Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook voor de mannen onder de grond

de omhooghaalactie gaat zo beginnen. Laat ze allemaal inclusief de reddingswerkers weer veilig boven komen.

Aïda

Aïda

12-10-2010 om 22:55

Een kaars voor B, gisteravond de strijd verloren. Omringd met je man en kinderen ben je rustig ingeslapen. 39 jaar het is zo oneerlijk.

2 grote kaarsen voor haar kinderen, 11 en 15 jaar en dan al hun moeder moeten missen.

En dan een kaars voor de klas van haar dochter en mijn dochter.. Alle kinderen zijn er van onder de indruk, er was vanmorgen ongeloof en verdriet. Er is menig traan gelaten in de klas.

En dan nog een klein kaarsje voor mijn dochter die hier erg van onder de indruk is, en die het zich enorm aantrekt.

elsje78

elsje78

12-10-2010 om 23:05

Lionne en petr@

Bedankt voor jullie lieve kaars! ik zet er meteen weer een naast! Nog een dag of 5 en dan weten ze meer. ik duim door want ik gun het ze zo enorm!!

Liefs Elske

Petr@

Petr@

13-10-2010 om 09:43

Elske

Graag gedaan! Ik steek nu thuis ook nog een echt kaarsje aan voor haar.

Petr@

Petr@

13-10-2010 om 09:45

Aïda

Met tranen in mijn ogen zet ik hier een kaars neer voor het gezin van B...
En ook een kaarsje voor jouw dochter...
liefs,
Petr@

Jacoline29

Jacoline29

13-10-2010 om 11:40

Dank je petra

Gaat al beter met me.Vandaag wordt lotje begraven,voor haar familie een kaars, voor de familie van B,de mannen onder de grond en iedereen die hem hard nodig hebben.

Wilma

Wilma

13-10-2010 om 11:40

Hè, dat liedje ...

Zo'n liedje kan me dan ineens zo rauw op m'n dak vallen. Nu op de radio Frank Boeyen met die ene zin "Zeg me dat het niet zo is ...".

Toen Martijn dood was gegaan en wij 's avonds laat het ziekenhuis (helaas zonder hem) verlieten en in de auto stapten, was dit de eerste zin die uit de radio schalde, keihard in de bijna lege parkeergarage, je dode kindje daar achterlatend

"Zeg me dat het niet zo is ..."

Wilma

een kaars voor jou omdat jou kleine berichtje mij zo aangrijpt...en een ballon in de wind voor jou jongetje dat je zo mist.(Kan nu niet meer naar dat liedje luisteren zonder aan jou te denken. )

Wilma

jaaaaaaaaaa........o, dat liedje had ik ook zo in mijn hoofd, hart en lijf...en daarbij ook het liedje ´het is zo stil in mij..´

Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het NIET waar is..

Zoals je zo vaak zou wensen, willen, voor al die mensen die een lief verliezen, dat je het weg kon poetsen, nee, het is een vergissing....

Was het maar waar, voor Martijn, voor Fleur, voor de vader, de moeder, de zus, de broer, de vriendin..

Een grote kaars voor al de momenten waarop je zou willen schreeuwen...zeg me dat het NIET WAAR IS!

Asa Torell

Asa Torell

14-10-2010 om 08:39

Vincent

Mayte en familie, een grote kaars voor jullie op Vincents zesde verjaardag.

Gerdina

Gerdina

14-10-2010 om 10:04

Mayte*

Ook hier wordt aan jullie gedacht!

Vincent

een vlinderkaars voor jou, op jouw verjaardag! Een helder lichtje, vol herinneringen.

koentje

koentje

14-10-2010 om 12:24

Oei wilma

ik zag jullie zo staan in de parkeergarage van het ziekenhuis........

maar dan is het wel zo en jij moet maar zien hoe je verder gaat met je leven.
Hoe lang is dat geleden?

Wilma

Wilma

14-10-2010 om 13:23

"ik doe net of je gewoon verder leeft .."

"zelfs ook als het níet waar is ..."

Wat lief dat er reacties op zijn ! Ik moest 't gewoon een kwijt gister. Koentje, het is dertien jaar terug, in 1997 en hoewel we 't aardig op de rit hebben allemaal kan 't je ineens (bijvoorbeeld bij 't horen van zo'n liedje) overvallen, ben je ineens weer helemaal terug in de tijd inclusief het bijbehorende gevoel.

Mien, yep, "het is zo stil in mij" is er ook zoeen, alleen was die niet toen net op de radio .

Branca, da's wel weer een leuke draai dan, dat er iemand aan ons (mij en m'n kindje) denkt als dat liedje nu weer eens voorbij komt, dat je dat even schrijft tovert dan weer een glimlach op m'n gezicht.

Zo, nu naar de fysio, leren ontspannen .

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

14-10-2010 om 13:23

Vincent

Ook van mij een kaars, ik zie dat het je geboortedag is vandaag !

Groetjes,
WIlma

Kaarsje voor vincent*

en zijn familie.

Sascha2

Sascha2

14-10-2010 om 14:38

Vincent*

Lieve Vincent, een kus in de wind voor jou. En een dikke knuffel voor je dappere moeder (en vader, zus en broertje).

Nog een kaarsje voor vincent

Omdat je hier op het forum zo'n indruk hebt gemaakt. Ook een kaarsje van mij erbij.

Petr@

Petr@

14-10-2010 om 16:43

Vincent*

Een stoer blauw kaarsje omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Jip

Jip

14-10-2010 om 19:06

Een kaarsje van hoop

Dat alles goed blijft gaan bij de juf. Ze is eindelijk zwanger en ik gun het haar zo!!!!!

Janna

Janna

14-10-2010 om 21:29

Ook voor juf

(misschien wel dezelfde?)
Ze is echt als een moeder voor de kinderen in de klas.
Haar eerste zwangerschap eindigde helaas in een miskraam. Nu groeit er weer een wondertje in haar buik. Hopelijk mag ze dit wondertje volgend jaar in haar armen sluiten.

knevel

knevel

14-10-2010 om 22:34

Voor vincent*

Een stoere kaars voor jou, op een speciale dag.

liefs knevel

Hanny61

Hanny61

15-10-2010 om 10:43

Wilma en mien

Ik herken dit bij 'Mr.Blue' van René Klijn. Ik reed naar het ziekenhuis waar mijn te vroeggeboren zoontje al enige maanden lag. Het was nog steeds onzeker of hij het zou redden. Al die maanden van onzekerheid en ongerustheid heb ik niet kunnen huilen, maar toen dit liedje op de autoradio kwam, heb ik in mijn eentje in de auto zitten brullen. Ik moest de auto aan de kant zetten. Een aantal weken later is mijn zoontje overleden. Nog krijg ik tranen in mijn ogen als ik het liedje hoor...

Bastet

Bastet

15-10-2010 om 11:57

Voor maxy

Omdat het zo slecht gaat met je schoonmoeder!

Petr@

Petr@

15-10-2010 om 16:34

Hanny61

Een kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

15-10-2010 om 16:34

Anna

Op deze druilerige dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Hanny

Toch fijn dat muziek zoveel emoties los kan maken..(al is het aan de andere kant ook wel eens balen als die waterlanders...) Ik zie Renee nog zo voor me zo breekbaar in dat programma en dan het lied...

Fem

Fem

15-10-2010 om 20:36

Voor mijn jeugdvriend

Je was er altijd als ik je nodig had. Een plek om te schuilen.. Ik verloor je uit het oog nadat ik verhuisde naar een nieuwe woonplaats. En nu hoor ik dat een noodlottig ongeval jou je leven heeft gekost. Veel te jong!

elsje78

elsje78

16-10-2010 om 13:18

Lief vriendinnetje

de kaarsjes hebben geholpen! dat het wondertje dit keer maar langer mag blijven zitten en het nu echt gaat gebeuren! 8 jaar wachten is zo lang, maar het moet nu goed gaan!!

Elsje

Spannend Elsje!! Acht jaar wachten is inderdaad wel heel lang (Bij ons was het "maar" zes...) Ik duim met je mee dat het goed blijft gaan!

Lionne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.