Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

17-10-2010 om 12:55

Elsje

Spannend! Nog maar weer een kaarsje vol hoop dat er over 9 maanden een wondertje geboren mag worden...

liefs,
Petr@

merene

merene

18-10-2010 om 20:51

Voor s

Een dikke kaars voor S.
Laat het alsjeblieft niet zo zijn.

janna

janna

18-10-2010 om 23:28

Voor u

Lieverd, ik brand een mooie groene kaars voor je. Die rotziekte kunnen we samen wel aan!

Een kaarsje

voor Vincent* en zijn vader, moeder, zus en broertje! Ik ben natuurlijk weer eens veel te laat, maar hoop dat 'zijn dag' een 'goede dag' voor jullie is geweest.

Voor het oppaskindje

van Kiki, voor zijn ouders en familie en natuurlijk Kiki een kaarsje!

Voor het buurkindje

van Hannah en familie een mooie kaars!

Wilma en mien*

Pfff, jullie berichtjes zorgen voor een grote brok in mijn keel...
Naar aanleiding daarvan heb ik voor het eerst sinds de begrafenis van Joram 'Vanaf vandaag' van Rob de Nijs weer beluisterd en daar kwamen de tranen weer...

Voor jullie een mooie kaars!

Mieps

Mieps

20-10-2010 om 10:23

Voor juf marian

Zij is overleden aan een hersentumor. Veel liefde en kracht voor haar collega's en de kinderen van haar school.

Petr@

Petr@

20-10-2010 om 21:49

Een

dankbaarheidskaarsje voor mijn moeder die vandaag haar 75e verjaardag vierde.
Ze heeft in nog geen vijf maanden twee hele zware operaties gehad en het gaat hardstikke goed.
Dus dat is wel een kaarsje waard...

Niny

Niny

21-10-2010 om 19:27

Voor petr@'s moeder

Omdat ik weet hoe moeilijk het is als het niet goed gaat met je moeder. Ik ben heel blij voor haar en voor jou dat het nu beter gaat!
Niny

Heli

vanaf vandaag...oef, voor mij ook zeker een tranentrekker van jewelste! Het slijt wel wat, maar sommige dingen kan ik nog steeds niet met droge ogen aanhoren..

Een dikke kaars voor jou en jullie, omdat het leven ook doorgaat terwijl het best heel onwerkelijk is..dat blonde koppie wat er niet meer bij is.

Petr@

Kaarsje voor jou en je moeder, dat ze nog maar lang bij je mag blijven, het liefst zo gezond mogelijk, natuurlijk!

Alvast voor lio*

morgen jouw verjaardag! Een mooie verjaardagskaars voor je vader, moeder, broers en zusje!

Petr@

Petr@

22-10-2010 om 17:36

Niny en mien

Dank voor julle kaarsje!

Petr@

Petr@

22-10-2010 om 17:37

Anna

Een zonnig vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Rembrand

Rembrand

23-10-2010 om 00:11

Lio*

Ze zou nu een jonge vrouw zijn die misschien wel haar eigen verjaardaggebak zou maken, en haar vader en moeder vandaag op visite zou krijgen.........
Het mocht niet zo wezen.
Dikke knuffel voor Bastet en familie.
M.

Mickey

Mickey

23-10-2010 om 01:06 Topicstarter

Kaarsjes

Lio* meisje, voor jou, je ouders, broers en zusje een mooie kaars!

Heli, voor jou en je gezin.

Mayte, voor Vincent en voor jullie gezin, het was zijn dag las ik. Beetje laat, maar niet minder gemeend.

Voor alle kindjes die er gewoon nog bij hadden moeten zijn. Guus*, Lode*, Fleurtje* en nog vele vele namen meer...

Liefs, Mick

Bastet

Bastet

23-10-2010 om 08:04

Lio*

Een kaarsje voor jou,vandaag zou je 20 jaar geworden zijn...
Ik weet je voor altijd hier,in de coulissen van ons familietheater.Terwijl op het toneel het doek opgaat en het publiek in de donkere zaal zijn adem inhoudt,sta jij klaar.Sta jij voor altijd klaar.Zelfs als het publiek al naar huis is en de lichten gedoofd zijn,sta jij nog klaar.
P.F.Thomese

Petr@

Petr@

23-10-2010 om 11:30

Lio*

Een kaars voor jou omdat je al 20 jaar zo gemist wordt...

(Wat een ontroerende tekst Bastet!)

liefs,
Petr@

Bastet

Bastet

23-10-2010 om 11:37

Petra

Dankje,komt uit het boekje Schaduwkind,van PF Thomese,heel mooi en ontroerend.

Wilma

Wilma

24-10-2010 om 14:15

Op 'the day after' voor lio*

(omdat ik zo'n rund ben dat ik dacht dat 't vandáág de 23e is ...)

Lio, een mooie kaars voor je, 20 jaar, jeetje ... Hoe zou je zijn, hoe zou je eruit zien, wat zouden je interesses zijn ... Even mijmeren over jou, 20 jaar ...

Bastet, een dikke te-late maar welgemeende knuffel !!

WIlma

Lio

Ben er even stil van, 20 jaar......
Een kaars voor Bastet en Lio

Bastet

Bastet

24-10-2010 om 17:23

Dank allemaal

Altijd weer zo fijn,jullie kaarsjes!!!
liefs,Bastet

Lio

Ook een dag te laat, maar niet minder gemeend; een mooie kaars voor Lio en haar dierbaren. 20 jaar...

Gertrudis

Gertrudis

25-10-2010 om 11:34

Zoveel

kaarsjes voor gemiste kinderen. Veel sterkte aan iedereen die zo'n schat moet missen.

G.

Gertrudis

Gertrudis

25-10-2010 om 11:38

Vader

En een kaars voor mijn vader die zijn laatste tijd is ingegaan door een agressieve longkanker. Niemand weet hoe lang nog maar we zullen hem binnenkort moeten missen.

Sterkte pa, hopelijk gaat je wens in vervulling: niet afzien op het laatste maar geholpen worden bij het overgaan. Hopelijk ben je er langer dan we vrezen.

Laat de tijd alsjeblieft een beetje trager tikken de komende weken.

Je dochter

jessica

jessica

25-10-2010 om 13:09

Kaarsje

voor mijn lieve dochter die ik binnenkort (13/11) alweer 12 jaar moet missen. wat gaat de tijd toch snel. ik hou van je en mis je mijn liefste dochter!

daarnaast een mooie kaars voor alle mensen die op een of andere manier met verdriet te maken hebben.

dat deze kaars maar veel licht, liefde en warmte mag geven.

mirreke

mirreke

25-10-2010 om 13:40

Ach bastet

Twintig jaar zou ze alweer zijn geworden, een jonge vrouw... Alsnog een kaarsje voor jouw Lio. Ik deel met haar de 23e oktober als geboortedag

Kaarsje voor mijn vriendin

De poes is al 2 nachten niet thuis gekomen. De kinderen zijn deze dagen aan het logeren dus weten nog niks, hopelijk komt gewoon alles goed.... kaarsje voor Minoes!

m ik

m ik

25-10-2010 om 14:47

Voor a

3 jaar ben je bij ons in zorg geweest ivm die verschrikkelijke rotziekte. Helaas heb je er niet van gewonnen
Zo jong nog, 3 jonge kinderen en een lieve man achter moeten latend.
Dank je wel dat ik je heb leren kennen, dank je wel dat ik je heb mogen verzorgen en verplegen, dank je wel dat ik je laatste ochtend bij je mocht zijn om je de laatste zorg te geven. Ik heb die middag heel wat tranen gelaten. Je was niet "maar een patiënt", voor mij was je veel meer.
Vanmiddag is je uitvaart en zal ik er zijn.
Goede reis lieve A. !
Kus, Sonja

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.