Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor de overleden mevrouw en haar ploeggenoten bij het motoronge

Gisteren hoorden we alleen maar sirenes van allerlei voertuigen door elkaar heen.. Even later ook de traumahelicopter..
Later bleek dat er vlak achter ons een motorongeval had plaatsgevonden, en daarbij een mevrouw om het leven is gekomen. De mevrouw was op de verkeerde weghelft gekomen en aangereden door een ploeggenoot las ik..
Voor de mevrouw, haar ploeggenoten (waaronder ook familie) en haar nabestaanden een grote kaars..

Voor vriend genista

ik hoop met heel mijn hart dat de operatie van vandaag goed heeft uitgepakt. Dat je meteen minder pijn hebt en dat de weg van herstel ingezet kan worden. Een mooie kaars voor jou en je gezin! En....wat een lieve betrokken vrienden heb jij!

groetjes van Purk

Voor een vriendin

...met een hele zieke moeder
Een warme kaars voor jou!

Vandaag is het..

....Wereld Alzheimer Dag. Tot voor kort had ik er nooit van gehoord, maar nu is het verpletterend werkelijkheid dat ik er bij stil sta. Mijn moeder dementeert en gaat in hard tempo achteruit. Nooit gedacht dat je in 1 jaar je vader werkelijk kunt verliezen en je moeder...tja.....stukje bij beetje verliezen, terwijl ze er daadwerkelijk nog is.
Om immens verdrietig van te worden.

Voor m en je twee kinderen

Omdat je morgen 6 jaar geleden plotseling je grote liefde verloor en je met je twee kinderen verbijsterd achterbleef. Een kaars voor kracht, voor warmte, en een arm om je heen voor je verdriet en gemis.
En voor je kinderen, waarvan ik er eentje inmiddels zo goed ken, en van wie ik weet dat ze hun vader enorm missen. Voor jullie alledrie een mooie kaars en een lieve warme knuffel,
liefs Geerke

Jakiro

Jakiro

21-09-2010 om 23:16

Voor m'n schonezussie

Die 4 dagen na de bevalling opeens in het ziekenhuis is opgenomen met "kraamvrouwenkoorts" op de verjaardag van haar oudste.
En dus ook voor m'n broertje die alleen thuis zit met z'n jarige zoontje terwijl z'n vrouw en kind in het ziekenhuis liggen.
Kaarsjes uitblazen ging even niet door...

met groeten, Jakiro

tulp

tulp

22-09-2010 om 14:24

Twee kaarsen

Eentje voor kindje S, die helaas na 7 maanden in de buik van haar mama is overleden. Ze was zo welkom, heeft hard gevochten maar was te ziek...

En voor B, die vrijdag een borst moet laten afzetten. Pff, hoop dat ze goed herstelt!

Kaarsje voor sandra

Omdat wees zijn heel verdrietig is.

Een kaarsje voor mara en lisanne uit v

Twee meisjes van 15 die sinds zaterdag weg zijn. Ze zijn weggelopen en laten hun ouders in het ongewisse. Ik hoop met heel mijn hart dat de beide meisjes de mod vinden om toch te bellen. Niemand kan gemist worden!

Asa Torell

Asa Torell

22-09-2010 om 20:42

Kaars voor purk en familie

alweer 2 jaar, en een dag, zonder moeder, schoonmoeder, oma. En voor vandaag nog een extra kaars voor purk.

Petr@

Petr@

22-09-2010 om 21:24

Purk

Ik zet er een dikke kaars vol kracht naast voor jouw gezin...

liefs,
Petr@

Rembrand

Rembrand

22-09-2010 om 23:30

Ze zijn terecht!

In de tram herkend door een paar jongens.
M.

Bastet

Bastet

23-09-2010 om 14:14

Voor....

Voor een jongen van 11,die gevonden werd in zijn huis.Bah.

Bedankt asa en petr@

fijn en lief dat jullie er aan denken. Het blijven 'rare' dagen.

kus van Purk

Karlijn

Karlijn

24-09-2010 om 09:35

Voor het gezin

dat gisterenmiddag in Frankrijk op de snelweg A6 om het leven is gekomen door een aanrijding waar ook 2 vrachtwagens waren betrokken. 2 Kindjes van 3 jaar en 1 jaar, in 1 klap een heel gezin weg, brrrrrrrrr, Afschuwelijk

4 Kaarsen

Petr@

Petr@

24-09-2010 om 17:36

Karlijn

Ik zet er vier kaarsjes naast, wat een verschrikkelijk bericht...

Petr@

Petr@

24-09-2010 om 18:31

Anna

Fijn dat je zulke mooie momenten hebt in de geest van jouw mem!
Ik houd van zon, maar ook van de herfst, daarom:

een warmrood vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Rembrand

Rembrand

25-09-2010 om 13:24

Gezin........

Toen ik vanmorgen de krant opensloeg wist ik het direct.
Jullie veranderden in één klap van een nog naamloos gezin in de krant in mensen die ik een kort met intens contact heb leren kennen.
Confronterende foto's van de auto die je net was wezen halen toen ik bij jullie was, van jullie huis en de box waarin jullie jongste zoontje (net geboren) lag tijdens mijn bezoek.........
Het laat me niet los,,,,,,,,,afschuwelijk.
M.

Rembrand

Rembrand

25-09-2010 om 17:08

En nu foutloos

Ik bedoelde dus: Jullie veranderden in één klap van een nog naamloos gezin in mensen die ik door een kort maar intens contact heb leren kennen....
M. ( nog steeds malende over zoveel ongerechtigheid)

Rembrand

Rembrand

25-09-2010 om 22:57

Pelle.

Toen ik langzaam lezend besefte dat het niemand anders dan de bewuste familie kon zijn flitste er zoveel door mij heen....
Het is al heftig als je het leest zonder dat je de mensen kent, maar als je de foto's van de auto en hun huis ziet en ze kende slaat het in als een bom.
M.

Rembrand

de enige troost in zulke diepe, diepe ellende is dat ze allemaal samen gegaan zijn. Er blijven geen kinderen over zonder ouders. En geen ouders zonder kinderen. Ze zijn als gezin bijeen.

Wat niet wegneemt dat er daarnaast zijn er zo veel anderen die een diepe ravijn van verdriet en gemis door moeten: grootouders, broers, zussen, vrienden en vriendinnen, collega's. Jij. Zoveel mensen die hen missen. En dan dat lege huis waarnaar nu ineens niemand meer terugkeert.

Heel, heel afschuwelijk.

Jacoline29

Jacoline29

27-09-2010 om 19:20

Mijn dochtertje elize

Die bijna stikte door een suikerpinda.Haar broer heeft zonder dat hij wist hoe het moest rautek gedaan,waardoor de pinda omhoog kwam.Hij was het dichtst bij.Ik was er ook,alleen iets verder weg.kinderen overstuur,mamma half hyperventilerend daarna op een stoel.tril nu nog na.

Wendy B.

Wendy B.

27-09-2010 om 21:30

Sjootje

Een kusje in de wind...

Sjootje

een mooi kaarsje...!

Petr@

Petr@

28-09-2010 om 18:16

Ansjo

Een stoere blauwe kaars omdat Colin* zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Ook voor sjootje en colin

Lieve Asjo en Colin.... 10 jaar geleden.....
Een mooie kaars voor jullie met een warme gloed.
liefs Geerke

Asa Torell

Asa Torell

28-09-2010 om 20:28

Kaars

voor Rodebeuk, Lelietje van Dalen en alle anderen met een ouder die ongeneeslijk ziek is.

Rembrand

Rembrand

29-09-2010 om 09:55

Rode beuk

Voor jou en je mama.
M.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

29-09-2010 om 11:15

Asa torell

Dank je wel, wat ontzettend lief; ik ben helemaal ontroerd. Ik kijk hier eigenlijk maar zelden, maar kennelijk voelde ik hem al een beetje branden

Bastet

Bastet

29-09-2010 om 12:06

Voor

RodeBeuk,Lelietje en anderen die een ouder of misschien wel beide ouders moeten missen.....
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.