook nog een zware operatie... Duimen draaien morgen...

merene

merene

25-01-2012 om 22:09

Mats

Nog een kaars voor Mats en zijn moeders.

Mats de bikkel

heel veel sterkte morgen en hou vol!!

Mats

Nog een dikke kaars, speciaal voor vandaag.

Petr@

Petr@

26-01-2012 om 13:43

Mats

Een kaars vol kracht en hoop voor jou...

liefs,
Petr@

ilsepilse

ilsepilse

26-01-2012 om 15:59

Hou vol bikkel

grote kaars voor Mats xxx

Mats

hopelijk slaap je nu lekker en kan je lijf beginnen met genezen! Denk aan je en iedereen die van je houdt!

Ely

Ely

26-01-2012 om 23:22

Mats

Een hele krachtige kaars vol hoop voor jou

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Voor mijn vriendin

Dikke kaars, omdat vandaag zo spannend is en er zoveel kanten aan het geheel zitten, dat het wel een doolhof lijkt. Ik weet ook niet meer voor welke uitslag ik precies moet duimen, vandaar een kaars, als lichtje richting uitgang.

Polly Shearman

Polly Shearman

27-01-2012 om 15:21

Nieuws over mats

De operatie is heel goed gegaan. Mats hersteld geweldig goed en snel. Artsen staan verbaasd! Wij zijn zo blij! Allemaal ontzettend bedankt voor jullie gedachte en gebeden!

Polly

Wat fijn! Gauw nog een kaarsje erbij, voor goed verder herstel. Dank je wel dat je het kwam vertellen.

Goh polly

Wat een opluchting moet dat zijn, het klonk zo ontzettend zorgwekkend allemaal! Heel erg fijn, en nog een kaars erbij voor een goed herstel!

Petr@

Petr@

27-01-2012 om 18:41

Genista

Ik zet er een dikke kaars vol hoop en kracht naast...

(En hoe gaat het nu met jouw vader?)

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-01-2012 om 18:41

Mats

Nog maar een kaarsje voor Mats, dat het zo goed mag blijven gaan...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-01-2012 om 18:42

Anna

Weer vrijdag... dus weer een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-01-2012 om 18:43

voor het gezin van de moeder die afgelopen week niet lekker werd, naar het ziekenhuis ging en binnen een paar uur dood was door bloedvergiftiging, een kaars vol kracht...

Dat het voor iedereen die vecht goed mag gaan

sterkte en een kaars

merene

merene

29-01-2012 om 21:12

Mijn vader

Het is vandaag alweer 5 jaar geleden dat hij overleden is. Hij wordt nog steeds gemist.

Mijn schoonmoeder

Een kaarsje voor kracht voor mijn schoonmoeder die vandaag op controle te horen kreeg dat ze weer een verdacht plekje in haar borst heeft. Punctie gedaan en volgende week de uitslag. 5 jaar geleden ook het hele circus doorgegaan, nu hopen dat ze op tijd zijn en er dit keer geen chemo hoeft te volgen....

Petr@

Petr@

30-01-2012 om 16:54

Merene

Ik zet er een kaarsje naast omdat het gemis zo enorm is...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

30-01-2012 om 16:55

Sanneke

Een kaars vol hoop voor jouw schoonmoeder...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

30-01-2012 om 20:28

Peggy

Een dikke kaars vol hoop voor jullie...

liefs,
Petr@

Lieve petr@

Wat lief om naar mijn vader te vragen. Momenteel gaat het ... hoe zeg ik het ... zo goed als je verwachten kan. Beter dan dit wordt het niet meer, maar er is niet op korte termijn een ziekenhuisopname te verwachten. Maar toch moeten we het altijd verwachten, want het kan overmorgen zomaar misgaan. Maar dat hebben we inmiddels een soort van geaccepteerd en ingecalculeerd in de algemene planningen.

Puck

Puck

31-01-2012 om 11:35

Polly

Kun je vertellen hoe het ondertussen met Mats gaat.
En Genista, een mooie kaars voor jou, ik herken het helemaal, wij ervaren hetzelfde met mijn moeder. Soort van tijdbom, ooit gaat ie weer af, maar je weet alleen niet wanneer en hoe groot de ontploffing zal zijn. Kus voor jou.

Petr@

Petr@

31-01-2012 om 13:31

Genista

De situatie met jouw vader doet aan die van mij denken, ook in en uit het ziekenhuis, dus zal ik jouw vader niet snel vergeten )
Fijn dat hij in ieder geval niet in het ziekenhuis ligt! Hopelijk kunnen jullie nog lang van jullie vader genieten...
Zet er een kaarsje voor neer...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

31-01-2012 om 13:32

Puck

Voor jullie natuurlijk ook mijn wens dat jullie moeder er nog láng mag zijn! Ook daar brand ik een kaarsje voor...

liefs,
Petr@

Ook voor jullie

Voor de vader van Petr@ en de moeder van Puck ook een kaars. Vanwege de overeenkomst van de situatie, hoe verschillend de oorzaak daarvan dan ook zal zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.