Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor dropke

een mooie kaars voor jou meis. Geen vader meer en nu ook geen moeder. Veel sterkte de komende tijd en vooral voor deze week van echt afscheid nemen.

knuffel van Purk

mix

mix

04-11-2011 om 17:32

Voor zomaar even

hopelijk heeft de operatie van je schoonvader het gewenste resultaat, krijgt degene die op de uitslag wacht een goede uitslag en kan je tante worden geholpen.
Wat een bijzonder zoontje heb je; met zijn moeite zoiets liefs zeggen.Heel mooi en ik hoop dat hij zijn opa nog lang niet hoeft te missen.

Genista!

Oh, en is dit nu ook een verklaring voor al de keren dat hij in het ziekenhuis lag en ze geen diagnose konden stellen, of is dit er nog weer bij??

(het ´voordeel´ van een diagnose is soms dat er behandeling mogelijk is, maar jouw berichtje klinkt niet zo hoopvol..??)

Heel veel sterkte en een grote kaars voor jullie allemaal!

Wat een ellende

Fiorucci

Fiorucci

04-11-2011 om 17:39

Voor...

Voor iedereen die zich warmen wil, een mooie kaars.

Kaarsjes

Genista, voor jouw vader, wat een rotnieuws weer . Sterkte!! *knuf*
Fio, ik denk zo dat jullie er ook nog wel eentje kunnen gebruiken.
Voor de familie van #kanjerGuusje, die morgen afscheid nemen van hun kleine blonde meisje.
En voor iedereen die wel een lichtje kan gebruiken.

Liefs, Mick

Fiorucci

Fiorucci

05-11-2011 om 07:32

Dank

Het is rustig hier, maar ik zit nog niet rustig.

nikje

nikje

05-11-2011 om 13:28

Kanjerguusje

Een mooie grote kaars vol liefde voor iedereen die het zo hard kan gebruiken, warm je eraan

En voor Guusje, maar 10 jaar mogen worden, vandaag de crematie.
Wat een immens verdriet.

En nog een klein kaarsje voor mijn pappa, al 8 jaar leven we door zonder hem, het gemis is Mig zo groot

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fio

er gaat teveel langs me heen, geloof ik, mooie kaars voor jullie allemaal erbij!!

Genista

Voor jou en je familie een warme kaars, het lijkt maar niet op te houden!

Voor hieke, wilfred en de jongens en lynn*

Omdat het weer november is..... het is 5 jaar geleden dat je de 26e hoorde dat Lynn* niet meer leefde in je buik.... en toen op 1 december is ze geboren, zo'n lief meisje, ik mocht haar zien op 2 december, zo blij ben ik dat ik haar gezien heb.... we denken aan jullie deze maand....

En petr@

dank je wel, erg lief.

zomaar even

zomaar even

05-11-2011 om 19:16

Mix

Bedankt. Operatie is gelukkig goed gegaan. Nu is het afwachten of het ook echt geholpen heeft.
Verder een kaarsje voor iedereen die zich eraan wil warmen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Warm kaarsje

Ik warm me ook graag aan een kaarsje.
Net mijn mooie meid in slaap getroost die het zo moeilijk heeft met het verlies van haar tante. Wat een impact.

Het is moeilijk om zelf wat rust te vinden als je je eigen kind zo ziet worstelen.

Bleh... Morgen weer een nieuwe dag. Dat is dan weer het mooie, dat hebben wij dan weer wel gelukkig.

Daan

06-11-2002 06-11-2011

9 jaar alweer.

Fiorucci

Fiorucci

06-11-2011 om 11:40

Daan

Kaarsje voor jou en je familie..

Jullie zijn lief!

Wat lief, die kaarsjes. Ze geven niet alleen licht, ook warmte.
Mien, dit is inderdaad hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van al die keren dat hij in het ziekenhuis heeft gelegen. Het "voordeel" van deze diagnose is, dat ze niet wéér allerlei belastende onderzoeken hoeven te doen als hij weer eens moet worden binnengeschoven. Wat we moeten verknauwen is, dat er geen behandeling gericht op genezing mogelijk is, alleen symptoombestrijding. En het gaat langzaam alleen maar achteruit.

kastanjet

kastanjet

06-11-2011 om 19:43

Nikus

Ook ik sta stil bij jullie Daan. Je weet wel waarom.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

06-11-2011 om 20:20

Nikus

Een kaarsje voor jullie.

Petr@

Petr@

06-11-2011 om 20:59

Daan*

Een kaars voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Daan

een kaars voor jou, je prachtige blonde krullen, je mooie ogen en lach..altijd gemist!

Genista

pfffffffff wat een lange lijdensweg 'gelukkig' is er dan nu een diagnose, wat triest dat er geen behandeling mogelijk is..

Sterkte voor jullie allemaal!

Daan

je had 9 moeten worden.... een warm kaarsje voor jou en je familie xx

Dropke

mijn gedachten gaan uit naar jou xx

Kaarsje voor mijn vriendin m

Omdat je eindelijk a.s. dinsdag de uitslag krijgt van de scan van vorige week. Is alles echt weg, geen enkele verkeerde cel meer... dat is de grote vraag. Wat een slopende week.... warme kaars voor jou en je lieve man en twee jongens.

Kaarsje voor de vader van a

lieve A, een kaarsje voor je vader, en voor jou en je man.
Knuffel Geerke

Gerdina

Gerdina

07-11-2011 om 15:04

Genista

Sterkte met alles wat er nu op jullie afkomt!

Gerdina

Gerdina

07-11-2011 om 15:05

Voor ons nichtje

Vannacht ben je geboren, nu ben je met papa en mama in het ziekenhuis om te kijken of alles wel goed is met je....

fryskdumke

fryskdumke

07-11-2011 om 19:43

Voor het nichtje van gerdina

een mooie roze kaars, onder tussen duimen draaien en hopen dat het allemaal mee valt.

(weet nog zo goed het moment toen wij met onze dochter van 7 dagen oud de huisarts bezochten omdat er iets mis was......)

ishtar

ishtar

07-11-2011 om 20:59

Gerdina

kaarsje voor een goede uitslag voor je nichtje!

Gerdina

Ook hier een kaarsje voor jouw nichtje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.