Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

29-09-2010 om 12:06

Benzinepomp

Voor de eigenaar van de benzinepomp hier vlakbij,weer overvallen vanmorgen vroeg......de schrik zit er weer goed in.
Bastet

Petr@

Petr@

29-09-2010 om 19:08

Moeder en dochter

Twee dikke kaarsen vol hoop voor de moeder en haar 3-jarige dochtertje die vanochtend in Lelystad door een trekker zijn aangereden...

Muriel

Muriel

29-09-2010 om 22:30

Voor fenna*

Een kaarsje voor Fenna. Maar vooral voor haar Papa, Mama en zussen. Want al zes jaar lang moeten zij het elke dag zonder hun prachtige meisje stellen...

Dikke kus!
Muriel

Petr@

Petr@

29-09-2010 om 22:50

Fenna*

Zes felroze kaarsjes omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Voor pilar

op naar wat goede dagen voor jou meid!

Fenna*

o, nog maar 6 jaar en toch alweer zes jaar, het staat me nog zo helder voor ogen!Zoveel verdriet omdat je te ziek was en zoveel bewondering dat je nog zo lang bleef (al is het natuurlijk veel te kort!)

Joram

een mooi Dinokaarsje voor jou!

Rembrand

Rembrand

30-09-2010 om 19:45

Sandra

19 jaar. Binnen acht weken na de diagnose kanker heeft zij de ongelijke strijd op moeten geven.........
M.

Kaarsen voor

het gezin dat in Frankrijk om het leven kwam; wat een verschrikkelijk nieuws; ook een kaars voor hun dierbaren, het gemis is veel te groot! Rembrand, voor jou ook een kaars. Dit moet zo moeilijk zijn!

voor Ansjo en Colin,

voor Fenna* en haar familie,

voor Fianna, wat een pech, heel veel beterschap,

voor het kindje en de ouders waar Notje over schreef,

voor Sandra en iedereen die zijn ouder(s) moet missen,

voor iedereen die vecht tegen een ziekte en zich staande probeert te houden, speciaal voor kleine Emilie en kleine Luca,

voor Romanie en Jesse*,

voor Nikus, voor Geerke, voor Kien (lang niet gezien; alles oké?), voor Mien* en voor alle andere lieve mensen die hier trouw kaarsjes komen branden en het zelf soms zo moeilijk hebben,

en ik zet er ook nog eentje naast voor Joram en ons zelf en de mensen die om ons heen staan. Het zal een moeilijk weekend worden waarbij we weer veel confrontaties aan zullen gaan, een kaarsje vol moed kunnen we wel gebruiken,

en voor verder iedereen die ik vergeten ben...

Rembrand

Rembrand

30-09-2010 om 23:30

Heli.

Voor jou ook een kaarsje meis. Je manneke zal nooit vergeten worden !
Ik moet inderdaad steeds aan de familie uit Ridderkerk denken........
M.

notje

notje

01-10-2010 om 10:03

Voor iedereen...

die een kaarsje héél hard nodig heeft.
En zo'n mooi liedje....


http://www.youtube.com/watch?v=TBn3iIAWW08
Notje

Beter laat dan nooit, voor sjootje

een lief kaarsje

Voor mijn moeder

Morgen al weer 2 jaar Ik mis je!

kien

kien

01-10-2010 om 13:54

Vrouw en 3 kinderen

die op de A59 zijn verongelukt vanochtend. Vreselijk. Het is nog niet bekend of het (allemaal) haar eigen kinderen zijn. Een vierde kind is zwaargewond, maar heeft het (vooralsnog) overleefd. Dikke kaarsen voor alle gezinnen, familieleden, vrienden, klasgenootjes, collega's, buren etc. die hierbij betrokken zijn.

Kien

kien

kien

01-10-2010 om 13:56

Heli

Bedankt voor je kaarsje. Ik ben er nog, alles is oké hier. Heb alleen niet zo veel inspiratie om hier te posten op het moment.
Veel sterkte het komende weekend. Je mannetje zal niet vergeten worden!

Kien

Voor de vrouw en 3 kinderen

Inmiddels bekend dat het niet allemaal haar eigen kinderen zijn. Een hele dikke kaars voor alle betrokkenen...

merene

merene

01-10-2010 om 15:09

Ook

ik brand ook een kaars voor de vrouw en 3 kinderen die omgekomen zijn. Ook steek ik een kaars op voor de ouders van die kinderen.

Vrouw en 3 kinderen

Kippenvel toen ik het las....wat een vreselijk ongeval! Een kaars voor alle betrokkenen!

Ook ik

zit hier met kippevel en tranen. Wat een drama, zoveel gezinnen slachtoffer van dit ongeval. De kaarsjes gaan hier aan.

Karlijn

Karlijn

01-10-2010 om 16:19

Weer 4 kaarsen

Voor slachtoffers van een afschuwelijk ongeluk. Min of meer per ongeluk zag ik de foto en ik krijg het niet meer van mijn netvlies, afschuwelijk.

4 kaarsen, al hebben ze er geen ene moer aan deze 3 kinderen en deze moeder.

Bah

krin

krin

01-10-2010 om 16:49

En een vijfde

voor de chauffeur van de vrachtwagen.

Petr@

Petr@

01-10-2010 om 16:59

5 kaarsen

1 dikke kaars vol kracht voor de ouders van de jongen van 18 die gisteravond dood gereden is door een dronken automobilist...
4 dikke kaarsen voor de geliefden van de vrouw en drie kinderen die vanochtend hier in de buurt zijn omgekomen...
Wat een verdriet weer!

Petr@

Petr@

01-10-2010 om 17:00

Anna

Op deze zonnige dag een vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Jacoline29

Jacoline29

02-10-2010 om 10:20

Een lotgenootje

Die volgende week afscheid gaat nemen van hier.

Voor mijn oma

Die gisteren alweer 11 jaar geleden is overleden.
Mis het mensje nog heel vaak,zeker nu ik weet dat ik in februari en dochter krijg. Na 3 zoons kan ik mijn dochtertje mijn oma's doopnaam geven dit heb ik haar belooft op haar sterfbed.

Groetjes Dieke

Tijgeroog

Tijgeroog

02-10-2010 om 19:34

Voor 3 broertjes

Voor de 3 broertjes uit de straat, die hier onder schooltijd voor de deur stonden, ze wilden met m'n zoontje spelen. "Nee hoor, wij hoeven lekker niet naar school want papa is dood." Slik...

Ook voor de 3 broertjes

waar Tijgeroog over schrijft; wat een verdrietig bericht!

Onszelf

en alweer voor onszelf. Het was een moeilijk weekend. Voor het eerst weer met z'n drieën naar Limburg. Dat was al heftig, maar vanmiddag op de terugweg raakten we betrokken bij een kettingbotsing.
We werden hard van achteren aangereden, onze auto heeft erg veel schade (zal wel een ander moeten komen wrs.), maar gelukkig hebben we zelf, op nekpijn en een pijnlijke borst van de gordel na, lichamelijk niets. Maar emotioneel hakt dit er weer in. Weer die confrontatie dat je zo kwetsbaar bent, dat je leven in een tel veranderd kan zijn.
Een kaarsje voor onszelf, om dit weer te verwerken.

mopke

mopke

04-10-2010 om 07:32

Voor heli

Een dikke kaars voor jullie! Wat een nare afloop van een toch al heftig weekend. Ik kan me zo goed voorstellen dat dit weer heel veel emoties teweeg brengt. Veel sterkte en doe het rustig aan met die nekpijn..
Esther

Jacoline29

Jacoline29

04-10-2010 om 07:34

Heli

jeetje meid schrikken zeg.een grote kaars.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.