Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

06-01-2012 om 13:28

Anna

Het eerste vrijdagkaarsje van 2012...

liefs,
Petr@

merene

merene

07-01-2012 om 16:42

Bram

In het kanaal bij Haghorst is een lichaam gevonden. Waarschijnlijk het lichaam van Bram......

Een kaars voor de familie en vrienden van Bram.

Petr@

Petr@

07-01-2012 om 21:28

Ook

voor Bram* een dikke kaars vol kracht voor gezin en familie...

ilsepilse

ilsepilse

09-01-2012 om 09:57

Overleden...

onze vriend is gisterenmorgen in vrede heengegaan, nog gewacht op een goede vriend die uit Mauretanie zou komen, hij heeft het nog zo lang uitgehouden... zijn ouders zaten helaas net weer op het vliegtuig naar Australie ... een heel dikke kaars voor hem zijn familie, vrouw en kindje van 10md.

voor de ouders van Bram, de ouders van de 2 meisjes in ARgentinie, de babietjes in het ziekenhuis en al degenen die ik vergeten ben, zoveel kaarsjes zoveel sterretjesxxx

Puck

Puck

09-01-2012 om 20:38

Voor

Voor mijn moeder. Al bijna 20 jaar hartpatient met de nodige operaties en behandelingen. Vorige week kwam er een nieuw infarcht bovenop. Door snel ingrijpen is de schade beperkt gebleven, maar voorlopig is het wel weer revalideren geblazen en deels afhankelijk zijn van anderen.

ilsepilse

ilsepilse

10-01-2012 om 09:42

Sini en puck

2 kaarsjes voor jullie xx

Petr@

Petr@

10-01-2012 om 12:59

Puck

Zet er een dikke kaars vol hoop en kracht naast...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

10-01-2012 om 13:00

Sini

Ook voor haar een kaars vol hoop dat het iets onschuldigs is...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

10-01-2012 om 13:29

Nienke

Een kaars vol kracht in deze laatste fase van jouw leven... en een kaars vol kracht voor man en kindjes die het dan zonder jou moeten doen...

Puck

Voor jouw moeder en ook eentje voor jou, kaarsje erbij.

Martijn*

voor morgen alvast een mooi kaarsje..!
Liefs!

Puck

Puck

10-01-2012 om 17:12

Sini

Wat fijn dat de kaarsjes geholpen hebben en het niet zo erg is als waar je bang voor was.
En iedereen bedankt voor de kaarsjes voor mijn moeder, ze gaat langzaam vooruit en haar kennende zal ze nog wel een tijd nodig hebben om zich weer zeker van zichzelf te voelen, maar het gaat vast goedkomen.

Voor mijn collega

Vanmorgen belde je me dat je zoon onvindbaar is en zelfmoord wil plegen. Later belde je me weer dat hij gelukkig weer terecht is, maar dat jullie hem gedwongen hebben laten opnemen ivm zijn zware depressie. Voor jou hier een grote warme kaars. Hoe moeilijk om die beslissing te nemen om hem op te laten nemen.
Ook voor je zoon zelf, dat hij op een gegeven moment toch weer een lichtpuntje gaat zien

Fiorucci

Fiorucci

11-01-2012 om 07:01

Martijn*

Een mooi kaarsje voor jou en gele zonnebloemen voor je mam, pap,broer en zusje. Wij denken aan jullie!

Martijn*

Voor altijd in mijn geheugen gegrift, het eerste waar ik vanmorgen aan dacht: de verjaardag van Martijn*. Lieve Wil, P. en brussen van Martijn*, ik denk aan jullie op deze bijzondere dag...

Kus,
Tessie

Petr@

Petr@

11-01-2012 om 23:15

Martijn*

Een gele kaars voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-01-2012 om 23:15

Martijn*

Een gele kaars voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Polly Shearman

Polly Shearman

12-01-2012 om 11:45

Heel veel kaarsjes!

Het gaat niet goed met zoontje van mijn vriendin. Hij is nu bijna een maand oud en ligt nog in het sophia, hij heeft al jullie gebeden nodig! Kaarsjes voor mats! Heel heel veel.

Petr@

Petr@

12-01-2012 om 11:52

Mats

Veel stoere blauwe kaarsjes voor jou... Hopelijk gaat het snel beter!

liefs,
Petr@

Asa Torell

Asa Torell

12-01-2012 om 13:22

Polly

verdorie, ik zet er een dikke kaars naast!

Puck

Puck

12-01-2012 om 13:49

Voor mats

Heel veel mooie babyblauwe kaarsjes voor Mats, kom op jochie!
En ook een kaars voor Polly erbij, naast zorgen om haar eigen kind(eren) ook dit er nog bij. Kus!

Mats

Potverdorie, is dat dat jochie van die tweeling? Een dikke kaars, dat je maar gauw beter mag worden!

Wilma

Wilma

12-01-2012 om 15:25

Wat lief!

Man zeg, wat lief van jullie. Martijn wordt ook na jaren nog niet vergeten. Vijftien jaar zou ie nu geworden zijn ...

Hier hapert de pc voortdurend en da's niet bevorderlijk op 'zulke dagen' (haha, op geen enkele dag eigenlijk, maar goed). Dan wil je zo graag even wat teruglezen of een kaarsje aansteken of je mail door of wat dan ook.

Máár ik kan ook heel positief zeggen dat ik nu dus dés te blijer ben, want nu zijn alle berichtjes nieuw voor me.

Lief van jullie, stuk voor stuk, súperlief, dankjewel !!!

Wilma

Wilma

12-01-2012 om 15:28

En meteen een kaarsje voor mats

Kindertjes zouden niet dood moeten kunnen gaan ...

Petr@

Petr@

13-01-2012 om 16:43

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Mats

Een kaarsje erbij voor jou.

Petr@

Petr@

15-01-2012 om 14:58

Nienke*

Je hebt jouw rust gevonden. Een dikke kaars voor jouw man en kindjes en familie...

Petr@

Petr@

15-01-2012 om 17:23

Zofia

Een dikke kaars vol hoop op een goede uitslag!

liefs,
Petr@

Dank je petr@!

dat gaat vast lukken!

Polly Shearman

Polly Shearman

18-01-2012 om 21:16

Mats

vandaag na heftig onderzoek bleek dat hij zo snel mogelijk een zware open hart operatie moet onder gaan....

oh wat moeilijk voor zijn ouders... en tweeling zus...oh oh arme matsje..kaarsjes voor het hele gezin...die spanning is vreselijk moeilijk...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.