Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Antonie

Hoorde het net op de radio, wat een schrik... ben hier een hele tijd niet geweest, maar wil bij deze een kaarsje aansteken voor Antonie, zijn vrouw en kinderen... familie, ieder die hem moet missen.

.....

Liefs, Beertje(s)

Heli

...ben een tijd niet hier geweest, en kijk nu maar even heel kort terug in de berichten en zie daar jouw naam... Een dikke kaars voor jullie, sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Grote kring van fakkels...

...blijkbaar is het voor een mens soms even nodig wat meer afstand te nemen van dit forum... dus sorry dat ik nu niet alles teruglees... Maar het is enkel dat, want vergeten doe ik dit forum niet.

Ik vergeet niet de mensen die hier vaak posten die ik ken, al is het enkel van naam of verhaal. Niet de mensen die hier vaak komen om steun te geven, de mensen die het hier zo nodig hebben om hun verhaal van zich af te schrijven... Degene die zoveel hebben meegemaakt al, en wiens bordje soms nog voller komt te liggen... wiens rugzak als zwaarder wordt. Degenen die met een groot gemis moeten leven, of anders. Wie hier komt om een kaarsje te branden voor anderen, en/of ze zelf te ontvangen om zich aan te warmen...

Daarom een grote kring van fakkels, voor iedereen die het zo nodig heeft, die het zo goed gebruiken kan om welke reden ook... Voor enorm veel kracht, warmte, geloof, hoop, liefde en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Wilma

Wilma

07-10-2010 om 12:28

Gadver ...

Hoorde 't net ook op 't nieuws van Anthonie Kamerling. Wat akelig, heb de auto even aan de kant van de weg gezet, werd er naar van ...

Wilma

Wilma

Wilma

07-10-2010 om 12:31

Beertje

Ik ken 't gevoel van soms even afstand nemen van dit forum, hoop niet dat er een vervelende oorzaak aan ten grondslag ligt.

Je kaarsje zijn altijd hartverwarmend !

Groetjes,
Wilma

Kaarsjes

Voor de tante van mijn man, de laatste serie behandelingen... zoals ze zelf zegt, hopelijk kan ik het daarmee nog een paar maandjes uitzingen...
Een krachtig vlammetje voor haar en ieder om haar heen.

Een erbij nog voor mijn man's vriend, wiens bloedwaarden weer slechter zijn, op wat hem allemaal te wachten staat.

En voor ieder ander om ons heen waarvan ik weet dat ook zij het zo goed gebruiken kunnen, nog een paar warme vlammetjes ernaast.

Liefs, Beertje(s)

Schrik...

...lees ik net een berichtje van mijn moeder... haar vriendin van de schilderclub, die haar kleindochter... is een vriendinnetje van het meisje dat is omgekomen op weg naar de Efteling... Meisje is er kapot van...

Nog een grote krachtige vlam erbij, voor dit meisje... en voor het hele gezin en ieder daar omheen!

Liefs, Beertje(s)

Wilma

Wilma

07-10-2010 om 12:38

Beertje, nu voor jou een mooie kaars

Omdat je 'm kennelijk wel kunt gebruiken, wat een nare berichten om je heen ...

Groetjes,
Wilma

Wilma

Lief van je!

Geen al te vervelende dingen, tenminste niet ál te nabij, gelukkig. Maar genoeg om het toch even nodig te hebben. Er zijn alweer vaker momenten geweest afgelopen tijd dat ik het forum wilde opzoeken om een kaarsje te branden, maar op een of andere manier... werd vandaag pas die dag om het te doen.

Het zal inderdaad voor meer mensen herkenbaar zijn, ook voor jou.

Een mooi lichtje en warm vlammetje erbij voor jou, en jullie sterretje... En voor al die andere grote en kleine sterren die worden gemist!

Liefs, Beertje(s)

Nog even voor wilma

Lieverd, zie nu je laatste berichtje nog - ja, dat noem ik niet ál te dichtbij, in die zin dat het gelukkig met ons eigen gezinnetje en ouders allemaal wel goed gaat wat gezondheid betreft enzo. Maar een en ander speelt toch best dichtbij genoeg... dus, dank je!

Maureen T.

Maureen T.

07-10-2010 om 19:01

Kaarsje voor fenne

Samen met Luna wil ik een kaarsje opsteken voor mijn dochter en haar tweelingzusje Fenne.
Zij is vlak na haar geboorte overleden aan het twin-to-twin syndroom.

Fenne je blijft altijd bij ons.
Liefs, mama en Luna

Karin

Karin

08-10-2010 om 08:54

Antonie kamerling

Ik steek een kaarsje voor jou op. Je was een bijzonder mens en zal zeker gemist worden. Het doet me pijn als ik me bedenk hoeveel pijn jij hebt gehad, dat je dit als enige uitweg zag. Mijn hart gaat uit naar Isa, Merlijn, Vlinder en de rest van jouw familie.

Liefs van mij!

Jacoline29

Jacoline29

08-10-2010 om 15:42

Voor a

Die vanochtend is weggevlogen,door de ziekte waar oktober voor staat.bah.

mussel

mussel

08-10-2010 om 15:46

Antonie

Wat wordt er veel los gemaakt door de dood van Antonie. zo 'n bijzondere man. Ik ben helemaal van de mik. Heb niet zo lang geleden dit van dichtbij meegemaakt. Ook 2 kinderen zo plotseling zonder vader. En mijn vriendin zoveel verdriet om haar grote liefde. alle berichten in de media halen het weer naar boven; alle verdriet en onmacht; de wens je kinderen dit verdriet te kunnen besparen.

Petra-

Petra-

08-10-2010 om 16:52

Ook fakkels

ook al ben ik hier niet zoveel meer, toch blijft iedereen in gedachten en worden kaarsen gebrand....

Petra-

Petra-

08-10-2010 om 16:53

Voor mijn vriendinnetje

waarbij de ziekte toch weer terug is, ze moet weer vechten, volop! En met heel mijn hart hoop ik dat ze het redt!!!

Voor jou en je mannen een grote vlam!

Petra-

Petra-

08-10-2010 om 16:53

Voor mijn dinnetje

die volop bezig is om kwaliteit te behouden, vechten voor uitstel, wat is het zwaar, wat ben je moedig! Een vlam voor jou en je gezin, voor kracht en moed!

Petr@

Petr@

08-10-2010 om 23:20

Petra-

Ik zet er twee kaarsen bij voor hoop en kracht voor jouw vriendinnen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

08-10-2010 om 23:42

Anna

op de valreep.... een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Jacoline29

Jacoline29

09-10-2010 om 19:27

Mezelf

Omdat het verwerken van de borstkanker die ik gehad heb moeilijker is dan ik ooit had gedacht.We komen er wel,alleen duurt het lang.

elsje78

elsje78

09-10-2010 om 20:13

Kaarsje van hoop

voor lief vriendinnetje, dat het wondertje dat in haar buik is teruggeplaatst maar mag blijven zitten en over 9 maanden hun grote wens uit mag komen....na 8 jaar...

Asa Torell

Asa Torell

09-10-2010 om 22:25

Kaarsje voor kapot

Ik las haar draadje nu net pas. Ik hoop dat ze gauw het gevoel zal hebben dat het zeker weer goed zal komen.

Voor het vriendinnetje van els

Ik duim mee!

Lionne

Bloemetje

Bloemetje

10-10-2010 om 20:49

Een kaarsje

Zomaar.. voor iedereen die het nodig heeft.

Prinses op de Erwt

Prinses op de Erwt

11-10-2010 om 19:56

Voor mijn schoonzusje...

voor wie het einde toch nog plots heel nabij lijkt te komen..
Voor mijn broer en zijn drie kindjes, voor wie de toekomst er plots heel zwaar uitziet...

koentje

koentje

12-10-2010 om 09:43

En voor

all kinderen die hun moeder moeten missen juist als ze haar nog zo hard nodig hebben en voor alle vaders die er dan alleen voor staan...
Of voor alle moeders die ineens de zorg voor hun kindjes alleen hebben omdat zij hun papa en zij haar man moeten missen....
Het leven is niet eerlijk...

Petr@

Petr@

12-10-2010 om 21:10

Elsje78

Ik zet er een kaars vol hoop voor jouw vriendin naast...
(Ik heb twee vriendinnen die via ivf moeder zijn geworden dus ik herken de spanning!)
liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

12-10-2010 om 21:11

Prinses op de erwt

Wat een verdriet spreekt er uit jouw berichtje. Ik zet er een dikke kaars vol kracht naast voor jullie...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

12-10-2010 om 21:12

Jacoline

Een roze kaars vol kracht voor jou...
Het gaat je lukken!!!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

12-10-2010 om 21:13

33 kaarsjes

vol hoop voor de mijnwerkers in Chili. Vanavond om 23.00 uur gaat de reddingsoperatie beginnen. Hopelijk kan iedereen zijn/haar geliefde man/zoon morgen weer in de armen sluiten...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.