Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

04-10-2010 om 09:31

Och heli

Wat een naar einde van zo'n heftig weekend. Een mooie grote blauwe kaars voor jou en je gezin.

Wilma

Wilma

04-10-2010 om 14:01

Heli

He bah meis, wat naar! En dat na een "lekker" weekendje hier vlakbij (mooi is 't hier hè . Ben je net zover dát je een keertje weggaat en er ook dapper van probeert te genieten, gebeurt er dit...

Sterkte !!

Groetjes,
Wilma

Wilma (beetje ot)

Ja, het is zeker mooi 'bij jullie'! Maar Limburg wordt voor ons op deze manier wel steeds beladener. Familie woont daar dus we willen wel en kunnen ook niet vermijden, maar pfff.
We waren overigens naar Limburg omdat we afgelopen zaterdag een herdenkingsbijeenkomst hadden in het azM. Dat was op zich zelf al lastig. Deze gebeurtenis maakt het alleen maar weer moeilijker.
Dat wordt weer bakken vol moed verzamelen als we weer in de auto stappen om daar naar toe te gaan. Sowieso al; ik zei gisteren een soort van gekscherend dat het niet lang meer duurt voor ik me opsluit in huis. Ik doe het niet, omdat ik niet aan mijn angsten wil toegeven, maar zo af en toe is dat wel moeilijk..

Ach heli...

Een dikke kaars voor jullie erbij.

kien

kien

04-10-2010 om 14:57

Heli

Wat een schrik weer! Ik wou dat het jullie nu maar een tijdje voor de wind ging, alles even gewoon, voorzover gewoon nog bestaat.
Hoe heeft jullie mannetje het ervaren? Is hij erg van slag?
Veel sterkte met het verwerken, ik denk aan jullie.

Kien

O, heli

Wat een weekend, al zo confronterend, die bijeenkomst, terug naar Limburg en dan deze afloop...

De schrik en weer zo bewust van de kwetsbaarheid..brr...ik kan me voorstellen dat je het liefst in een veilig coconnetje zou willen zitten...

Heel veel sterkte en liefs, een grote kaars voor jullie allevier!

Petr@

Petr@

04-10-2010 om 21:03

Heli

Ik zet er een grote kaars naast voor jullie...

liefs,
Petr@

Kus op je gewonde moederhart heli

Wat een verhaal, wat een impact!

Kiki

Kiki

04-10-2010 om 22:57

Een kaarsje voor mijn vriendin, man en mijn logeerbaby

die vandaag te horen hebben gekregen dat hun kleine man het niet gaat halen.

De kanker overwonnen, maar de bijwerkingen van de chemo dusdanig dat hij het niet gaat halen.

Voor een ieder

die het zo nodig heeft een mooie kaars vol kracht en hoop!

Asa Torell

Asa Torell

05-10-2010 om 12:26

O kiki

Wat vreselijk, wat ontzettend erg! Ik zet er een grote kaars naast.

Sascha2

Sascha2

05-10-2010 om 12:49

Ach nee kiki

Nee toch, wat oneerlijk. Ik had zo gehoopt dat er op tijd een oplossing zou komen voor het kleine jochie en dan is nu dus ineens de tijd op. Wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte!
Dikke knuffel

Kiki

Wat erg, wat verschrikkelijk erg. Een kaars voor het gezin van jouw vriendin (en voor jou omdat je ze zo steunt en hierdoor natuurlijk ook erg geraakt bent).

joos

joos

05-10-2010 om 22:52

Voor de ouders

van Dirk Post. Vandaag en morgen wordt deze zaak behandeld in de rechtzaal en als ik de berichten er over lees wordt het weer koud om mijn hart. Ik wens ze heel veel sterkte.

Voor mijn 18-jarige zoon,

om hem kracht en wijsheid te geven voor zijn toekomst.

mirreke

mirreke

06-10-2010 om 14:06

Heli...

Ik lees net je berichtje. Ach, waarom moet dat nou net weer gebeuren. Je doet zo je best, ik vind je/jullie zo dapper (ja, je moet wel...), jullie vechten zo voor jullie leven ondanks het gemis van jullie Joram, en dan dit...
Een hele dikke, lang brandende kaars voor jullie, en voor jullie ventjes, voor allebei.

mirreke

mirreke

06-10-2010 om 14:09

Kiki

voor je logeerbaby, en zijn ouders. Verschrikkelijk, operatie geslaagd, patiënt overleden, zoiets. Net al die chemo's en ellende, en stress en angsten doorstaan te hebben, en dan dit bericht...
En ook voor jou. Zo erg vind ik dit, zo'n kind dat net begint...

elsje78

elsje78

06-10-2010 om 15:23

Ooh kiki

Wat vreselijk! Ik zet er een dikke kaars bij...

Sprakeloos...

Liefs Elske

Voor isa hoes, merlijn en vlinder

Wat vreselijk als je papa en geliefde dit besluit neemt...
En Antonie ik hoop dat je rust vind

ayla

ayla

07-10-2010 om 10:43

Ook voor isa, merlijn en vlinder

een hele mooie kaars voor hun. Wat een verdriet

Gezin van antonie kamerling

Een hele grote kaars voor dit gezin dat nu verder moet zonder man en papa

Petr@

Petr@

07-10-2010 om 11:23

Nausicaa

Ik zet er voor jouw zoon een kaarsje naast. Soms hebben ze die nodig...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

07-10-2010 om 11:24

Kiki

Een kaars vol kracht voor jouw vriendin en haar gezin...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

07-10-2010 om 11:25

Antonie*

Ik zet ook een kaars neer voor zijn gezin.
Wat een verschrikkelijk bericht...

Susan

Susan

07-10-2010 om 11:28

Antonie....

Wat erg, dit nieuws! Ik ben zwaar geschokt... Wat een beslissing en hoe zwart moet het leven zijn geweest voor hem...

Heel veel sterkte voor Isa en de kinderen.

Susan

Voor de dierbare forummer die zich nu even "kapot" noemt

En die nu ook kapot is. Een dikke kaars voor jou.

mirreke

mirreke

07-10-2010 om 11:48

"kapot"

Ook van mij eentje voor jou, kapot! Een helder vlammetje voor kracht en hoop.

mirreke

mirreke

07-10-2010 om 11:52

Ja, antonie kamerling

Ik hoor het net, ik schrik er zo van! Wat moet dat erg zijn, zo op het oog alles te hebben, een dynamisch en gelukkig leven, ook al zo lang samen met zijn vrouw, niet niks in dat wereldje, en dan zo ongelukkig zijn dat je deze uitweg kiest... Een kaarsje voor Antonie Kamerling.
En een megakaars voor zijn vrouw en kinderen. Het is verschrikkelijk om door te moeten als je partner, je vader, sterft. Maar achterblijven als iemand een zelfgekozen, zelfuitgevoerde dood sterft...

Petr@

Petr@

07-10-2010 om 11:55

"kapot"

Ook voor "kapot" een dikke kaars vol kracht. Fijn dat er hier zoveel mensen zijn die jou willen helpen...

liefs,
Petr@

Salie

Salie

07-10-2010 om 11:59

Antonie kamerling

Wat vreselijk.
Een mooie kaars voor een prachtig mens.
Ook een voor Isa en de kinderen. Sterkte

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.