Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Fleur*

Een kaarsje voor Fleur, alweer 10 jaar zou je worden.

Knuf voor Mien en Henk, liefs Pinkelot (je weet wel wie)

Petr@

Petr@

30-12-2011 om 21:15

Knobbeltje

Na deze slechte uitslag zet ik een dikke kaars vol kracht en hoop neer...

liefs,
Petr@

Lief!

oh, allemaal berichtjes, na 10 jaar..voor ons en Fleur, wat lief!

(Nina en Pinkelot, zo zie ik toch nog wat decembermama (2001)´s voorbij komen, misschien nog wel meer, maar met de nieuwe nicks herken ik niet iedereen )

Dank!

ishtar

ishtar

31-12-2011 om 15:05

Veel kaarsjes

voor iedereen die zich eraan wil warmen

sinas

sinas

31-12-2011 om 15:26

Kaarsje voor ons

Morgen de 1e nieuwjaarsdag dat ik geen nieuwjaar kan wensen aan mijn ouders. Vader overleed april dit jaar en moeder is geestelijk eigenlijk ook al niet meer op deze wereld. Vreemde jaarwisseling dit jaar.

Petr@

Petr@

31-12-2011 om 16:28

Sinas

Zet er een dikke kaars vol kracht naast... Sterkte morgen!

liefs,
Petr@

Kaarsje voor o

Die het jaar afsluit met de wetenschap nog maar een paar weken te hebben. Volkomen onverwacht en zo oneerlijk.

kien

kien

31-12-2011 om 21:46

Heli, dank

Ik kom niet meer zo vaak in dit draadje, maar was blij verrast toen ik mijn naam zag staan. Apart hoe je zo verbonden kunt zijn... Nog geen sneeuw dit jaar, maar moest heel erg aan jullie denken toen Linus weer begon. Hoop dat het goed gaat met jullie en jullie kleine man die alweer zo groot wordt! En een dikke kaars voor jullie andere klein man die nooit groter zal worden.

Kien

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Voor mijn meisje

Omdat het zo enorm schrikken was, vuurwerk in je oog. En omdat je je zo kranig hebt gehouden.
Daarom voor mijn meisje een mooie blauwe kaars.
Luf joe schat!

Fiorucci

Fiorucci

02-01-2012 om 16:22

Pinda

He wat naar, sterkte voor jullie!!

Schrik, pinda

Jemig wat een schrik zeg! Gaat alles goed? liefs

Heli, kien, knevel

Voor jullie ook even een dikke kaars!

En voor iedereen van dit forum!! omdat..... .

Ik zat op 1 januari alles, alles weer door te lezen, alle mailtjes, stukjes op het forum die zo mooi gebundeld zijn, alles, alles, alles rond wat er in de laatste maanden van 2005 (en later) gebeurde met mijn kleine lieve Enzo*. Tranen tranen tranen, maar zooooo'n dankbaar gevoel voor wat er gebeurde om ons heen. De warme deken van verbondenheid van bekenden en onbekenden, over alle grenzen heen, ook hier, juist ook op dit forum, ongelooflijk wat bijzonder.... alsnog weer heel veel dank en een vette knuffel voor iedereen op dit hele forum, wow wat ben ik trots op jullie allemaal!

ilsepilse

ilsepilse

03-01-2012 om 10:23

Soms

ben ik dit draadje weer ff kwijt maar inderdaad wat je zegt wat een verbondenheid op dit forum, ik weet nog 3 jr geleden, kreeg ik zo kaarten van (on)bekenden van dit forum, het deed echt deugd. jullie zijn inderdaad kanjers...
Nog een kaarsje voor Hugo onze vriend die na een operatie aan een hersentumor nog altijd zweeft ts leven en dood en me gisteren bij een helder moment mijn had vastpakte, een kusje gaf en beste wensen zei...
pfff

Ilsepilse

sterkte voor jullie, kaars voor Hugo!! Wat bijzonder dan die heldere momenten!

Petr@

Petr@

03-01-2012 om 18:56

Pind@

Kaars voor de schrik! Komt het weer helemaal goed?

Petr@

Petr@

03-01-2012 om 18:57

Ilsepilse

Ik zet er een kaars vol hoop en kracht naast...

Petr@

Petr@

03-01-2012 om 18:59

Weer een vermiste jongen

Een kaars vol kracht en hoop voor de ouders van Bram... Hopelijk loopt deze vermissing wel goed af!

Fio, geerke en petra

Bedankt voor de kaarsjes.
En ja, het komt gelukkig wel allemaal en helemaal weer goed zoals het er nu uitziet.
De witte vlek in haar bruine oog is verwijderd door de oogarts en nu zit er nog een doffe plek maar deze zal waarschijnlijk volledig verdwijnen.
We hebben enorm geluk gehad. Hier gaat niemand meer de deur uit zonder vuurwerkbril.

Peetje

Peetje

03-01-2012 om 21:03

Een kaarsje voor ons

omdat we net weten dat (schoon)mama een snel voortschrijdende vorm van dementie heeft

en omdat ons bedrijfje na heel veel jaren heel hard werken en alles geven het niet gaat redden. Helaas, en omdat ik het moeilijk zo moeilijk vindt dat één persoon niet mee wil werken aan een oplossing en daar nu 4 mensen van de dupe worden. Wat moeilijk om te verteren en wat voel ik me machteloos.

Wat zou ik graag een vader of moeder hebben ofzo, om wat mee te delen, advies te krijgen of een arm.

Maar ook een kaarsje met hoop, omdat zoon de medikinet helemaal gaat afbouwen, want het gaat zo goed, ook in neuro-psychologisch onderzoek gaan alle onderzoeken goed.... En omdat hij zo geweldig scoorde op zijn Wisc-r zodat de druk van de cito eraf is... wat een kanjer.

En ook nog voor dochter, die uit logeren durft. Die zo haar best doet binnen haar mogelijkheden, en waar ik ook zo trots op ben

en voor ons kindje dat 5 jaar geleden geboren had moeten worden

pfff, er zijn ergere dingen, maar ik vind het veel. Morgen weer een dag, komt wel goed, maar nu even tranen.

knevel

knevel

03-01-2012 om 22:51

Nieuwjaarskaars

Voor iedereen die het gebruiken kan. Voor Peetje, Pind@, Ilsepilse, Knobbeltje, Jons,...
En ook voor de kleine mannen van Heli, Geerke en Kien die zo gemist worden.

liefs knevel

Petr@

Petr@

03-01-2012 om 23:22

daar hoort nog een menneke bij hoor, wat zo gemist wordt... dus zet ik er nog een kaarsje bij, voor Menne*

kuz,
Petr@

Petr@

Petr@

03-01-2012 om 23:24

Pind@

Zo, dat is niet mis, een oogoperatie! Wat fijn dat het goed afgelopen is. En inderdaad verstandig zo'n bril!

Petr@

Petr@

03-01-2012 om 23:25

Peetje

Een virtuele arm om je schouder... Dat is niet mis wat je in het nieuwe jaar te verstouwen krijgt! Gelukkig zijn er ook wat lichtpuntjes. Hopelijk volgen er nog veel meer...

liefs,
Petr@

sinas

sinas

04-01-2012 om 12:31

Kaarsje

voor pa, je as is verstrooid op 29-12 voor de kust van scheveningen. Hoop dat je de rust hebt gevonden.

Kindje collega

Ik lees net vanavond dat haar dochtertje (nog geen drie maanden) in het ziekenhuis ligt met het RS virus en een longontsteking.............
G

Petr@

Petr@

05-01-2012 om 15:59

Sinas

Zet er een kaarsje naast, sterkte...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-01-2012 om 16:00

Galaxias

Een felroze beterschapskaarsje voor de dochter van jouw collega...

liefs,
Petr@

Voor alle kindjes met rs

Ik ken ook een kindje met RS aan de beademing, ik zie nog voor me hoe de kinderIC in het VU 6 jaar geleden vol lag met kindjes met RS. Zo kritiek allemaal. Voor alle kindjes met RC een kaarsje op hun nachtkastje.

Galaxias

Vijf jaar geleden lag mijn dochtertje, een week oud, doodziek in het ziekenhuis, met RS. Heel naar, heel beangstigend. Godzijdank zijn ze dáár veilig, en komt het meestal goed.
Een kaars voor het kindje van je collega!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.