Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aïda

Aïda

08-11-2011 om 13:01

Voor mijn vader

Vanmorgen met de uitnodiging voor de verjaardag van mijn jongste in je hand. Toen brak je omdat het waarschijnlijk de laatste verjaardag is van haar waar je bij bent.
En dan zie ik je zitten nog zo mijn vader, nog zo "gezond" maar wetende dat je echt ziek bent, en alleen maar zieker zal gaan worden...

Hopelijk doet de chemo zijn werk, en mag je nog wat langer bij ons blijven..

Een grote kaars

Aïda

Een kaars voor je vader en voor jou! Wat een moeilijk besef, "waarschijnlijk de laatste keer dat..." Ik duim ook mee dat je vader nog wat "blessuretijd" mag krijgen.

toja

toja

08-11-2011 om 16:26

Kaarsje

Voor gerdina, haar nichtje en haar papa en mama.
En voor Aida en haar vader..
Verder voor een ieder die zich eraan wil warmen.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ilsepilse

ilsepilse

08-11-2011 om 16:53

Voor kader

Het 14 jarig dochtertje van de Turkse bakker hier in de buurt, zomaar van de weg gereden op haar fietsje...
haar ouders hadden net de zaak verkocht en zouden binnen een maand terug gaan naar Turkije.
Groot verdriet op school in de buurt...
wat zal haar kleine zusje haar missen xx

Voor het nichtje van gerdina

Voor het nichtje van Gerdina veel kracht en warmte!

En voor aida's vader

ook voor hem en jullie een grote kaars....

Aïda

Aïda

08-11-2011 om 20:26

Wat lief

dank jullie wel, ik hoop dat al die kaarsjes een klein beetje helpen...

Aïda

Aïda

08-11-2011 om 20:28

Een kaars

voor iedereen die hem gebruiken kan.

Asa Torell

Asa Torell

09-11-2011 om 09:36

Aida

een kaars voor je vader en vooral ook voor jou, wat zul je een verdriet hebben!

Voor het vriendinnetje van mijn dochter

Ruim een half jaar terug kwam ze bij ons op school. Ze woonde sinds kort in het crisis-centrum. Ze vertelde niets over "vroeger" maar was een zachtaardig lief meisje, en werd een goede vriendin voor mijn dochter. Op het schoolplein waren ze vaak bij elkaar. Mijn dochter noemde haar een van haar beste vriendinnen.

Ze verhuisde met haar moeder naar een "echt" huis. Vorige week zou ze een verjaardags-feestje geven, en mijn dochter had er zin in. Die ochtend werden wij opgebeld dat het "vanwege familie-omstandigheden" niet doorging. De dag erna was ze nog op school, maar mocht niets zeggen over die omstandigheden. Daarna kwam ze niet meer, en de klas ging er van uit dat ze ziek was, omdat er zoveel zieken op school waren... Nu blijkt dat niet zo te zijn. Ze zijn hals-over-kop verhuisd, ze heeft van niemand afscheid kunnen nemen. "Vanwege de omstandigheden" (wat die ook mogen zijn) mag niemand haar adres hebben.

Meisje, ik hoop dat, waar je ook heenverhuisd bent, het goed gaat met je. Mijn dochter vindt het erg jammer dat ze geen afscheid van je heeft kunnen nemen. Je wordt gemist.

Martine

Gerdina

Gerdina

09-11-2011 om 10:15

Dank jullie wel

Het is nog afwachten wat de uitslagen van de onderzoeken zijn. Omdat het niet om mijn eigen kind gaat wil ik hier verder niets zetten over wat ze mogelijk heeft. Wat ze verwachten is wel iets heel ingrijpends maar niet iets levensbedreigends.

Gerdina

Gerdina

09-11-2011 om 10:16

Aïda

Ik hoop dat jullie nog veel tijd gegund is met jullie vader en opa!

Karen Bunschoten

Karen Bunschoten

09-11-2011 om 12:39

Aïda

Een hele grote kaars voor je vader en 1 voor jou en de meiden!

Voor kader

het is zoooo tragisch

Mama_Lynn

Mama_Lynn

10-11-2011 om 08:08

Voor kleine b.

Kleine B.

We wisten niet dat je op komst was, je had ook nog helemaal niet uit de buik van je moeder moeten komen, maar daar nog een maand of 3 moeten blijven zitten.
Nu lig je te vechten voor je leven. Vechten, dat doe je, je bent een sterk kindje, je ademt zelf, je wil leven. We hopen en bidden dat je het redt en dat je nog een leven lang gekoesterd mag worden door je papa en mama.

Lynn

Dropke

Dropke

11-11-2011 om 00:04

Mamsie

Lieve mama,

Voorbij is het leven samen,
maar hoe fijn was het leven samen!
Ik heb geen idee hoe ik zonder jou verder moet.
Je was er altijd voor ons. Niks geen oordeel.
Mams ik hou van je en mis je nu al.
Dikke kus van je dochter.

Purk...thnx voor je berichtje,
Het afscheid was mooi...iedereen weer samen

Petr@

Petr@

11-11-2011 om 15:49

Dropke

Een dikke kaars voor jou omdat je jouw mamsie zo mist...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-11-2011 om 15:50

Anna

Op deze koude vrijdag een warm kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-11-2011 om 15:50

voor P zonder D een kaars vol kracht...

Wilma

Wilma

11-11-2011 om 19:31

Voor lio een extra dikke kaars omdat ik zo lomp ben geweest

Ik heb je moeder niet eens gemaild op je sterfdag. Elke dag denk ik heel vaak aan je, want je naam staat op de kalender. Je geboortedag en je sterfdag.

En nu was ik zo lomp dit jaar om je moeder niet eens zelf even op de-dag-zelf te mailen.

Mijn excuses en ik weet wel dat je moeder niet zo heel erg van de 'speciale data' is, maar toch.

Nu dus een mooie kaars voor jou en ik ... ga nú je moeder mailen !

Fiorucci

Fiorucci

11-11-2011 om 20:35

Wilma

Zit goed meis!
xxx

Rembrand

Rembrand

11-11-2011 om 23:05

Schoonzusje

Voor mijn lieve schoonzusje. Vandaag zijn er twee dermoïd cystes (wondergezwellen) uit haar eierstok verwijderd. Daarbij heeft ze flink bloedverlies gehad, maar de eierstok is wel gespaard. Nu maar hopen dat hun allerliefste wens binnenkort in vervulling mag gaan.......
M

Fio

Kaarsje voor jou en Lio*! Ik heb aan je gedacht, maar nu dan ook een echt kaarsje.

Liefs, Mick

Rembrand

Ik hoop met je mee! En hoop is er. Bijna 14 jaar geleden had ik diezelfde operatie, ze zaten bij mij aan beide kanten. Het heeft daarna nog een tijdje geduurd en moeite gekost, maar die zwangerschap kwam er . Dus hou de moed maar vast, het kán!

Liefs, Mick

Genista

Ook nog eentje voor jou en familie. Tot morgen! *knuf*

Rembrand

Rembrand

12-11-2011 om 21:52

Mickey

Dank je wel voor je lieve woorden. Ik dacht dat jij chocoladecystes had ( of kwamen die erna ?).
Ze hebben nog een stukje eileider laten zitten vertelde ze me daarnet. Die andere eileider is nog intact.
Ze heeft niet meer zo lang want ze is ook al 36.
Liefs M

r&m

r&m

12-11-2011 om 23:59

2 kaarsjes

Ik brand een 2 kaarsjes voor mijn kleine jongens Roan en Milan..

Dikke kus mama

Rembrand

Lang verhaal, maar die chocoladedingen waren van iets anders. Dat hele verhaal wil ik best per mail vertellen maar niet hier. Ik was trouwens wel jonger destijds, 30 ongeveer. Maar goed, ik duim heel hard dat het lukken wil, een intacte eileider is in elk geval fijn.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

15-11-2011 om 22:33

Kaarsje

Voor mijn oom, die vanmiddag overleden is... Gelukkig geen lange lijdensweg. K*tkanker...

En ook eentje voor mijn familie en mijzelf, 3 jaar geleden kwam er nog geen kanker voor in de familie, nu 2 sterfgevallen (acute leukemie en longkanker) en 2 zieken (een hersentumor en darmkanker)... Verandert je blik op de toekomst toch ook wel wat :S.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sascha2

Sascha2

16-11-2011 om 22:30

Ach hasse

Gecondoleerd hoor! Verdrietig...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.